Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Muisititteko kiittää kauniisti saamastanne vuohesta?

Vierailija
25.12.2021 |

?

Kommentit (30)

Vierailija
1/30 |
25.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

tietenkin

Vierailija
2/30 |
25.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain istutettavia kasveja, en vuohia. En myöskään ole kiittänyt, sillä  lahja tuli postissa. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/30 |
25.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole vielä saanut sitä. Varmaan yhä tulon päällä.

Vierailija
4/30 |
25.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en kiittänyt. Sanoin, ettei vuohi sovi kerrostalokaksioon lemmikiksi, ja paimensin molemmat ovesta ulos.

Vierailija
5/30 |
26.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos saa vuohen, niin pitääkö sille kustantaa myös ruoat?

Vierailija
6/30 |
26.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tullut vuotta

Ei eläimiä lahjaksi

Vierailija
7/30 |
26.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lupasin rakastaa myötä- ja vastamäessä.

Vierailija
8/30 |
26.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole koskaan saanut eläimiä lahjaksi ja hyvä niin.

Vierailija
9/30 |
26.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mut oikeesti ,

Tuleeko hyvä mieli, jos olette saaneet jonkin hyväntekeväisyys vuohen/ lehmän/ rokotteen/ koulupuvun/ puu

( mitä näitä nyt onkaan) lahjan ?

Jos se on oma toive, niin ok. Ylläri lahja sinun nimissäsi mietityttää ??

Vierailija
10/30 |
26.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vuohitohtoreita tarvitaan ennätyspaljon suomeen. Niin paljon on vuohia saatu lahjoiksi. Lienee valmistautumista tulevaan.

Vierailija
11/30 |
26.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siksi pitää lahjoittaa elävä vuohi, kun pitää saada halal lihaa avaamalla kurkku itse. Valmis liha olisi saastunutta.

Vierailija
12/30 |
26.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisäää vuohia Suomeen! Paimenet ovatkin jo tulleet mutta joutuvat toimimaan Woltin lähetteinä vuohien puutteen takia.

Vierailija
13/30 |
26.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

"vuohien puutteen takia"

Voi vaan yrittää kuvitella miten huutava puute vuohiin on.

Vierailija
14/30 |
26.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lisäää vuohia Suomeen! Paimenet ovatkin jo tulleet mutta joutuvat toimimaan Woltin lähetteinä vuohien puutteen takia.

Myös kameleita tarvitaan lisää. Työttömyyskortistot ovat pullollaan ammattitaitoisia kamelikuskeja.

Vierailija
15/30 |
26.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen näille vuohien ostajille sanonut että laittaa omissa nimissä lahjoitukset vain, minä en tarvitse lahjoja, enkä varsinkaan nimissäni tehtävää pakko"hyvän"tekeväisyyttä jouluuni.

Vierailija
16/30 |
26.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mut oikeesti ,

Tuleeko hyvä mieli, jos olette saaneet jonkin hyväntekeväisyys vuohen/ lehmän/ rokotteen/ koulupuvun/ puu

( mitä näitä nyt onkaan) lahjan ?

Jos se on oma toive, niin ok. Ylläri lahja sinun nimissäsi mietityttää ??

Minä kerroin aika monelle sukulaiselle että olen antanut heille lahjaksi vuohen Afrikkalaisperheelle. Kiittelivät kauniista lahjasta, mutta senttiäkään ei ole minun tililtä mennyt kenellekään Afrikassa. Mutta ajatushan on tärkein, eikö totta?

Voin sanoa ettei tule hyvä mieli tuollaisesta lahjasta, varsinkin jos se tulee sellaiselta ihmiseltä joka ei minua tunne, kuten esimerkiksi työpaikan kollegalta tms. Koska minä en lahjoja halua, enkä niitä ole myöskään koskaan pyytänyt.

On paljon parempi että ne lahjarahat laitetaan suoraan hyväntekeväisyyteen ja sanotaan että laitoin 100 euroa hyväntekeväisyyteen, eikä aleta leikkimään mitään typeriä länsimaalaisymmärtämisleikkejä että tässä "sinulle" "lahja" ja käännetään vähän päätä ja sitten katsotaan kilpaa surullisin ymmärtäväisin silmin että voi voi nyt tuli hyvä mieli. Tuollainen lahja länsimaiselle ihmiselle on niin tekopyhää pelleilyä että se loukkaa minua.

Hyväntekeväisyys on hyvä asia, mutta ei "lahjana", koska se vain korostaa tätä typerää nykymenoa jossa kaiken pitää olla niin harmaata massaa vaikka sitä kutsutaan erilaisuuden kunnioittamiseksi, hyväksymiseksi ja tasa-arvoksi.

Vierailija
17/30 |
26.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai nämä jotka "en ostanut tänä vuonna lahjoja ollenkaan, vaan laitoin lahjarahat hyväntekeväisyyteen!" 

Laita toki rahasi hyväntekeväisyyteen, mutta miksi koet tarvetta kertoa siitä kaikille? Eikö se pelkkä hyvän tekeminen olekaan itselle riittävästi? Pitääkö sillä lisäksi saada leijua, ja ilmoitella että kaikki varmasti tietää että tuolla menee se hyväntekijä.

Vierailija
18/30 |
26.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain mutta sitä elukkaa ei näy ei kuulu. Veitset on jo teroitettu.

Vierailija
19/30 |
26.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuleeko kumisaappaat kaupan päälle?

Vierailija
20/30 |
26.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ookoo et halua meille antaa mitään. Second aivan ookoo

Mieluummin Niin kuin paskat lahjat. Mutta anna vuohesi omissa nimissä