Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tunnen etten riitä

Ahdistunut
26.12.2021 |

Olen tässä jo jonkin aikaa kamppaillut inhottavan epävarmuuden kanssa. Saan aina huomata että mieheni on katsonut instagramissa muiden naisten kuvia ja tykännyt niistä. Kuvat ovat yleensä aivan normaaleja kuvia mutta joukossa saattaa joskus olla muutama vähäpukeisempi kuva. Tottakai vertaan itseäni niihin naisiin ja tunnen itseni rumaksi. Miehen kanssa asiasta on keskusteltu ja sanoo tykkäyksien olevan vain tykkäyksiä eikä sen enempää (mies muutenki sitä sorttia että tykkää jokaisesta kuvasta joka tulee vastaan oli siinö sitten mitä vaan :D). Mutta se mikö minua on nyt ruvennut vaivaamaan on se että pelkään mieheni ajattelevan niitä muita naisia,esimerkiksi jos olemme lähekkäin tai harrastamme seksiö että hän kuvittelisi/toivoisi jonkun näistä naisista olevan tilallani. Tietenkin kun kysyn asiasta vastaus on ei ja sanoo haluavansa vain minua. Mitä tässä pitäisi tehdä kun oma epävarmuus vaikuttaa suhteeseen näin pahasti. En pysty esimerkiks joskus nauttimaan seksistä vaan olen muutamaan otteeseen purskahtanut seksin aikana itkuun ja kertonut että tunnen etten ole riittävä.. kiitos jo etukäteen vastauksista!

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
26.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän aloittaja kai mitään jaksamisestaan puhunut?

Vierailija
2/5 |
26.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jaksaisitko kuitenkin käydä köyttä ostamassa?

”Eikö sinulla onnettomalla ole muuta ajateltavaa?!”

Sinut on niin helppo tunnistaa…

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
26.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et sä riitäkään.

Vierailija
4/5 |
26.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostat nuorelta ja epävarmalta. Aika ja elämänkokemus auttaa, toki myös puolison uskollisuus ja rakkaus. Ja se, että arvostat ja hyväksyt itsesi ja vartalosi.

Vierailija
5/5 |
26.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaihtoehtoja: 1. Miehen vaihto, samat arvot omaavaan. 2. Itsevarmuuden kasvattaminen, itse tai yksityiseltä ammattilaisen avulla, kuitenkin ymmärtäen että vika ei ole sinussa yleensä - mieshän siellä instassa riehuu. 3. Tutkiminen minkälaisia naisia mies etsii ja kuolaako, pettääkö. Yksityisetsivä? 4. Miettiminen parisuhteen sääntöjä, kohtaavatko arvomaailmanne. 5. Oletteko vain erilaisia. Mies elää vapaammin ja sinä etsit turvallisempaa parisuhdetta, että toiseen voi luottaa. 6. Onko kyse suht viattomasta tykkäilystä, tykkääkö hän miestenkin laittamista kuvista, vai etsiikö uutta parisuhdetta?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi neljä