Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kaksi kaveruutta miesten kanssa mennyt pieleen

Vierailija
12.04.2015 |

Koska minua on alkanut ärsyttämään. Ensimmäinen oli sellainen pari vuotta minua vanhempi, kahden lapsen isä, nykyään kolmen. Piti minuun yhteyttä tiiviisti niin kuin tyttöystävään pidetään. Valitti tyttöystävästään, mutta silti oli erittäin lojaali hänelle (jotain hyvääkin.)
Kuitenkaan minä en v*** jaksa olla miesten kanssa tiiviisti tekemisissä, jos se on vain kaveruutta. Mitä sellaisesta saa irti? Kun on "säätöä" niin toisen voi kutsua illalla. vaikka katsomaan leffaa ja olla lähellä, on tunteita. Kaverin kanssa jutellaan jostain kesän lämpötiloista eikä olla vahingossakaan lähekkäin. Ja jos ollaan, niin se ei merkitse mitään.
Kaverin kanssa ei voi flirttailla tuntematta itseään tyhmäksi. Ja se on niin turhaa. Kun taas "säädön" kanssa ei tarvitse yrittää hillitä itseään.

Lisäksi tämä oli sellainen omista asioistaan paapattava henkilö ja minua ei suoraan sanottuna kiinnostanut kuunnella jokapäiväisiä tarinoita perhe-elämästä.

Toinen oli juuri eronnut (kuten minäkin) mutta myös hän piti yhteyttä kuin mihinkin ihastukseen konsanaan. Hetken aikaa luulin, että hän oli ihastunut. No, eipä ollut. Toisaalta en ollut minäkään. Tämänkin kanssa juttelimme päivittäin ja meininki vaikutti joltain ihan muulta kuin kaveruudelta. Lopulta en jaksanut enää sellaista on/off-kiinnostusta minun juttujani kohtaan ja lisäksi olin jälleen sen saman kysymyksen äärellä: mitä minä saan tästä? Että mies käyttäytyy kuin olisi ihastunut, vaikka ei ole. Vähän niin kuin että viedään ravintolaan syömään, annetaan kukkia ja saatetaan kotiin. Ja sitten muistutetaan, että kavereita tässä vain ollaan. Siltä se tuntui. Että sain sellaista romanttista huomiota joka ei kuitenkaan merkinnyt mitään. Kuka sellaista jaksaa?

Ehkä voisin olla kaveri jonkun omanikäiseni jätkän kanssa, joka olisi niin kaukana unelmamiehestäni kuin koskaan voi olla. Tai olisi vaikka miehiin päin. En minä vain jotenkin jaksa noita kaveruusviritelmiä, kun ei niistä saa mitään irti.

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
12.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mä katkasen kaverisuhteet olipa mies tai nainen, jos on ärsyttävä omista ongelmistaan kaakattava henkilö vaan. Kaverin sukupuolella ei mulla ole mitään väliä, enhän mä naispuoleisilta kavereiltakaan toivo lämpöä ja läheisyyttä niin miks joku sitä toivois miespuolisilta kavereilta? Outoa. Mun paras ystäväni oli ennen mies. Sit meillä vaan tiet erkani, elämäntavat muuttu niin erilaisiksi. Miehenikin paras ystävä on nainen, ja hirveen kiva onkin. Nykyään meidän molempien kaveri, ollaan molemmat perheellisiä. :)

Vierailija
2/2 |
12.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.04.2015 klo 07:32"]Kyllä mä katkasen kaverisuhteet olipa mies tai nainen, jos on ärsyttävä omista ongelmistaan kaakattava henkilö vaan. Kaverin sukupuolella ei mulla ole mitään väliä, enhän mä naispuoleisilta kavereiltakaan toivo lämpöä ja läheisyyttä niin miks joku sitä toivois miespuolisilta kavereilta? Outoa. Mun paras ystäväni oli ennen mies. Sit meillä vaan tiet erkani, elämäntavat muuttu niin erilaisiksi. Miehenikin paras ystävä on nainen, ja hirveen kiva onkin. Nykyään meidän molempien kaveri, ollaan molemmat perheellisiä. :)
[/quote]

En minä mitään läheisyyttä kaipaa kaverilta, mutta se juuri tuntuukin oudolta, että ollaan yhteyksissä niin tiiviisti mutta ollaan sitten vain kavereita. Jos ollaan kavereita, niin en kaipaa sitä että käyttäydytään kuin oltaisi enemmän. On niin turhauttavaa saada sellaista huomiota, kun se ei tarkoita yhtään mitään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme seitsemän