Apua toi Hasselhoff show
Niin kiusaannuttavaa...
Kokeeko kukaan muu tota näin?
Kommentit (36)
Kyllä koen - en Hasselhofin vuoksi vaan suomalaisten vieraiden...
Tykkään, paljon. Myönteinen yllätys. :)
En koe kiusaannuttavana. Aika hauska mielestäni.
[quote author="Vierailija" time="09.04.2015 klo 21:19"]Kyllä koen - en Hasselhofin vuoksi vaan suomalaisten vieraiden...
[/quote]
Sama täällä!!
Hyvä ohjelma, en tajua mitä jengi oikein itkee. Just hyvää viihdettä.
En koe. Katsoin ekankin jakson ja totesin shown olevan yllättävän hyvä. Hasselhoff osaa vilpittömästi nauraa itselleen eikä kuvittele olevansa täydellinen. On ihan virkistävää, että shown isäntä on ulkomaalainen ja suomalaiset joutuvat puhumaan englantia.
Hässelihöhvi on kyllä vajonnut todella alas, joutuu hakemaan roposiaan Euroopasta näillä talkkareilla. Mut perheellisen on pakko yrittää vai miten se vanha sanonta meni. Oi, kuinka pieninä palasina onkaan mun leipäni maailmalla, mut eikun
hummani vei tammani hei, mut twerkkaile tammani hei.
Minä ehdin katsoa vain ekan. Mutta se oli hauska. Eikä vieraissakaan valittamista, mutta ymmärrän niitä, jotka ovat perus-suomalaisia, ei siis persuja, vaan perus-suomalaisia: "mitähän tuo minusta ajatelee". "Kamalaa, suomalainen aivasti haastattelussa, nyt meni maine meiltä kaikilta". Ei mitään noloa, noloa on se, jos ei uskalla tehdä ikinä mitään vaan aina miettii niitä muita. Meillä, jotka uskallamme mokailla ja nauraa itsellemme, on elämä paljon hauskempaa.
En tiedä, minusta tää sarja on loistava! Tai ainakin minua kerrankin oikeasti jopa naurattaa..=))
Anette oli minusta ihana ja rento tuossa ohjelmassa, ei pingottanut kuten Tähdet, tähdissä!
Noin läpinäkyvän käsikirjoitettua kakkaa harvoin näkee. Jokainen naurahdus, jokainen kommenti Mr Hasselta olivat teennäisiä ja opeteltuja. Yhtään aitoa reaktiota ei ollut. Surkeaa ja katsojien aliarviointia. Ettekö oikeasti huomanneet? Se AHHAHHAHHAHHAHHAAAAAAA..... takakeno-kita-auki-muka-rento-hohotus. Ankeaa. Jos sille sanoo KISSA, tulee sama reaktio "koska kuuluu".
Aloin vasta kattomaan, menikö Henri Alen jo vai vasta tulossa? Ei mua Anette Olzon kiinnosta veetäkään :D
[quote author="Vierailija" time="09.04.2015 klo 21:28"]
Hässelihöhvi on kyllä vajonnut todella alas, joutuu hakemaan roposiaan Euroopasta näillä talkkareilla. Mut perheellisen on pakko yrittää vai miten se vanha sanonta meni. Oi, kuinka pieninä palasina onkaan mun leipäni maailmalla, mut eikun
[/quote]Kai sinä tajuat, että ukolla on niin paljon pätäkkää, että hänen ei tarvitse tehdä päivääkään töitä jos hän ei halua. Mutta mies tekee juttuja mitkä kokee mielenkiintoiseksi.
[quote author="Vierailija" time="09.04.2015 klo 21:35"]
Aloin vasta kattomaan, menikö Henri Alen jo vai vasta tulossa? Ei mua Anette Olzon kiinnosta veetäkään :D
[/quote]
Henkka on vasta tulossa :)
Ihan veetun hyvä show! Helmiä sioille.
[quote author="Vierailija" time="09.04.2015 klo 21:28"]
[/quote]
Omaisuus on kuulemma noin 100 miljoonaa taalaa, joten ei rahat ihan heti lopu.
Musta on hyvää aivot narikkaan- viihdettä. :)
Aivan mainio ohjelma. Hasselhoff kyselee sellaisiakin juttuja, joita suomalaiset talk show -isännät eivät kysy, koska tuntevat vieraat.
Minusta on mainiota, että Hasselhoff nauraa itselleen ja uskaltaa laittaa itsensä naurettaviin tilanteisiin, menettämättä kuitenkaan omanarvontuntoaan. Hommia kaverilla riittää, elokuvia tulossa ja sarja Hoff the Record.
Hasselhoff on osannut myös tehdä oikeita valintoja, esim. tuottamalla Baywatchin rahaa on virrannut vuosikymmeniä Hoffin taskuun. Kertoo tässä, että Hollywood halusi muuttaa hänen nimensä:
[Hollywood] wanted me to change the name Hasselhoff, but I kept the name because I took so much crap for it in high school and now Hasselhoff has made me a fortune.
https://celebrity.yahoo.com/blogs/celeb-news/david-hasselhoff-interview-204244537.html