Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko ääni Kepulle ääni vanhoillis lestoille?

Vierailija
09.04.2015 |

Katselin eilen uusintana tulleen Ajankohtaisen Kakkosen ja yhtenä aiheena oli tuo Kepun ja lestojen läheinen suhde pohjoisessa. Minulle tuli ainakin yksi syy lisää olla äänestämättä kepulaista ehdokasta. Näin on siitäkin huolimatta, että olen eteläisessä Suomessa eikä täällä ole lestoja yhtä paljon kuin pohjoisessa.

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
09.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

mitä hyvää kepu saa aikaan???

Vierailija
2/14 |
09.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei kepuille ääntä minulta ainakaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
09.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä äänestän Keskustaa, en lestadiolaisia. Keskusta on paras vaihtoehto.

Vierailija
4/14 |
09.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.04.2015 klo 13:18"]

Minä äänestän Keskustaa, en lestadiolaisia. Keskusta on paras vaihtoehto.

[/quote]

Miksi äänestäisi Kepua? Mitä se tekee Suomen eteen sellaista miksi sitä pitäisi äänestää?

Mitä se tekee Suomen eteen sellaista mitä joku muu puolue ei tee?

Vierailija
5/14 |
09.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä te oikein kuvittelette, että pari hassua lestadiolaista saa aikaan eduskunnassa, jos 99% kansanedustajista on normaaleja. Ihan tunnepitoista typeryyttä sen vuoksi haukkua Kepua.

Vierailija
6/14 |
09.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lestadiolaisyhteydet ovat minulla yksi syy muiden joukossa olla äänestämättä keskustaa. Tärkein syy minulla on heidän hinkunsa pitää väkisin koko Suomi asutettuna (huom. en ole maaseutua vastaan sinänsä, mutta joku järki asiassa pitää olla).

Vierailija
7/14 |
09.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli kaikki vaan pk-seudulle ahtaasti asumaan ja maksamaan älyttömiä vuokria?? :O Otetaanko kaikki palvelut maaseudulta pois ja jätetään talot tyhjinä mätänemään?? :O

Vierailija
8/14 |
09.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.04.2015 klo 13:29"]

Eli kaikki vaan pk-seudulle ahtaasti asumaan ja maksamaan älyttömiä vuokria?? :O Otetaanko kaikki palvelut maaseudulta pois ja jätetään talot tyhjinä mätänemään?? :O

[/quote]

Onko sinulla lukemisen ymmärtämisessä vaikeuksia?

Vierailija
9/14 |
09.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

Jokainen asukoon missä tykkää, mutta ei sitten kannata inistä muita maksamaan heidän peruspalveluitaan. Pitää hyväksyä sitten se, että terkkariin on 150 km, pankkipalvelut saa 200 km matkan päästä, ruokakauppa on ehkä myös yli sadan kilomertin päässä jne. eli on itse maksettava siitä, että haluaa asua syrjäkylillä.

Vierailija
10/14 |
09.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai onko? Mun mielestä ääni Lestoihin millään lailla kytköksissä olevalle ehdokkaalle ei ole ääni Lestoille.

"Näin on siitäkin huolimatta, että olen eteläisessä Suomessa eikä täällä ole lestoja yhtä paljon kuin pohjoisessa."

"mitä hyvää kepu saa aikaan???"

Ei voi enää heikommin mennä, oikeasti. Nykyinen hallitus on halventanut koko poliittisen järjestelmämme arvovaltaa ja uskottavuutta. Mulla hajoais pää, jos pitäis katsella Stubeloa tai Rinnettä pääministerinä seuraavat 4 vuotta.

Vierailija
11/14 |
09.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kepu ei ainakaan voi olla huonompi vaihtoehto kuin tämä nykyinen Kokoomus-demarit-hallitus.

Vierailija
12/14 |
09.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

Täällä seiska, enkä missään kohtaa sanonut tuollaista. En itsekään asu pääkaupunkiseudulla eikä minulla ole pienintäkään aikomusta itseäni sinne tunkea. Minusta vain on aika tunnustaa, että koko Suomea ei ole mahdollista eikä tarvettakaan pitää vakinaisesti asuttuna. Toisaalta esimerkiksi Lounais-Suomen maaseutu on hyvinkin elinvoimaista.

Vierailija
13/14 |
09.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.04.2015 klo 13:33"]

[/quote]

Jokainen asukoon missä tykkää, mutta ei sitten kannata inistä muita maksamaan heidän peruspalveluitaan. Pitää hyväksyä sitten se, että terkkariin on 150 km, pankkipalvelut saa 200 km matkan päästä, ruokakauppa on ehkä myös yli sadan kilomertin päässä jne. eli on itse maksettava siitä, että haluaa asua syrjäkylillä.

[/quote]

Samoin kuin pääkaupunkiseutulaisten on hyväksyttävä se tosiasia, että paikka on pullollaan mamuja. Niitä ei pahemmin muualla näy, paitsi töissä esim. puutarhoilla siellä lestaseudulla.

Vierailija
14/14 |
09.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.04.2015 klo 13:10"]

Katselin eilen uusintana tulleen Ajankohtaisen Kakkosen ja yhtenä aiheena oli tuo Kepun ja lestojen läheinen suhde pohjoisessa. Minulle tuli ainakin yksi syy lisää olla äänestämättä kepulaista ehdokasta. Näin on siitäkin huolimatta, että olen eteläisessä Suomessa eikä täällä ole lestoja yhtä paljon kuin pohjoisessa.

[/quote]Sitähän se on. Keskusta on vanhoillinen ja erittäin konservatiivinen puolue, joka haluaa et kaikki olisi Sipilän ja Vanhasen kaltaisia pökkelöitä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi kolme