Mies on alkanut pitää itsestäänselvyytenä!
Minua ja tajusin syyn: En 12 vuoteen ole koskaan kieltäytynyt seksistä. Vaan nyt tuli stoppi. Enää en halua, en ainakaan kuukauteen!
Kommentit (5)
Eikö muuta kommenttia tule? Kadun todella paljon sitä, että olen oikein mainostanut miehelle olevani aina valmis seksiin. Varma tapa saada paskaa kohtelua. Ap
[quote author="Vierailija" time="12.04.2015 klo 09:31"]Eikö muuta kommenttia tule? Kadun todella paljon sitä, että olen oikein mainostanut miehelle olevani aina valmis seksiin. Varma tapa saada paskaa kohtelua. Ap
[/quote]
Millä tavalla paskaa kohtelua? Mitä miehesi tekee tai jättää tekemättä, että se saa sinut tuntemaan olevasi itsestäänselvyys? Minäkään en ole koskaan kieltäytynyt seksistä ja sillä on ollut lähinnä sellainen vaikutus, että mies olettaa kaikkien naisten olevan yhtä halukkaita. Muuten en koe olevani itsestäänselvyys hänelle.
N31
On purkanut minuun stressiä törkeillä tavoilla, käyttänyt seksiä lyömäaseena (kun ajatellut mun olevan niin sen perään) ja kritisoinut kaikkea mahdollista minussa. Vaan heti kun keksin ilmoittaa, etten enää halua häntä, käytös on parantunut. Ap
Ja siinäkö koko 12 vuotta kiteytettynä? Pelkkää seksiä, ei mitään muuta? No varmasti suhde voi olla vähän väljähtynyt.