Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Alkaisitko suhteeseen...

Vierailija
12.04.2015 |

miehen kanssa, joka täysin varaton(elää sosiaalituilla), mittava rikosrekisteri, päihdeongelma, mutta muuten synkkaa ja kohtelee sinua kuin kukkaa kämmenellä. Edes seksisuhteena, joka toimii loistavasti.

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
12.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rikosrekisteri ja päihdeongelma, paremminkin ne syyt ja se koko vyyhti siellä taustalla - ne mietityttäisivät. Tosin en alkaisi seksisuhteeseen muutenkaan, olen sitoutuvaa tyyppiä.

Vierailija
2/15 |
12.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkaisin :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
12.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi! En alkais.

Vierailija
4/15 |
12.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.04.2015 klo 06:37"]

Rikosrekisteri ja päihdeongelma, paremminkin ne syyt ja se koko vyyhti siellä taustalla - ne mietityttäisivät. Tosin en alkaisi seksisuhteeseen muutenkaan, olen sitoutuvaa tyyppiä.

[/quote]

Varsinkin se persoonallisuus ja mitä rikoksia sieltä löytyy. Joku hippi voisi mennäkin.

Vierailija
5/15 |
12.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En missään tapauksessa. Hyvin todennäköisesti miehestä alkaa paljastumaan ikäviä puolia jossain vaiheessa suhdetta. Jos on mittava rikosrekisteri (esim. varkaudet ja pahoinpitelyt) niin ei se kovin hyvä mies voi oikeasti olla. Siihen sitten vielä päihdeongelma lisäksi.

Mites te sitten sen elämisen järjestäisitte yhdessä kun mies on täysin varaton. Rikosrekisterillä ei mitään työtä tule saamaan.

Vähän pelkään että tuo mies tulee vielä aiheuttamaan sinulle vakavia ongelmia. Taloudellisia tai henkisiä. Mahdollisesti kumpiakin.

Vierailija
6/15 |
12.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Prinsessa on löytänyt tasoisensa prinssin? Hilaa sitä rimaa hieman korkeammalle.

Vierailija
7/15 |
12.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varattomuus ei pelkästään olisi ongelma ja voisi johtua monenlaisista asioista, mutta mieti nyt mikä nuo kaikki ongelmat aiheuttaa. Moni mies ja nainen kohtelee aluksi kuin kukkaa kämmenellä. Se yleensä kertoo siitä, että tuo toinen haluaa sinulta jotain. Todellinen luonne paljastuu vasta ongelmien tullen.

Vierailija
8/15 |
12.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko tää nyt uus provo kun ainakaan yksi aikaisempi ei toiminut?

Vierailija
9/15 |
12.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauanko rikoksista on aikaa? Onko rikokset tyyliä kannabiksen hallussapito ja graffitit vai väkivaltarikokset? Käytkö itse töissä? Onko sulla päihdeongelmaa? Mitä haluat elämältä? Ei ihmissuhdetta voi aloittaa vain määräajaksi.

Vierailija
10/15 |
12.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

On ihan normaalia suhteen alussa kohdella toista kuin kukkaa kämmenellä. Jokainen narsisti, persoonallisuushäiriöinen ja psykopaatti pystyy siihen.

Vierailija
11/15 |
12.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varattomuusella ei mitään väliä. Päihdeongelmat ja varsinkin rikosrekisteri ovat ehdoton no-no. Tällaisella ihmisellä on pakko olla erittäin heikko impulssikontrolli ja jonkinlainen ajatus siitä, että säännöt koskevat muita, eivät häntä. Pelkäisin turvallisuuteni puolesta niin paljon, että kevyt seksisuhdekaan ei tulisi kyseeseen.

Vierailija
12/15 |
12.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos vastauksista. t.ap Suhdetta on jatkunut jo 8 kuukautta enkä voisi olla onnellisempi.

Vierailija
13/15 |
12.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkaisin :)

Vierailija
14/15 |
12.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä aloin vuosia sitten. Päihdeongelmasta pääsi nopeasti eroon kun oli joka jonka vuoksi se tehdä, rikosrekisterihän ei mihinkään ole kadonnut eikä sen vuoksi ole hirveän motivoitunut vieläkään etsimään töitä.

Myönnän että ärsyttää kun joudun olla talouden ainoa työssäkäyvä, en pystynyt jäämään äitiyslomaa pidemmäksi ajaksi lasten kanssa kotiin ja mihinkään ylimääräiseen ei ole varaa. Mies kuitenkin on paras isä lapsilleen ja kotona olemisellaan helpottanut vauva-ajoissa todella suuresti, päihteet jäivät heti alussa pysyvästi pois ja minua hän pitää edelleen kuin kukkaa kämmenellä. Vielä kun hänet saisi töihin...

Vierailija
15/15 |
12.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En todellakaan alkaisi. En halua omaan ja lasteni elämään yhtään mitään sotkuja enempää. Valitettavasti jo työttömyys olisi minulle isohko asia kun itse olen ihminen, joka ei osaa vain peukaloita pyöritellä ja on ollut töissä jo 13 vuotiaasta lähtien. Nuo muut jutut ovat jo yksinään paha asia, saati, että ikäviä asioita on noin monta. Ei, en lähtisi tuollaisen miehen matkaan vaan olisin mielummin yksin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme kuusi