Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

voiko nainen ja mies olla kavereita

Vierailija
09.04.2015 |

Elikkäs vaimollani on yks mies kaverina ja mietinkin että pitäisikö kieltää häntä sitä tapaamasta. Aina riski että nainen pettää niin sen takia. Voiko nainen ja mies olla ihan vaan kavereita? mitä mieltä ootte ja pitäiskö kieltää vaimoani tapaamasta häntä?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
09.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä vielä.

Vierailija
2/5 |
09.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan hyvin voi olla. Mulla on monta miespuolista kaveria. Oltu kavereita yläasteelta asti eikä meillä kellään ole mitään haluja toisiimme. Suurin osa seurustellaan tahoillamme ja välillä nähdään yhdessä koko iso porukka kaikkien vaimojen, tyttö- ja poikaystävien ja miesten kanssa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
09.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi todellakin. Minulla on ollut liuta mieskavereita. Mutta täytyy kyllä myös lisätä, että nämä miehet olisivat halunneet seurustella kanssani. Kaveruuden tuntomerkit täyttyvät kuitenkin monin tavoin eli kaveruus jatkui usean miehen kanssa vuosia, eikä niiden aikana ollut mitään fyysistä kontaktia. Mielestäni miehet arvostivat minua myös reiluna kaverina, mikä oli hienoa. Yhden miehen kanssa kaveruus jatkui sittenkin kun mies tutustui tulevaan vaimoonsa.

Vierailija
4/5 |
09.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niinku näissä jutuissa aina niin riippuu ihan mistä roikkuu.
Ovatko uusia tuttavuuksia (esim tavanneet teidän suhteen aikana) vai ovatko olleet ystäviä jo ennenkuin te olette tavanneet vaimosi kanssa?
Itse olen nainen mutta tunnustan, että hälytyskellot alkaisivat kyllä soimaan jos mieheni yhtäkkiä alkaisi "kaveeraamaan" jonkun naisen kanssa (nyt kun tällä on vain miespuolisia ystäviä).
Siihen en osaa vastata, että mitenkä suhtautuisin jos miehellä olisi naispuolinen ystävä jonka kanssa olisivat olleet ystäviä jo ennen meidän seurustelun alkua kun en kerran sellaista ole kokenut.
Järki sanoisi, että "ystäviähän ne vaan on ja valitsihan se mies mut kumppanikseen vaikka tunsikin tämän toisen naisen" mutta ne todelliset tunteethan nousisivat pintaan vasta sitten kun moisen kokisi.
Luultavasti olisin ainakin hieman mustasukkainen vaikka en sitä ääneen tietenkään sanoisi :D
Ajankäyttökin, tai sen määrä, tämän ystävänsä kanssa vaikuttaisi myös tuntemuksiini.
Jos kokoajan ollaan vaan kaverin kanssa, käydään leffoissa/syömässä, mutta minun kanssani ei näitäasioita tekisi niin sitten voisin jo alkaa huomauttelemaankin hieman ärsyyntyneempänä.

Mutta kuten jo sanoinkin niin itse en ole vastaavaa tilannetta kokenut niin en ole varmastikkaan mikään paras neuvomaankaan.
Ukon kanssa ollaan tunnettu lapsesta lähtien ja seurusteltiin ensin viitisen vuotta ja nyt tulee 9 vuotis hääpäivä pian täyteen.
Monet ystävät ovat ns "yhteisiä" ja ne muutamat muut miehen kaverit ovat myös miehiä.
Jos kuvioihin pomsahtaisi yhtäkkiä nainen niin en sitä ihan heti olisi välttämättä nielemässä.

Vierailija
5/5 |
09.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai voi olla, minulla on monta naiskaveria. Ihan typerä kysymys.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi viisi