Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksei HayDayssa saa kartanpaloja enää?

Vierailija
11.04.2015 |

Välillä niitä oli valtavasti myynnissä ja nyt ei ole kuukausiin ollut kenelläkään koskaan eikä niitä tule palkintonakaan koskaan.
Ei voi laajentaa kylää. Mitä järkeä?

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
11.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin on. Karttapalat on täysin loppu. Älytöntä, kun niitä joskus oli koko lehti täynnä. Varmaan Greg osti ne kaikki ja sitten poistettiin palat pelistä.

Vierailija
2/19 |
11.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koko kylä harmittaa, mutta nyt sitä ei voi enää laajentaa edes.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
11.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haha, meidänkin naapurustossa on tästä kovasti puhuttu :D

Vierailija
4/19 |
11.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en kuulu naapuristoihin, mutta olen selannut lehteä ja koskaan ei ole kartanpaloja myynnissä.
Kuukausia sitten saattoi olla koko lehti täynnä karttoja. Hamstraus on tilanpuutteen vuoksi mahdotonta. Ärsyttää, kun tavaraa saa epätasaisesti.

Vierailija
5/19 |
11.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

3 on ap

Vierailija
6/19 |
11.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haydayssa harmittaa se, että jatkuvasti on varasto täynnä ja se kylän tuleminen mukaan aiheutti vaan lisäriesaa, kun on kerättävä siellä tarvittavia erillisiä laajennustarvikkeita.
Olen tasolla 55.

Vierailija
7/19 |
11.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen huomannut saman. Sen jälkeen kun se bugi korjattiin (karttoja lehti täynnä) en ole saanut yhden ainuttakaan kartan palaa mistään. Ja oletteko muuten huomanneet että nyt lehti on täynnä indigoa!

Vierailija
8/19 |
11.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totta, että sen jälkeen, kun lehdet olivat täynnä kartanpaloja ja se korjattiin, mistään ei ole kartanpaloja saanut.
Indigoon en ole kiinnittänyt huomiota.

Vierailija
9/19 |
11.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

7 siis ap

Vierailija
10/19 |
11.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo tosi ärsyttävää! Olis pitäny älytä ostaa niitä karttoja talteen sillon!

Vierailija
11/19 |
11.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi joo pitänyt hamstrata, mutta miten olisi voinut tietää, että loppuvat aivan kokonaan.
Tuossa pelissä harmittaa eniten juuri laajennustarvikkeiden keräily ja niiden varastossa viemä tila.

Vierailija
12/19 |
11.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen saanut kaksi viikon sisään, kylästä joltain kävijältä. En itse enää tarvitse, mutta kerään naapurustoon muille. Harvassa ne enää on, ennen niitä tuntui tulevan koko ajan. 

Lehdessä olen nähnyt yhden viime aikoina ja pelaan päivittäin. Onneksi laajensin koko kylän silloin kun niitä vielä sai.

Vierailija
13/19 |
11.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harmitti lylän sääntömuutoskin. Mulla oli kunnantalo ja asema maksimitasoilla ja myin laajennustavaraa pois. Nyt niitä saakin laajentaa.

Vierailija
14/19 |
11.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ahaa, joku on saanut niitä. Itseäni ei ole innistanut, vaikka kylässä paljon käynkin.

Vierailija
15/19 |
11.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuukaudessa olen saanut yhden kartanpalan vierailijalta. Ja pelaan siis päivittäin. Indigoa on nyt lehdessä paljon.

Vierailija
16/19 |
11.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.04.2015 klo 18:00"]

Ahaa, joku on saanut niitä. Itseäni ei ole innistanut, vaikka kylässä paljon käynkin.

[/quote]

Jos se on se, kun itse en niitä tarvitse enää? En tiedä, kuinka yksityiskohtaisesti noin ison pelin voi koodata, mutta usein tuntuu, että laivaan menee seuraavana sitä mitä oot just myynyt paljon pois ja jos keräät pultteja, niin naulaa pukkaa kylästä ja pellosta ja kaikkia muitakin. Ehkä se on vaan se tunne. 

Indigon oon huomannu minäkin. En kasvata enää itse ollenkaan vaan ostan sen vähän mitä tarvitsee, voi nekin peltotilkut käyttää hyödyllisemmin. N

uo naapurustotehtävät on vääristäneet tarjontaa. Kun on joku chilin, kurpitsan, mansikan tai vaikka just indigon kasvattamistehtävä, niin niistä on kaikilla ylitarjontaa lehdessä.

Vierailija
17/19 |
11.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen huomannut saman mutta itselläni ei ole tarvetta. olen tasolla 79. Mulla meni kauan ennen kuin huomasin että marjoja ja hedelmiä ei kannata puista ja pensaista kerätä. Napsii niitä itselle käyttöön vain tarpeen mukaan. Näin pysyy farmi siistinä, kun Hay Dayn tarkoitus on yrittää pakottaa ostamaan timantteja.

Ostan kyllä timantteja mutta rajansa kaikella. Ei tule tarpeeksi sahoja ja kirveitä. Toiset taas pitää mahdollisemman vähän puita ja pensaita. Myytäväksi tulee myös harvoin hedelmiä ja marjoja koska kukaan ei napsi niitä puista pois.

Vierailija
18/19 |
11.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko siis kaikilla naapuristoilla samaan aikaan sama tehtävä?

Vierailija
19/19 |
11.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naapurustotehtävien ideaa en ymmärrä. Taas jotain lisäpelejä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan viisi