Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Nainen: Jos parisuhteessa mies sanoo, että voin nuolla sulle orkut, mutta itseä ei nyt seksi muuten kiinnosta, niin loukkaannutko?

Vierailija
27.12.2021 |

Jos toisinpäin ehdotus, niin itselle kelpaa enempiä filosofoimatta (et miksi ei nyt halua muuta.) Miten teillä?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
27.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaimolle ei kelpaa, näyttää loukkaantuvan. Itselle on kyllä kelvanneet vaimon ehdottamat suikkarit. Ei ole koskaan kieltäytynyt niistä, kuten en vaimon pyytämästä muustakaan seksistä.  Pääsääntöisesti vaimo aina halunnut kullia, mutta joskus on syystä tai toisesta ollut tilanne se, ettei ole halunnut tai voinut harrastaa seksiä, niin on ehdottanut suikkarin antoa, että saisi paineitani purettua. Kiitolllisena ottanut sen toki vastaan. Olen myös varmistanut, että vaimo on aina saanut haluamansa orgasmit, tavalla tai toisella.

Vierailija
2/6 |
27.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kelpaisi oikein hyvin. Tosin ihmettelisin, jos ei mies siinä itse kiihotu.

N41

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
27.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärsinkö oikein - miten siitä voi loukkaantua, jos toinen ehdottaa toiselle uuuseksiä? en tajunnut ollenkaan.

Ja en ikinä loukkaantuisi.

Vierailija
4/6 |
27.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei meillä ainakaan tuollaista tilannetta tule. Seksi kiinnostaa aina. Vaimoa ei aina huvita, mutta antaa kuitenkin. En minä siitä loukkaannu, tulee olo, että olen tärkeä. Teen sitten muunlaisia palveluksia vaimolle. Ei tämä silti mitään kaupankäyntiä ole. Ihan halutaan molemmat auttaa toinen toista, oli kyse sitten seksistä, tai tiskeistä

Vierailija
5/6 |
27.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ymmärsinkö oikein - miten siitä voi loukkaantua, jos toinen ehdottaa toiselle uuuseksiä? en tajunnut ollenkaan.

Ja en ikinä loukkaantuisi.

Vaimo tietää, että minulla on suuremmat halut kuin hänellä ja haluasin pillua useammin. Jos sitten ilmoittaisin, että voin kyllä nuolla hänelle orgasmit, muttei tarvitse naida, ottaisi sen loukkauksena, ettei pillu enää kiinnosta. Toisekseen ei nyt kyllä tulisi mieleenkään jättää saamatta pillua, jos kerran on mahdollisuus. Jokainen menetetty mahdollisuus on lopullisesti menetetty. Ei sillä, että nyt olisi kauhea kiima pillun perään, kunhan nyt saanut joka viikko jo 45 vuotta, eikä halut ole vähääkään pienentyneet.  Ylipäätään halunnut osoittaa, että hänen pillunsa kiinnostaa ja rakastan sitä  yhä vaan. Siten häntäkin kiinnnostaa sitä tarjota eli haluaa seksiä. Nuollut hänen pilluaan aina joka kerta kun miellä ollut seksiä. Saanut varmasti eläissään enemmän pillunnuolemista ja orgasmeja, kuin on halunnut.  Saanut kun on halunnut ja saanut monesti vaikkei ole ensin halunnut.  Olen aina rakastanut vaimon pillua ja orgasmeja yli kaiken. Elämän suola.

Vierailija
6/6 |
27.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä on hassu ajatus että nuolluksi tuleminen tai suikkarin antaminen miehelle ei olisi seksiä. Ainakin itsestä on välillä tuntunut kiihkeän suikkarisession jälkeen niin kuin itsekin olisin saanut. Onhan se sellaista yhteistä kivaa joka tapauksessa. Jos pitkässä juoksussa kumpikin huomioidaan suunnilleen tasapuolisesti, niin suuseksisessiot voi olla mun mielestä hyvä vaihtoehto yhdynnälle ihan jo vaihtelunkin vuoksi.

Ei siis haittaa, jos perinteisen seksin tilalla on silloin tällöin "pelkkiä" suuseksisessioita jommin kummin päin. Mutta jos siitä tulisi enemmän sääntö kuin poikkeus että kumppani ei halua perinteistä seksiä, niin se herättäisi kyllä kysymyksiä ja voisi olla potentiaalinen ongelma. Itse tarvitsen sitä perinteistäkin seksiä, jolloin saan miehen sisään. Tuntemukset ja fyysinen ja henkinen läheisyys on kuitenkin ihan eri tasolla yhdynnässä.