Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen suomenruotsalainen ja aijon äänestää perussuomalaisia

Vierailija
13.04.2015 |

Så tänker jag göra. Det är det ända partiet som man kan rösta på. Annars blir det oröstat. 

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
13.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.04.2015 klo 08:21"]

Så tänker jag göra. Det är det ända partiet som man kan rösta på. Annars blir det oröstat. 

[/quote]

Visst är det fint att du får rösta precis som du vill.

Hls Gösta

Vierailija
2/13 |
13.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ihan perussuomalainen ja aion taas äänestää RKP:tä. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
13.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen maahanmuuttaja ja äänestän persuja. Ei tuo nyt niin ihmeellistä ole, että on suomenruotsalainen ja vastustaa humanitaarista maahanmuuttoa.

Vierailija
4/13 |
13.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puhu suomea saatana.

Vierailija
5/13 |
13.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi? Suomi on kakskielinen maa. Osaathan sinäkin ruotsia koska olet lukenut pakkoruotsia 

Vierailija
6/13 |
13.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.04.2015 klo 08:26"]Miksi? Suomi on kakskielinen maa. Osaathan sinäkin ruotsia koska olet lukenut pakkoruotsia 
[/quote]

En osaa.

Vierailija
7/13 |
13.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mäkään en osaa ruatsia, vaikka oon opiskellut sitä monta vuatta.

Kun ei katsos, saatana, kiinnosta osata niin ei se kiäli pysy päässä. En oo muuten tarvinnut ruatsia yhtään mihinkään elämäni aikana. 

Tai noh, ainoo kerta oli ruatsissa, kun en osannut päättää että minkä patongin haluan jonossa kassalle. Selvisin huitomakielellä tästäkin koettelemuksella varsin helposti.

Vierailija
8/13 |
13.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otsikosta tuli mieleen semmoinen uusi vaalijärjestelmä:

Joka äänestäjällä on 2 ääntä, toisella voi äänestää eduskunnassa jo olevan puolueen ehdokasta, toisella voi äänestää semmoisen puolueen ehdokasta jolla ei ole yhtään kansanedustajaa. Laitetaan vielä rajoitus, että näillä kakkosäänillä voi saada korkeintaan 10 edustajaa eduskuntaan / puolue.

Saataisiin hieman liikettä tähän suomen ummehtuneeseen politiikkaan jossa noi samat vanhat puolueet näpertelee muutaman paikan enemmän tai vähemmän joka vaaleissa. 

Vierailija
9/13 |
13.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.04.2015 klo 08:30"]

Mäkään en osaa ruatsia, vaikka oon opiskellut sitä monta vuatta.

Kun ei katsos, saatana, kiinnosta osata niin ei se kiäli pysy päässä. En oo muuten tarvinnut ruatsia yhtään mihinkään elämäni aikana. 

Tai noh, ainoo kerta oli ruatsissa, kun en osannut päättää että minkä patongin haluan jonossa kassalle. Selvisin huitomakielellä tästäkin koettelemuksella varsin helposti.

[/quote]

Miksi et puhunut englantia. Itse pärjäsin täydellisesti englannilla Ruotsissa.

Vierailija
10/13 |
13.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.04.2015 klo 08:21"]

[/quote] Joko vaehtelet tai olet mielenterveysavun tarpeessa. Itse sen sijaan puhun totta: "Olen kantasuomalainen Itä-Suomesta ja aion äänestää RKP:ta (protestina Persujen olemassaololle.)

Vierailija
11/13 |
13.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aijon?!  Hyvin sopii.  Eivät persutkaan osaa kirjoittaa.

Vierailija
12/13 |
13.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.04.2015 klo 08:55"]

Aijon?!  Hyvin sopii.  Eivät persutkaan osaa kirjoittaa.

[/quote]

mä yhdistän ton sanan vahvasti Kainuuseen, jossa Kajaani on kolmella jiillä: Kajjjaani.

Vierailija
13/13 |
13.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei suomenruotsalainen kirjoittaisi "aijon". Ja muistatko "enda"n ja "ända"n eron? Provo!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän seitsemän