Väkivaltaisen ihmisen kanssa parisuhteessa olleet!
Minulla on kysymys teille. Mikä oli ensimmäinen väkivaltainen teko, jonka miehesi/naisesi teki sinua kohtaan? Kauan olitte seurustelleet?
Kommentit (11)
[quote author="Vierailija" time="07.01.2015 klo 22:13"]Tarttui mua leuasta ja suusta kovakouraisesti ja huus " pää kiinni." En edes muista miksi, mutta muistan kuinka paljon pelästyin ja kuinka paljon se sattui. Oltiin seurusteltu ehkä 5 kuukautta ja hävettää myöntää että suhde jatkui vielä 4 vuotta ja hankittiin lapsikin yhdessä. Nyt se kaikki on mennyttä ja oon oppinut virheistäni.
[/quote] Pahenivatko miehen teot?
Raiskaus. Oltiin oltu yhdessä noin 1,5 vuotta tuossa vaiheessa.
[quote author="Vierailija" time="07.01.2015 klo 22:22"]Raiskaus. Oltiin oltu yhdessä noin 1,5 vuotta tuossa vaiheessa.
[/quote] Erositteko tuon jälkeen?
Läppäsi avarilla poskelle. Väiteltiin jostain ihan yleismaailmallisesta asiasta. Tuli minulle täysin puskista. Puoli vuotta oltu yhdessä, juuri muutettu saman katon alle. Seuraavan kahden vuoden aikana oli väkivaltainen kaksi kertaa, uhkailua paljon enemmän. Jätin pari kk sitten.
Riitelyn yhteydessä tönäiseminen ja siitä se paheni pikkuhiljaa. Oltiin seurusteltu noin puolisen vuotta
Kuukausi naimisiin menon jälkeen. Ukko kännissä hakkas, kuristi, löi, heitteli, huusi, haukkui, lman mitään oikeaa syytä.
[quote author="Vierailija" time="07.01.2015 klo 22:29"]
[quote author="Vierailija" time="07.01.2015 klo 22:22"]Raiskaus. Oltiin oltu yhdessä noin 1,5 vuotta tuossa vaiheessa. [/quote] Erositteko tuon jälkeen?
[/quote]
Ei. Olin aivan shokissa miehen teosta ja häpesin itseäni; miten olin antanut niin käydä ja se typerin: en mä voi siitä erota kun en kehtaa sanoa äidilleni syytä kun äiti piti miestä niin hyvänä tyyppinä. Ja työkaverit myös. Ja sittenhän mä olisin ollut yksin.
Se oli alamäen alku siinä; mies huomasi että minua voi kohdella miten vaan. Ulospäin hyvin käyttäytyvä unelmamies, kotona yksi piru.
En ole varma. Se alkoi niin pikkuhiljaa. Jollain tölkin runttaamisella minun päähäni. Varsinainen käsiksi käyminen tuli kuvioon aika myöhään, parin vuoden jälkeen. Väkivalta paheni ajan myötä.
Yritin jättää eksääni kuukauden seurustelun jälkeen, koska alkoi tuntua siltä, että koko homma oli kamala virhe. Tästä kimpaantuneena mies kuristi niin kovaa, että kaulassa näkyivät kämmenten muotoiset mustelmat. Tätä jatkui sitten vielä vuosia, koska todella luulin, että se hullu tappaa mut.
Tarttui mua leuasta ja suusta kovakouraisesti ja huus " pää kiinni." En edes muista miksi, mutta muistan kuinka paljon pelästyin ja kuinka paljon se sattui. Oltiin seurusteltu ehkä 5 kuukautta ja hävettää myöntää että suhde jatkui vielä 4 vuotta ja hankittiin lapsikin yhdessä. Nyt se kaikki on mennyttä ja oon oppinut virheistäni.