Miten työpaikallasi suhtaudutaan homoihin?
Samalla tavalla kuin heteroihin? Voivatko kaikki kertoa esim. omista viikonloppukuulumisistaan? Tai onko työpaikallanne ylipäätään avoimesti homoseksuaaleja?
Kommentit (18)
Sidotaan köydellä patteriin kiinni ja pannaan porukalla takaapäin ja samalla solvataan julmasti ja taotaan nyrkillä kylkiluihin. Hähää siitäs saa!
Eikö tätä keskustelua olisi voitu ottaa asiallisesti...
Ihan täällä saa jokainen kertoa mistä haluaa, ja ihan tavallisesti suhtaudutaan.
Ai niin ja ammatin/ työpaikan saa toki myös kertoa! T. ap
Ei niitä ole. Ja jos olisi tulisi niin ei olisi kauaa
Miehet ovat asian kanssa ihan sujut. Mitä nyt joskus menevät ihan suotta hiukan hämilleen jos sattuvat heittämään jotain "vitun homo" tyylistä läppää ja sitten muistavat minun suuntautumiseni :D Ei se läppä itseäni haittaa enkä vaadi mitään erityiskohtelua seksuaalisuuteni perusteella. Ja olen kyllä ehtinyt ne homojutut kuulla "insiderina" kun kuitenkin elin tavallisen miehen elämää ensimmäiset 25 vuotta.
Jostain syystä tällä tuntuu olevan enemmänkin painoarvoa naisten keskuudessa. Mitä pidän sattuneesta syystä hieman oudoksuttavana. Naiset suhtautuvat jotenkin ihmeen varautuneesti ja välttelevästi. Suorastaan paistaa kilometrin päähän, että asiasta on jauhettu kerran jos toisenkin :D
Työpaikasta sen verran, että siistiä sisätyötä.
Minua sanotaan rekka lespoksi vaikken ees näytä/omista rekkaa. Yx mies kysy miltä pimppi maistuu ja sanoin että ihan hyvälle, niin se vast as että Väärin! Silakalle! Joskus ne pyörittelee silmiään kun kerron miten laitoin dildoa pumppiin koko lauantain.
He välttelevät yksityiselämästään puhumista niin, että suuntautuminen tulisi esille. Työporukka yleisesti on ainakin ulospäin ns. homoystävällinen, avioliittolakia kannatettiin yleisesti (jos joku vastusti niin ei siitä puhunut) ja Haavistoa samoin. Tosin kaikki heterotkaan eivät tuo parisuhdettaan esille työpaikallamme.
[quote author="Vierailija" time="06.03.2015 klo 20:11"]
He välttelevät yksityiselämästään puhumista niin, että suuntautuminen tulisi esille. Työporukka yleisesti on ainakin ulospäin ns. homoystävällinen, avioliittolakia kannatettiin yleisesti (jos joku vastusti niin ei siitä puhunut) ja Haavistoa samoin. Tosin kaikki heterotkaan eivät tuo parisuhdettaan esille työpaikallamme.
[/quote]
Lisään vielä, että kaikki eivät siis ole avoimesti homoseksuaaleja, vaan osa tietää ja osa ehkä arvaa tai ei tiedä.
En tiedä, kun ei ole tullut koskaan puheeksi kenen kanssa kukakin nai. Yksi mies on joka tykkää pukeutua hameeseen ja korkokenkiin, mutta ei ole koskaan tullut kysyttyä tykkääkö naisista vai miehistä. Kun naiminen työpaikalla ei kuulu meillä kenenkään toimenkuvaan, asia on ihan yhdentekevää.
Kyl ne dunkkuun saa ja työnnetään viinipullo anaaliin ja heitellään pikkukivillä pullon pohjaa kohden.
[quote author="Vierailija" time="06.03.2015 klo 20:15"]
En tiedä, kun ei ole tullut koskaan puheeksi kenen kanssa kukakin nai. Yksi mies on joka tykkää pukeutua hameeseen ja korkokenkiin, mutta ei ole koskaan tullut kysyttyä tykkääkö naisista vai miehistä. Kun naiminen työpaikalla ei kuulu meillä kenenkään toimenkuvaan, asia on ihan yhdentekevää.
[/quote]
Ihmeellinen työpaikka jos ei mitään työpaikan ulkopuolisesta elämästä koskaan puhuta. Luulisi nyt ainakin perhesuhteiden tulevan puheeksi milloin missäkin yhteydessä.
En minä ole kiinnostunut siitä mihin reikään työkaverit lykkii vapaa-ajallaan, itseäni ei toisaalta kyllä häiritsisi vaikka näistä kahvitunnilla tulisikin juttua :D
[quote author="Vierailija" time="06.03.2015 klo 19:49"]Samalla tavalla kuin heteroihin? Voivatko kaikki kertoa esim. omista viikonloppukuulumisistaan? Tai onko työpaikallanne ylipäätään avoimesti homoseksuaaleja?
[/quote]
Itse suhtaudun samalla tavalla kuin muihinkin. Toisaalta ei kiinnosta kuunnella heteroidenkaan baari- tai panoreissuja. Eikä syvällinen parisuhde- diibadaabaa muutenkaan kuulu työpaikalle.
Edessä päin hyväksytään, selän takana naureskellaan.
Meillä ihmiset puhuu ihan avoimesti, kertoo tekemisiään ja tuntojaan kuten muutkin. Juuri oli erään häät, joita juhlittiin myös töissä, kun ei kaikkia oltu kutsuttu. Olen kyllä tavannut usean puolison. Mun tiimissä on kaksi heteroa, yksi homo ja yksi lesbo. Mua ei kauheasti seksuaalinen suuntaus kiinnosta, mutta mielestäni meillä on hyvin avoin ja hyväksyvä ilmapiiri.toki mun ystävissänikin on homoja, samoin miehen.
[quote author="Vierailija" time="06.03.2015 klo 20:18"]
[quote author="Vierailija" time="06.03.2015 klo 20:15"]
[/quote]
Ihmeellinen työpaikka jos ei mitään työpaikan ulkopuolisesta elämästä koskaan puhuta. Luulisi nyt ainakin perhesuhteiden tulevan puheeksi milloin missäkin yhteydessä.
[/quote]
No eihän se noin mene. Osa porukasta puhuu perheestään, lapsistaan ja lapsenlapsistaan, toiset vaikka siitä mitä ovat kaverinsa kanssa tehneet viikonloppuna. Ei ole tullut mieleen kysyä, että onko se tyttö- vai poikakaveri, ja ootteko te nyt sitten silleen.
Siistejä sisätöitä, asiantuntijatehtäviä tehdään, eikä työkavereiden seksiasiat tosiaan ole mikään kahvipöytäkeskustelun aihe. Edes selän takana. Enemmän keskustelut koskee vaikka lomareissuja tai ihan yleisiä maailmantapahtumia.
Naiset aina kysyvät miltä muna maistuu sen jälkeen kun se on ensin ollut pyllyreiässä :(