Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten näyttää tyylikkäältä?

Vierailija
28.12.2021 |

Olen kyllästynyt homssuiseen lookkiini. Olen laiska laittamaan itseäni, mutta nyt haluan muutoksen tähän. En ole mikään tyyliniekka ja vaatteeni on valittu "kunhan sopivat päälle, eivätkä kiristä" -tyylillä. Minulla on ylipainoa ja olen aloittanut laihduttamisen, haluan terveemmän elämän ja paremman olon. Nyt kuitenkin tsemppiä tähän muutokseen toisi tuo tyylipäivitys, jos jollain keinolla saisi taiottua tyylikkyyttä tähän tanttaan.

Kertokaa vinkkejä kaikkeen; hiuksiin, meikkiin, ihonhoitoon, vaatteisiin; esim. nyt talvitakki/kengät/päähine, minkälaiset kannattaa hankkia? Ihan kuvat olisivat hyvät, koska olen tosiaan surkea muotiguru.

Voiko läski joogata? Se varmaan toisi ryhtiä ja parantaisi syviä lihaksia ja liikkuvuutta? Kävelyllä olen alkanut käymään, eli aloitan pienestä.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
28.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei, löytyykö vinkkejä? Tai vinkkejä siitä, mistä etsiä?

Vierailija
2/5 |
28.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Värjätyt hiukset näyttävät harvoin paremmilta kuin luonnonväriset. Muita yleisluontoisia vinkkejä en osaa antaa. Mikä on kasvojesi muoto? Entä vartalon?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
29.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kasvojen ja vartalon muoto on varmastikin tällähetkellä pallo. Löysin vanhan keskustelun, jossa mm. puhuttiin klassisen tyylikäs nahkalaukusta. No mikä se sellainen on siis malliltaan? Keskustelussa sanottiin, että ei tarvitse olla merkkilaukku, kunhan on laadukas ja nahkainen.

Vierailija
4/5 |
29.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ymmärsin oikein, että vartalotyyppisi on O, niin tässä pukeutumisvinkkejä: https://kotiliesi.fi/ihmiset-ja-ilmiot/muoti-kauneus/onko-o-vartalotyyp…

5/5 |
29.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Homssuisuuden vähentämiseen on kaksi peukalosääntöä: 1. iho, hiukset ja kynnet niin hyvään ja siistiin kuntoon kuin mahdollista ja 2. vaatteiden ja asusteiden materiaalien on hyvä olla laadukkaita ja niitä kannattaa huoltaa.

Tyylikästä mielestäni on klassisuus, luonnollisuus sekä asusteiden, kuten korujen, vähäisyys.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan viisi