Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä väri teille ei sovi? Minulle sopii vaaleansininen niin huonosti, että mieheni sanoi kysyttäessä, että voisin vaihtaa paidan

Vierailija
28.12.2021 |

Olimme lähdössä ihmisten ilmoille ja minulla oli vaaleansininen paita päällä ja kysyin, voinko lähteä näin. Mies vähän hymähti ja sanoi, että voisin vaihtaa. Täytyy käyttää sitä vaaleansinistä vain kotipaitana.

Onko teillä värejä, jotka tekevät esim. valjun näköiseksi?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
28.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle ei sovi sellaiset "ruskan värit" sitten yhtään. Melkein kaikki siniset sopii. Cool kun oon.

Vierailija
2/7 |
28.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sininen, punainen, vihreä, keltainen, oranssi jne.jne.

Valkoinen, musta ja beige sopii.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
28.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lähes kaikki värit sopii kaikille kunhan sävy on oikea. Itse olen lämmin kevät -tyyppi, eli sävyjen täytyy olla lämpimiä ja puhtaita. Punaisista sopii esim. oranssiin päin taipuva lohenpunainen ja voimakaskin punainen lämminsävyisenä, mutta ei kylmä viininpunainen tai pinkki. Kylmät ja esim. harmaalla murretut "likaiset" pastellisävyt (joita näkynyt tänä vuonna kaupoissa paljon) saavat ihon epäpuhtaudet, punakkuuden ja verisuonet esiin, kun taas oikea sävy korostaa silmiä. 

Olen suhteellisen tarkkasilmäinen, mutta ennen värianalyysia tein silti hutiostoksia värien suhteen. Nykyisin olen välttänyt ne, ja vaatekaappiin ei enää kerry vaatteita joita en väärän värin vuoksi tykkää pitää. Suosittelen siis ap, että tutustut omaan värityyppiisi. :)

Tiesin jo ostaessa, että väri ei ole paras mahdollinen, mutta malli oli niin hyvä, että ostin sen vaaleansinisen. Yleensä ostan vain oikealta tuntuvia vaatteita ja ne sopivatkin minulle, joten vaatekaapissani ei pahemmin ongelmaa ole. Toki värianalyysi voisi tuoda sinne kaappiin vähän lisävärejä. ap

Vierailija
4/7 |
28.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä, enkä välitä.

Vierailija
5/7 |
28.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Musta.

Minulle se vaaleansininen sopii.

Vierailija
6/7 |
28.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Beige ei sovi yhtään eikä esim. vaalea lila tai laventeli. Ei kyllä ap:n mainitsema vaaleansininenkään. Minulle sopisi parhaiten hyvin voimakkaat ja kirkkaat värit, on vain vähän vaikea löytää sellaisia ja persoonanikaan ei ole mitenkään räväkkä.

Vierailija
7/7 |
28.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle ei sovi musta kuin ruskettuneena, mutta aloituksessa minua ei pistä silmään vaalenasinisen värin sopimattomuus vaan miehesi harrastama henkinen väkivalta. Se alkaa vaatetuksen kontrolloinnista ja laajenee kaiken kontrollointiin. Juokse ja lujaa!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän viisi