Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miehen exä (antakaa ajatusneuvoja!)

Vierailija
13.04.2015 |

Ollaan oltu avomiehen kanssa 3vuotta yhdessä ja ollaan molemmat 23-vuotiaita.
Miehen exä jonka kanssa seurusteli 17-19 vuotiaana sen vajaat 2 vuotta ei ole minua ikinä mietityttänyt / tai ollut "mustis" hänestä jossei alkuseurustelun epävarmuutta lasketa.

Asia on kuitenkin niin kun mieheni kovalevyllä, jossa on myös minun valokuvia niin sitä selatessani siellä on vanhoja 5 vuoden takaisia kuvia miehestäni ja hänen exästä. Joistain sukujuhlista yms muiden kuvien joukossa. Samaten mieheni fb-sivuilla on päivityksiä edelleenkin sieltä heidän seurustelun ajoilta viiden vuoden takaa (sydämiä sun muita "in love" -postauksia" ) niin aloin miettiä, että pitäisikö minun sanoa tästä miehelleni?

Älkää käsittäkö väärin en ole mustis koska tiedän että mieheni rakastaa minua yms, mutta tuntuu hassulta kun me emme esim ole laittaneet suhdettamme ikinä faceen koska emme haluneet, että siellä on silti exän aikaisia juttuja ja nuo kovalevyn kuvat. Tiedän, että ovat ihan puheväleissä ja jos jossain juhlissa törmäisivät niin juttelisivat, mutta teenkö tässä nyt kärpäsestä härkäsen kun edes mietin näitä juttuja :-D ??
Asiallista keskustelua kiitos....

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
13.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos sinulla olisi päiväkirja, haluaisitko että uusi mies repisi sinulta pois nuo sivut niiltä ajoilta, kun styylasit jonkun muun kanssa?

Minä en haluaisi. Et omista ex:säsi menneisyyttä. Olet mustis, vaikka sinun on vaikea myöntää sitä itsellesi.

Vierailija
2/11 |
13.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No haloo, exäsi oli silloin teini, kai tuolloin laitetaan face täyteen inlovee pusukuvia yms

Eikä ole varmaan tajunnut/muistanut poistaa niitä kuvia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
13.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.04.2015 klo 13:37"]No haloo, exäsi oli silloin teini, kai tuolloin laitetaan face täyteen inlovee pusukuvia yms

[/quote]

Siis kovalevyltä

Vierailija
4/11 |
13.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.04.2015 klo 13:37"]No haloo, exäsi oli silloin teini, kai tuolloin laitetaan face täyteen inlovee pusukuvia yms

[/quote]

Niin tätä minäkin mietin kyllä. Halusin vain mielipiteitä asiaan "haloo".

Vierailija
5/11 |
13.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi kuvat pitäisi poistaa? Ei se kuvien poistaminen menneisyyttä poista. Eikä mikään muukaan.

Vierailija
6/11 |
13.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanotaan näin että ymmärrän miksi tunnereaktiosi oli negatiivinen, aika inhimillistä.

Minulla ei ole pusujuttuja ollut koskaan netissä, mutta jotain sisäpiirin vitsejä sun muita seurustelukumppaniin liittyviä statuksia ja muutama yhteiskuva oli. En poistanut niitä aikoihin koska se ei yksinkertaisesti muistunut mieleen eron keskellä ja sitten myöhemmin en enää edes ajatellut koko eksää. Yksi päivä selasin vanhoja kuvia, löysin ne ja poistin. 

Kuvia eksien kanssa en ole kovalevyltä poistanut. Ne ovat kuitenkin osa silloista elämääni ja kaveripiiriäni, ja haluan muistella niitäkin aikoja joskus. En muistele asioita niin että "silloin kun Pete ja minä vietettiin juhannusta mökillä ystävien kesken <333" vaan sillä tapaa "silloin ku oltiin ystävien kesken juhannuksena mökillä, mähän olin silloin sen Peten kanssa"

Vierailija
7/11 |
13.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrän jolkaintavoin et sua kirpasee. Itseäkin hiukan vihlasi kun anoppi teki lapsenlapsista sellasta kirjasta ja koska miehen teinirakkausexä sattuu olemaan miehen siskon vanhimman lapsen kummitäti niin kirjaseen sitten tuli kuva mun miehestä ja sen exästä kastetilaisuudessa vauva sylissä.
Mut siis se on vaan se tunne. En mäkään kuitenkaan halua hävittää mun kaikkia teinivuosikuvia vaikka niissä jokaisessa sattuukin olemaan mun exä. Pusukuvia ja muita löytyis varmasti kun kaapin kätköjä penkois.
Eli siis ymmärrän sun vitutusta mut ei sil oikeen voi mitään. Elämä on. Koita päästä vaan yli siitä.

Vierailija
8/11 |
13.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ihmeessä miehen pitäisi hävittää historiansa sen vuoksi että seurustelee nykyään sinun kanssasi? Eiköhän fiksumpaa olisi laittaa se parisuhteenne sinne facebookiin niin ei tarvitsisi murehtia että siellä on vain exän postauksia.

Vierailija
9/11 |
13.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisin ehdottaa facebookin siistimistä. Ei niin, että exän kanssa vietetty elämä pyyhittäisiin sieltä kokonaan, vaan ne sydämet ja in lovet ainakin piiloon. Voihan olla, ettei mies edes muista enää niiden olemassaoloa. Asiaa voi miettiä myös sen kautta, antaako miehen fb-profiili ymmärtää, että hän seurustelisi edelleen exänsä kanssa.

Vierailija
10/11 |
13.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi ehdotus, mikä tuli minulle mieleen, on poistaa ne kuvat sieltä kovalevyltä.

Siis siirtää muistitikulle. Eihän niitä tuhota tarvitse, mutta siellä koneella ne varmaankin ovat vähän niinkuin "näytillä".

Eleenä se olisi mielestäni myönnytys, kerran kuvat sinua häiritsevät.

Vierailija
11/11 |
13.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä voisin loukkaantua, jos oma mieheni käskisi minun poistamaan menneisyydestäni kuvia. Eikö niitä kuvia nimenomaan oteta siksi, että muistetaan ja muistellaan? Ne ei ole kovalevyllä mitenkään haitaksi, eri asia jos miehesi haluaisi ripustella menneisyytensä teidän yhteisen kotinne seinälle.

Ja facebook... Edes minä en muista, mitä olen 5 vuotta sitten sinne kirjoittanut :D