Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vedin ketipinorit ja seronilit naamaan!

Vierailija
13.04.2015 |

Ranskikset odottaa uunissa valmistumistaan. Aion niiden lisäksi syödä myös chilistä fetaa. Nam! Jäätelö jälkiruoaksi :)

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
13.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä nukahda ennen kui ranskalaiset on otettu uunista.

Vierailija
2/11 |
13.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tietenkään :) unilääke vaikuttaa kunnolla vasta tunnin päästä. Silloin iskee kamala nälkä ja pakko vetää masu täyteen :) ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
13.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko sinulla tuohon päälle vielä unilääkekin?

Vierailija
4/11 |
13.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole, ketipinor on tarkoitettu nukahtamiseen. Ap

Vierailija
5/11 |
13.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.04.2015 klo 01:52"]En tietenkään :) unilääke vaikuttaa kunnolla vasta tunnin päästä. Silloin iskee kamala nälkä ja pakko vetää masu täyteen :) ap
[/quote] Itse olen ollut lähes immuuni kaikille nukahtamislääkkeille, mutta jo 25mg Ketipinor saa mut sammumaan puolessa tunnissa ja sitten olenkin melkein tajuton läpi yön.
Enä käytä kovin usein, koska ei lle kuitenkaan levännyt olo vaan väsyttää vielä enemmän... Mut jos olen monena yönä nukkunut huonosti on pakko oppia tavoille taas pillerin avuilla.

Vierailija
6/11 |
13.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläkin ketipinor lääkkeenä. Kun sitä tarpeeksi pitkään syö, niin ei se enää väsytä niin, että tipahtaisi vaan. Voin valvoa vaikka koko päivän, vaikka ottaisin unilääkkeet. Lähinnä se auttaa mulla siihen, etten heräile jatkuvasti kesken unen. Mässyt kyllä tulee :D

Vierailija
7/11 |
13.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi sinulle on päädytty laittamaan neurolepti unta antamaan? Millainen Seronil-annos sinulla on? Itselläni 80 mg. Pakko ottaa aamuisin. Illalla piristäisi liikaa. Otin alussa iltaisin, meno nukkuessa ne sivuvaikutusolot mutta annoksen noston takia oli siirryttävä aamuun. Hyvää yötä

Vierailija
8/11 |
13.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai niin, kokeilin joskus puolikasta tablettia 25mg:b tabletista Ketipinoria katkaisemaan unettomuusputken. Viikon kokeilu riitti. Olin päivät kuin zombi ja töissäkin piti käydä.
4,8

Vierailija
9/11 |
13.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on 100mg ketipinor bipoa helpottamaan ja unta antamaan.. 10mg Seronil. Syön myös opamoxia ja pahoinvointilääkkeitä. Hyvää yötä kaikille! :) ap

Vierailija
10/11 |
13.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.04.2015 klo 01:53"]

Ei ole, ketipinor on tarkoitettu nukahtamiseen. Ap

[/quote]

mihin seronil on

Vierailija
11/11 |
13.04.2015 |