Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Wilmaan tuli merkintä “Vilautti tissejä koulun pojille”

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
12.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keksitty juttu, onneksi mitään ei oikeasti tapahtunut. Pojat eivät nähneet tissejä eikä tyttö saanut limua.

Vierailija
2/9 |
12.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ylisuojelevat vanhemmat. Kun tuo pääsee toteuttamaan itseään 18v niin silloin jaetaan römpsää kaikille. Haetaan hyväksyntää miehiltä, sellaista jota ei koskaan saanut kotoa. Kun kaikki on kotona kiellettyä ei tarvitse aikuisena käydä vierailulla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
12.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.04.2015 klo 06:16"]

Ylisuojelevat vanhemmat. Kun tuo pääsee toteuttamaan itseään 18v niin silloin jaetaan römpsää kaikille. Haetaan hyväksyntää miehiltä, sellaista jota ei koskaan saanut kotoa. Kun kaikki on kotona kiellettyä ei tarvitse aikuisena käydä vierailulla.

[/quote]Tyrsk! Olet hukassa....

Vierailija
4/9 |
12.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.04.2015 klo 06:24"]

[quote author="Vierailija" time="12.04.2015 klo 06:16"]

[/quote]Tyrsk! Olet hukassa....

[/quote]

Todennäköisesti joku uskovainen perhe. Normaalit ihmiset pitäisi tuota lähinnä huvittavana.

Vierailija
5/9 |
12.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksei mulle ikinä näytellä tissejä?
Tv.tissitieteen tohtori

Vierailija
6/9 |
12.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.04.2015 klo 07:04"]Miksei mulle ikinä näytellä tissejä?
Tv.tissitieteen tohtori
[/quote]
Oot ylikoulutettu. Lisäksi ehkä tissien omistaja luulee sua enemmän teoriapuolen ihmiseksi, tohtori kun oot.

Vierailija
7/9 |
12.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.04.2015 klo 07:10"]

[quote author="Vierailija" time="12.04.2015 klo 07:04"]Miksei mulle ikinä näytellä tissejä? Tv.tissitieteen tohtori [/quote] Oot ylikoulutettu. Lisäksi ehkä tissien omistaja luulee sua enemmän teoriapuolen ihmiseksi, tohtori kun oot.

[/quote]

Allekirjoitan tämän. Itse olen vain tissiasentaja Koneella ja minulle esitellään erilaisia tissejä päivittäin.

Vierailija
8/9 |
12.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.04.2015 klo 06:16"]Ylisuojelevat vanhemmat. Kun tuo pääsee toteuttamaan itseään 18v niin silloin jaetaan römpsää kaikille. Haetaan hyväksyntää miehiltä, sellaista jota ei koskaan saanut kotoa. Kun kaikki on kotona kiellettyä ei tarvitse aikuisena käydä vierailulla.
[/quote]

eiköhän se mene toisinpäin :)

Vierailija
9/9 |
12.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen pahasti traumatisoitunut, teini ikäisenä ei kukaan tyttö näyttänyt tissejä enkä oikein päässyt käsikopeloonkaan, sama meno jatkui nuorena aikuisena, tissi kontaktit olivat harvassa, lolloon joutui tyytymään, eikä avokkikaan halua esitellä tissejä.
Netissä kyllä on tissejä, mutta eivät vastaa live tisssejä.