Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

E-pillereistä laihtuminen/ hiusten kasvu?

Vierailija
09.04.2015 |

Onko täällä muita joilla e-pillereistä olisi tullut huomattavaa laihtumista? Mitä merkkiä olette käyttäneet?

Toiset e-pillerit omalla kohdallani taas lihottavat ja keräävät nestettä elimistöön todella paljon, mutta nämä nykyiset ovat olleet käänteiset vaikutuksiltaan.

Lisäksi tuntuu että karvankasvu on tyrehtynyt tämän merkin myötä, onko teillä paksuuntuneet hiukset jostakin e-pilleristä tai karvankasvu lisääntynyt muualla vartalossa huomattavasti?

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
09.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
2/14 |
09.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle on tullut turvotus oireita zoely merkkisistä e-pillereistä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
09.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kellään kokemusta Tasminetta pillereistä?

Vierailija
4/14 |
21.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
5/14 |
21.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

E-pillereiden käytön aikana mulla putoili tosi paljon hiuksia, siis ihan joka pesulla kroppaa pitkin valui useampia hiuksia - nykyään ei yhtääkään! Ihmekkös tuo, e-pillereitä voidaan määrätä hirsutismiin. :o

Minulla e-pillerit eivät ole vaikuttaneet pysyvästi painoon, mutta silloin kun paino heitteli se heitteli paljon enemmän kuin nyt. Eli voin kuvitella jos jotain lihottavatkin (pysyvästi siis).

Eniten mua häiritsee e-pillereiden lopetuksessa on se että akne palasi, mutta onneksi lievänä. :/

Vierailija
6/14 |
09.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on aina pyrkineet lihottamaan sen kautta että makeanhimo on lisääntynyt. Hiusten kasvua ovat kaikki myös huonontaneet verrattuna pillerittömyyteen. Yhdistelmäehkäisypillereitä olen käyttänyt monia eri merkkejä mm. Minulet, Harmonet, Microgynon. Runsashormonisimmat yllättäen minulla toimivat parhaiten ja vähimmillä sivuvaikutuksilla.

Vierailija
7/14 |
09.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lopetan pari viikkoa sitten e-pillerit. Hyödyt: ei tee mieli syödä enää karkkia/jäätelöä/suklaata, ennen saattoi mennä viikossa litra jäätelöä, muutama 100g suklaalevyä ja muuta epäterveellistä. Olo on paljon pirteämpi ja en v*ttuile jatkuvasti. Miinukset: kondomin käyttö vähän ärsyttää.
Lopetin e-pillerit, koska olin lihonut lyhyessä ajassa 15kg (ennen 65kg nyt 80kg), vielä en ole uskaltanut käydä tarkastamassa tilannetta vaa'alla, mutta on paljon kevyempi olo

Vierailija
8/14 |
09.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.04.2015 klo 10:57"]Lopetan pari viikkoa sitten e-pillerit. Hyödyt: ei tee mieli syödä enää karkkia/jäätelöä/suklaata, ennen saattoi mennä viikossa litra jäätelöä, muutama 100g suklaalevyä ja muuta epäterveellistä. Olo on paljon pirteämpi ja en v*ttuile jatkuvasti. Miinukset: kondomin käyttö vähän ärsyttää.
Lopetin e-pillerit, koska olin lihonut lyhyessä ajassa 15kg (ennen 65kg nyt 80kg), vielä en ole uskaltanut käydä tarkastamassa tilannetta vaa'alla, mutta on paljon kevyempi olo
[/quote]
Ja ainiin merkki oli yaz

Vierailija
9/14 |
09.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä söin yasminellea 1,5 vuotta ja huomasin että paino pysyi hyvin kurissa, eivät tosiaankaan lihottaneet. Nuo taitavat olla sen verran mm.diureettiset (nestettä poistavia) että senkin takia ei ollut ainakaan ns. nestepöhöä ja muutenkin oli aika sutjakka olo. Aloittamisen jälkeen tosin tuli jonkilainen sulkasato, hiuksia tuntui lähtevän reilusti (välillä jo oli epätoivonen olo), sitten tasaantui ja sitten kohta jo lopetinkin (mm. limakalvot olivat sen verran kuivat ja seksihommat eivät kyllä paljoakaan kiinnostaneet+vielä itsellä taipumus uusiutuvaan masennukseen, niin näin viisaammaksi lopettaa). Tokihan sitten lopettamisen myötä tuli vielä uusi sulkasato, mutta kyllä se siitä rauhoittui ja lopettamisestakin on jo pari vuotta :)

Mutta siis aika tyypilliset jutut olivat vissiin nuo mun kokemukset just noiden matalahormonisten pillerien kanssa (yaz on käsittääkseni samantyyppinen kuin käyttämäni yasminelle). Plussaa ehdottomasti se, että eivät lihottaneet (päinvastoin, paino putosi pari kiloa ja pysyi siinä), iho oli hyvässä kunnossa (itselläni rasvoittuvat kasvot muuten), ei menkkakipuja ja menkat kuivaa tuhrua. Haittoja olikin sitten nuo, josta aiemmin kerroin: limakalvot kuivuivat, tukkaa lähti aloittaessa+lopettaessa, seksihalut laantui, mielialasta en ole niin selvillä että vaikuttivatko lopulta vai eivät (masentunut olen/olin muutenkin).

Vierailija
10/14 |
09.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on yazit eikä ole lihottanut laisinkaan mutta ei myöskään pudonnut paino, korkeintaan muutama kilo on saattanut lähteä. Hiukset on ollut aina mulla ohuet. Eikä ole mihinkään muuhunkaan vaikuttanut omasta mielestäni. Olen paljon rauhallisempi, halut pysynyt samana ellei jopa lisääntynyt ja menkat on miljoona kertaa helpommat kestää.

Vierailija
11/14 |
09.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko kukaan saanut helpotusta PCOS oireisiin jostakin tietystä e-pilleri merkistä?

Monta kokeilua itselläni takana ja mikään ei tunnu hyvin auttavan. Esimerkiksi aineenvaihdunta hidastuu entisestään e-pillereistä, kun se on jo erittäin huono PCOS ansiosta. Estrogeenia joudun käyttämään ohella geeli muodossa, kun minuiletin teho ei itsessään riitä. Akne on helpottanut, mutta silloin tällöin tuntuu että puskee vieläkin kutisevaa näppyä poskien sivuille.

Vierailija
12/14 |
26.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä pilleriä ylempi söit?

Vierailija
13/14 |
14.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yasminia söin monta vuotta n. 16-20v sitten kokeilin yasminelleä joka vähempi hormoninen niin paikat kuivui ja näppyjä puski, ei siis sopinut. Takas Yasminiin ja jossain vaiheessa tajusin, että se on ohentanut mun hiuksia vuosia, multalähti aina paljon tukkaa. Vaihdoin Qlairaan ja hiustenlähtö loppui kuukaudessa. Muuten Qlairat lihottivat ja mikään ei kiinnostanut/tuntunut miltään, joten lopetin ne 3kk käytön jälkeen.

Lopetuksesta nyt 2 viikkoa ei oireita ainakaan vielä, finnit vähentyneet olo tuntui kevyemmältä, kuumat aallot katosivat ja sellainen kipeä olo, mitä oli kokoajan qlairan kanssa.

Yasminin lopetin kerran ja tuli hirveitä pahoinvointikohtauksia, epäilin jo raskautta.

Vierailija
14/14 |
08.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

laihtuminen e-pillerit http://www.goodrxtabs.com

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi neljä