Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kaikki vinkit helvetillisen flunssan hoitiin tervetulleita!

Vierailija
10.04.2015 |

Kuinka monta päivää teillä on kestänyt flunssa ja millä kotihoidoilla lääkinnyt?
Itsellä ei kuumetta mutta nenä ihan tukossa, päätä särkee, kurkku ja korvat kipeät. Myös paikkoja särkee. Mikä tähän auttaa???:/

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
10.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

*hoitoon

Vierailija
2/10 |
10.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rommitoti, burana, hunajasitruunavesi ( kuuma ).

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
10.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä kohtalotoveri! Viikko on nyt mennyt ja vielä limaa pukkaa keuhkoista ja nenästä! Käytän huuhtelukannua nenän huuhtekuun koska minulle tulee poskiontelotulehdus helposti. Myös kortisonisuihkeita nenään ja antihistamiinitabletti kuuluu päiväohjelmaan. Lievää lämpöä on ollut ja lihaskipuja, ottanut muutaman buranan. Inhottaa, tsemppiä vaan. Toivotaan että menis pian ohi.

Vierailija
4/10 |
10.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuuma suihku, särkylääke, sarvikuonokannu, nenäsuihkeet, höyryhengitys kattilasta, kevyt ulkoilu (kuiva sisäilma lisää tukkoisuutta).

Vierailija
5/10 |
10.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kurkkuun parhaita echina-sinkki tabut.

Vierailija
6/10 |
10.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mummini uskoi kuuman sipulimaidon voimaan. Nauroin hänen taikauskolleen. Ajattelin että jos siinä olisi jotain perää niin ruisleipä sipulilla ja lasi maitoa ajaisi saman asian. Sitten iski aivan helvetillinen flunssa ja kamalat poskiontelokivut. Olin niin sairas että olin valmis kokeilemaan mitä vain, jopa mummin sipulimaitoa. Siispä lämmin sipulimaitolasi huulille. Sain sen alas oksua pidätellen, todella ällöä. Mutta! Posiointelot aukenivat ja paranivat. En tiedä mitä taikaa sipulimaidossa on, vapauttaako kuuma maito sipulista jotain aineita tai entsyymeja vai mitä? Mutta se siis tehosi epäilyksistäni huolimatta. Enää en naureskele mummilleni.

Vierailija
7/10 |
10.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli aika kamala flunssa kaksi päivää, huom OLI eipä ole enää.. pilkoin valkosipulia kaksi kynttä tooosi pieneksi ja purskuttelin niitä suussa veden kanssa ja nielaisin satsin. Join inkivääriteetä hunajalla. voi lisätä myös sitruunaa.

Vierailija
8/10 |
10.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Allergialääke auttaa oikeesti flunssanuhaankin. Oikeesti.

Vierailija
9/10 |
10.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nenähuuhtelukannu, duact tai aerinaze, avamys tai nasonex, c-vitamiini, jäätelö, piparminttutee, kanakeitto, smoothie, hunaja, suolapiippu

Vierailija
10/10 |
10.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sauna. Joko tauti pahenee tai sitten paranee täysin. Mulla toimii usein, miehellä taas menee yleensä pahemmaks. Eli riskipeliä :D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme seitsemän