Miten reagoida...kyläilystä
Meille oltaisiin aina tunkemassa kylään, mutta meitä ei kutsuta vastavuoroisesti kylään. Olen nyt päättänyt etten pyydä tänne enään ketään joka ei kutsu meitä kylään vastavuoroisesti. Muilla samanlaista "ongelmaa"? Miten ratkaissut?
Kommentit (12)
Miten tällainen aihe otetaan esiin ? Hjälp?!
Teidän vieraat kutsuu itse itsensä teille?
Ehkä teidänkin pitää itse ehdottaa sitä vastavierailua.
"Hei, oli mukavaa kun olitte meillä kylässä. Olisi kiva nähdä taas, milloin sopisi tulla teille kylään? :)".
Meillä taas toisin päin. Aina pitäisi kyläillä millon kenenkin luona, mutta harvemmin meille ketään tulee. Ärsyttää välillä kun olisi kiva olla kotonakin, mutta jos kavereita haluaa nähdä, niin aina pitäisi olla menossa.
Nyt kun muutin mieheni kanssa yhteen ja kavereidemme mielestä kotimme on upea, niin varsinkin pari kaveria on koko ajan tunkemassa meille. Minua ei koskaan pyydetä heille. Yleensä kiellän heitä tulemasta ja ehdotan näkemistä muualla, esimerkiksi kahvilassa.
En tule vaikka kutsutaan, mitkään kahvikuppikeskustelut ei kiinnosta pätkääkään. Turhaan on täältäkään mitään kutsua odottaa. Murjotetaan omissa kopeissa ja ollaan vaan.
Meillä sama ongelma! Aina meille joku tunkeemassa mutta eipä tule vasta kutsua meille!!! Ihan vn ärsyttävää aina pitää koti vieras kunnossa ja kahvitarjottvat yms:(
[quote author="Vierailija" time="10.04.2015 klo 17:37"]
Meillä taas toisin päin. Aina pitäisi kyläillä millon kenenkin luona, mutta harvemmin meille ketään tulee. Ärsyttää välillä kun olisi kiva olla kotonakin, mutta jos kavereita haluaa nähdä, niin aina pitäisi olla menossa.
[/quote]Samoin meillä. Olisi niin paljon helpompaa olla kotona kuin viettää tuntitolkulla autossa. Saa oikein aina anoa että ettekö voisi tulla välilä meille.
[quote author="Vierailija" time="10.04.2015 klo 17:40"]Meillä sama ongelma! Aina meille joku tunkeemassa mutta eipä tule vasta kutsua meille!!! Ihan vn ärsyttävää aina pitää koti vieras kunnossa ja kahvitarjottvat yms:(
[/quote] näimpä! Ap
[quote author="Vierailija" time="10.04.2015 klo 17:36"]"Hei, oli mukavaa kun olitte meillä kylässä. Olisi kiva nähdä taas, milloin sopisi tulla teille kylään? :)".
[/quote] Mitä jos vastaus on : ei meille mahdu?
Mitäpä jos vain ihan oikeasti reilusti ehdotat sille vastapuolelle että Te olette tulossa kylään Heille ja ehdotat sopivia aikoja. Toinen ei ehkä edes tajua, että sinua ärsyttää se että vierailut ovat aina noin päin. Minua ärsyttää taas ihmiset, jotka marttyyrimaisesti kiehuvat omissa liemissään, mutta naaman edessä esittävät "Voi kun IHANAA kun tulette taas" eikä missään vaiheessa voi sanoa edes nätisti että mitäs jos joskus toisin päin.
Puhunut asiasta vastapuolen kanssa.
Lällislää juksasin, valittanut aiheesta av:lla!