Miltä rumista tuntuu?
Siis, miltä ihmisestä tuntuu kun tietää olevansa ruma? Lyhyt tai paksu tai ruma nenä? En tajua miksei rumat voi edes vaivautua laittamaan enemmän meikkiä, hiusjatkeita, silarit, ripsipidennykset että edes joltain näyttäisi? Miksi vapaaehtoisesti pysyy rumana eikä edes yritä parantaa asiaa?
Kommentit (12)
[quote author="Vierailija" time="11.04.2015 klo 18:25"]Masentavalta ja huonolta
Ruma mies
[/quote]
Niin arvelinkin. Mene edes salille? Hyvä kroppa antaa paljon anteeksi vaikka naama nyt olisikin mikä on. Ap
Luovuttaneet, osasta ei saa millään työllä edes perusnättiä.
Mies voi aina kompensoida hyvällä vartalolla, nainen ei niinkään.
Kyllähän se välillä masentaa. Koetan silti olla muilla tavoilla viehättävä ihminen, panostan ystävällisyyteen ja vilpittömyyteen. Ja joku joskus sanoi minulle, että se, jolla on hyvä sydän, on aina kaunis. Haluan uskoa siihen :D
Minulla on sellaisia isoja virheitä ulkonäössä, että niiden korjaileminen maksaisi kymmeniä tuhansia vähintään ja veisi vuosia. En olisi sen jälkeenkään kaunis, joten yritän vain olla ajattelematta asiaa.
minä haluaisin päästä kokonaan eroons rumista. Meikki ja muut keinot vain peittää ja tunnen huijatuksi kun aamulla herään ruman vieressä kuka oli yökerhossa vielä jonkin näköinen. Pitäis poistaa oikeus lisääntyä rumilta kokonaan.
Miten ne meikit ja silarit ja hiusjatkeet vaikuttaa jos on lyhyt tai paksu tai omaa ruman nenän? Entä pitäisikö mielestäsi myö rumien miesten ottaa silikonit?
[quote author="Vierailija" time="11.04.2015 klo 18:32"]
minä haluaisin päästä kokonaan eroons rumista. Meikki ja muut keinot vain peittää ja tunnen huijatuksi kun aamulla herään ruman vieressä kuka oli yökerhossa vielä jonkin näköinen. Pitäis poistaa oikeus lisääntyä rumilta kokonaan.
[/quote]
Joku ilkeä voisi kommentoida tähän, että haluaisi päästä kokonaan eroon tyhmistä. Onneksi kukaan ilkeä ei ole kommentoinut vielä :)
Minulla on ruma poikkeama kasvoissa ja välillä tuntuu että joidenkin on vaikea katsoa minua. Se tuntuu pahalta. Teini-ikäisenä on ehkä ollut vaikeinta, nykyään olen oppinut hyväksymään itseni ja pidän itseäni jopa ihan siedettävän näköisenä. Kaikkeni kuitenkin teen peitelläkseni virhettä. Luoteeltani olen arka ja en halua tuoda itseni ylenpalttisesti esille, luulen että se on seurausta tästä "rumuudesta" :(
Eipä paljon miltään. Ennen joskus masensi mutta olen jättänyt sellaiset pinnalliset hömpötykset kuin ulkonäön miettiminen.
Olen 30+ n ja 3 lasta synnyttänyt. Eli on raskausarpia ja kaksoisleukaa yms. Tukkakin on ohut. Olenko ruma
[quote author="Vierailija" time="11.04.2015 klo 18:53"]Olen 30+ n ja 3 lasta synnyttänyt. Eli on raskausarpia ja kaksoisleukaa yms. Tukkakin on ohut. Olenko ruma
[/quote] Ohoh kylläpä sinulla raukalla on huonosti asiat?
Masentavalta ja huonolta
Ruma mies