Miksi kaikki 14-15v tytöt?...
Ovat niin saman näköisiä kaikki pukeutuvat tiukkoihin farkkuihin ja kesäisin nahkatakkiin. Kaikilla on sellaiset vaaleahkot pitkät hiukset ei kuitenkaan blondeja ja kaikki ovat noin 165cm pitkiä ja näyttää aika saman painoisilta
Kommentit (34)
Ne on niitä rikkaitten hienostelija perheiden penskoja. Ne on olevinaa niin aikuisia vaikka todellisuudessa ovat vielä pikkulapsia.
Olen kohta 14:
Lyhyet, siis OIKEASTI lyhyet ruskeat hiukset. Käytän kyllä pillifarkkuja mutta en koskaan nahkatakkeja. Yleistäminen on ärsyttävää.
"Kaikki"?
Samasta syystä, kuin "kaikki" täällä aloituksen tekevät ovat aivottomia yleistäjiä?
No suomalaiset naiset sattuvat olemaan noin 165 cm pitkiä ja varsinkin nuorempana vaaleahiuksisia ja keskimääräiset tytöt ovat normaalipainoisia. Nahkatakkeja käyttävät ne, joiden mielestä nahkatakit näyttävät hyvältä ja sama pätee farkkuihin.
Kaikkihan ne ovat sellaisia, mitä sitä kiistämään? Tässä mitään yleistetä. Muutenkin melkein kaikki sen ikäiset tytöt ovat samasta puusta arvojensa ja ajatustensa kanssa. Jos siellä joukossa sattuukin olemaan joku omien polkujensa kulkija niin eipä ole kauaa.
Teineille on niin tärkeetä tuntea kuuluvansa porukkaan. Se tunne saavutetaan mm. yhdennäköisyydellä.
Mä oon 23 ja näytän aloittajan kuvailemalta :D Mun mielestä pillifarkut ja nahkatakki on mukavat vaatteet, rennot mutta niillä kehtaa kuitenkin mennä esim keskustaan. En mä tiedä miten muuten pukeutuisin?
Ja pidän pitkistä hiuksistani sekä niiden väristä.
Pituudelleni en voi mitään.
Sen näköset mitä ap kuvaili ovat juuri parhaimman näköisiä. t.mies
Täällä 15-vuotias tyttö. Pukeudun tiukkoihin farkkuihin koska pidän niistä, vihaan nahkatakkeja, minulla on luonnostaan vaaleat ei kuitenkaan blondit hiukset ja en ole värjännyt, olen pidempi kuin 165cm. Enkä mielestäni ole samannäköinen kaikkien ikäisteni kanssa. Koulussammekin on tuplasti enemmän ruskeatukkaisia kuin vaaleatukkaisia. Ihmisiä on moneen junaan, joten yleistäminen on turhaa :)
Ei farkuissa ole oikein muita vaihtoehtoja kuin ne pillit. Meidän 14-veellä on ehkä viidet farkut, pari mekkoa ja muutama puolihame. Jotenkin ne farkut valikoituu ensimmäisenä käyttöön ja mekkoja ja hameita käyttää enempi silloin, kun kaikki farkut on pyykissä.
Pitkän suostuttelun jälkeen sain tytön suostumaan siihen, että hiuksista leikattiin 20cm pois. Vieläkin ne on pitkät, mutta ei enää tolkuttoman pitkät. Melkein kaikilla luokkakavereilla on tolkuttoman pitkät hiukset.
Taisit ap juuri kuvailla minut (paitsi pituus heitti vajaalla sentillä). En kylläkään tiedä kovin montaa, jotka tältä näyttäisivät. Niin ja pukeudun siksi näin, koska pidän tiukoista farkuista ja nahkatakeista. Hiukseni taas ovat aina olleet tämän väriset.
15v tyttö
[quote author="Vierailija" time="10.04.2015 klo 18:02"]Ei farkuissa ole oikein muita vaihtoehtoja kuin ne pillit. Meidän 14-veellä on ehkä viidet farkut, pari mekkoa ja muutama puolihame. Jotenkin ne farkut valikoituu ensimmäisenä käyttöön ja mekkoja ja hameita käyttää enempi silloin, kun kaikki farkut on pyykissä.
Pitkän suostuttelun jälkeen sain tytön suostumaan siihen, että hiuksista leikattiin 20cm pois. Vieläkin ne on pitkät, mutta ei enää tolkuttoman pitkät. Melkein kaikilla luokkakavereilla on tolkuttoman pitkät hiukset.
[/quote]
Mitä vikaa tolkuttoman pitkissä hiuksissa ja farkuissa on?
Niin ap taas yleistää