Lue keskustelun säännöt.
Nainen, kirjoita tänne terveiset mielessä pyörivälle miehelle!
09.04.2015 |
Aloitan, mulla on näitä kolme :D
Timo: harmi kun meillä meni näin, kuin meni. Ei osattu arvostaa toisiamme.
Mikko: olet sairas!
Markku: Mä tykkään susta, mutta pelkään katsoa pitemmälle tätä, eli ei ole mun aika seurustella vielä.
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Ile: Mä tunnen ihan liikaa vetoa sua kohtaan. Sä ymmärrät mua jotenkin aivan eritavalla kuin muut. Mulla on tosi hyvä olla sun kanssa, sääli vaan ettei se ole mahdollista. Meillä on liian erilaiset elämän tilanteet. Ikäeroakin liki 20 vuotta. Sä olet mies taivaallinen rakastaja, siis sun kanssa ei nussita vaan rakastellaan. Jos vain kortit olis olleet meille paremmat, olisin mielelläni ollut sun vaimosi ja lastesi äiti. Hellinyt sua ja hoitanut kotia. Tosin sä et varmaan voisi ikinä olla mun kanssa yhdessä kun tiedät millainen historia mulla on ja miten oon toiminut. Oot joskus sanonut, että oot aina tykännyt musta. Tunnen samoin, oon ekasta tapaamisesta lähtien tykännyt susta vaikka en sitä sulle silloin kertonutkaan. Ajatus että mun täytyy luopua susta ja lopettaa yhteys suhun on todella masentava. Tekisi mieli itkeä. Tuntuu, ettei kukaan ole koskaan tukenut ja kannustanut mua kuin sä, ollut kiinnostunut niinkuin sinä. Kai mä haluaisin kuulla, ettet halua luopua musta, että rakastat mua. Parempi ettet sano niin, muuten tää asia vaan pahenee.
Sä olet ihana ihminen, niin herkkä ja kaunis. Mä todella toivon, että saat sen vaimon ja lapset. Onnellisen perheen.