Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

ketään joka hakenut kelan terapiaa?

Vierailija
13.04.2015 |

Kysyisin siitä hakemisesta.

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
13.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos sulle on sanottu, että pitää olla kolmen kuukauden hoitosuhde, kuten pitääkin, niin mikä tässä sitten on epäselvää. Jos oot käynyt hoitajalla ja lääkärillä niin missä sun pitäisi vielä käydä omasta mielestäsi keskustelemassa?

Vierailija
2/11 |
13.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.04.2015 klo 10:07"]

Mulla ei välttämättä nyt ole oikeaa paikkaa missä oon käynyt ja aloitin hoitajalla käymisen samaan aikaan kuin lääkärillä käymisen.. Ap

[/quote]

Mitä tää oikein tarkoittaa??

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
13.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysy.

Vierailija
4/11 |
13.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko se ehdoton edellytys että on käynyt jossakin keskustelemassa ennen psykiatrikäyntejä?

Vierailija
5/11 |
13.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä tarkoitat "jossakin keskustelemassa"?

Vierailija
6/11 |
13.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se tosiaan vaatii sen, että olet hakeutunut hoitoon, sulle on tehty diagnoosi ja hoitosuhde on olemassa ja jatkuu.

Vierailija
7/11 |
13.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.04.2015 klo 09:50"]Mitä tarkoitat "jossakin keskustelemassa"?
[/quote]

Esim. työterveydessä tai poliklinikalla.

Vierailija
8/11 |
13.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä. Itselläni oli puolenvuoden seuranta missä mietittiin eri hoitovaihtoehtoja ja otettiin seuloja säännöllisesti, haluttiin nähdä olenko valmis sitoutumaan itse terapiaan.

Tsemppiä ap!!

Vierailija
9/11 |
13.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ei välttämättä nyt ole oikeaa paikkaa missä oon käynyt ja aloitin hoitajalla käymisen samaan aikaan kuin lääkärillä käymisen..
Ap

Vierailija
10/11 |
13.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap voisit ottaa ihan itse näistä asioista selvää joko soittamalla ja kyselemällä, tai sitten etsimällä tietoja Kelan sivuilta. Jos olet terapiaan hakeutumassa, niin oma-aloitteisuus ja aktiivisuus on ehdoton edellytys sille, että siitä terapiasta on sinulle jotakin hyötyä. Kukaan ei anna sinulle siellä valmiista vastauksia tai sormia napsauttamalla poista ongelmiasi, se sinun on tehtävä lopulta ihan itse. 

Vierailija
11/11 |
13.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.04.2015 klo 10:11"]Ap voisit ottaa ihan itse näistä asioista selvää joko soittamalla ja kyselemällä, tai sitten etsimällä tietoja Kelan sivuilta. Jos olet terapiaan hakeutumassa, niin oma-aloitteisuus ja aktiivisuus on ehdoton edellytys sille, että siitä terapiasta on sinulle jotakin hyötyä. Kukaan ei anna sinulle siellä valmiista vastauksia tai sormia napsauttamalla poista ongelmiasi, se sinun on tehtävä lopulta ihan itse. 
[/quote]

Tiedän. Soitin Kelaan perjantaina ja se hlö vastasi että kolmen kuukauden hoitosuhde riittää.
Siksi oon nyt ihmeissäni että kannattaako sitä hakemusta vielä tehdä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä seitsemän