Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Sunnuntaina kirpputoreja pk-seudulla ?

16.09.2006 |

Moikka!

Olen huomannut listalla aina keskustelua sunnuntain löydöistä kirppareilla, tai sellaisissa paikoissa missä myyjät ovat itse myymässä.

Missä näitä on huomenna sunnuntaina ? ja monesta moneen ?

kyseleepi tuusis tällä hetkellä etelä-suomesta käsin =)

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
16.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

linkkiä http://www.vuolanne.net/kirpputorit/

siellä on aika hyvä lista (tosin ei siis virallinen).

Ite kävin tänään Myyrmäessä urheilupuistossa ja kyllä oli tavaraa mutta oli myös porukkaa.

Tikkurilassa myös hyvä kirppis Minttutiellä taitaa kulkea nimellä Vantaa suurkirppis.

Hesassa on monta Valtteri tulee ekana mieleen.

Noi nyt ainaki sellasia mistä itellä on kokemusta ja positiivista sellasta kun jaksaa kiertää ja penkoa :)

-kirppislöytöjen tekijä Kiti- ;)

Vierailija
2/5 |
16.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ajattelin sellaisia joissa itse on juuri sen päivän myyjät itse paikalla myymässä, tavalliset kirppikset (kai) ovat kiinni ?

Onko tuo Valtteri esmes juuri sellainen missä myyjäöt ovat itse paikalla ? Ja tarkoitus olisi lähteä 7,5kk kanssa, eli mahtuuko rattailla mihinkään vai otanko rintarepun mukaan? kantoliina kun jäi kotiin, vahingossa kylläkin :(

tuusiskainen

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
17.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on ihan lastentarvikekirppis ja paikalla on aina todella paljon myyjiä ja ostajia. Tänne kannattaa lähteä kantorepun kanssa, sillä rattailla ei pääse myyntikojujen lähellekään.

Ja parhaat viedään heti aamusta eli kannattaa olla heti paikalla.

Ovat Lundin parkkihallissa (ylätasanteella) eli ihan keskustassa torin lähettyvillä.

Vierailija
4/5 |
19.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää nyt tulee myöhässä ap:lle, mutta nähtävästi Jäähallin kirppiksetkin ovat alkaneet, eli ainakin ensi viikonloppuna on (23.-24.9.)

Vierailija
5/5 |
19.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ensi sunnuntaina 24.9 Mankkaan koululla klo 10-12 ja su 8.10 Toppelundin koululla klo 10-12.Ja nämähän on niitä lastenvaatteiden ja -tarvikkeiden kirpputoreja!!