Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pystyttekö yrittäjien vaimot harrastamaan jotakin?t.ammattivalittaja

Vierailija
10.04.2015 |

Minä en. Kaikki piirit ovat iltaisin ja mieheni tulee illalla milloin sattuu kotiin, joskus myöhään joskus aikaisemmin ja mun on oltava lapsen kanssa. Voitteko te harrastaa iltaisin?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
10.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä syövälle kuuluu?

Vierailija
2/7 |
10.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voin. Käyn juoksemassa, pyöräilemässä ja kävelylenkeillä. Ei ongelmaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
10.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harrasta päivällä, kun poika on eskarissa.

Vierailija
4/7 |
10.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä.
Nyt kun on kaksi pientä lasta, on kyllä vähän erilaista kuin ennen. Mutta mä vaunulenkkeilen ja kotona maalaan, luen ja teen käsitöitä. Kerran viikossa ystävä katsoo lapsia pari tuntia, silloin käyn miehen kanssa joogassa. Minä katson ystävän lapsia myös tarvittaessa.
Toisaalta, mieheni ei edes tee kohtuuttomia määriä töitä, eli ehdimme perheenäkin harrastaa yhdessä. Lasketellaan, matkustellaan.
Mies tekee töitä melkein joka päivä kodin ulkopuolella (suunnilleen 10-18 välillä), kotona ollessaankin aika paljon, muttei liikaa koska kaikki toimii.

Vierailija
5/7 |
10.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä, koska Elixia ja lapsiparkki.

Vierailija
6/7 |
10.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pystyn. Mieheni tekee noin 30-tuntista työviikkoa. Kun liikeidea on hyvä, hinnoittelu kohdallaan ja yrityksen turhat menot karsittu, yrittämisen ei tarvitse olla raatamista 24/7 kuitenkin tappiota tehden.

Vierailija
7/7 |
10.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika vaikeaa ollut, nyt jo isommat katsoo pienempiä, vanhin 12 ja nuorin 4.kannattaa tehtailla useita lapsia peräjälkeen, EI ehdi miettiä liian vaativia harrastuksia ja myöhemmin kaoset pärjää jo keskenäänkin....jos siis itsellä päänuppi kestää.