Miksi minusta tuli mielisairas ja kiusattu?
Kommentit (14)
Samaa kuule pohdin. Vaan mitä jos nousisit siitä uhriutujan asemasta; älä anna kenekään asemoida sinua kiusatuksi ja mielisairaaksi. Sinä olet ihminen, varmasti jollakin tavalla aivan hyvä sellainen.
Mä haluan selvittää tämän. Mitä tekemistä tällä on uhriutumisen kanssa?
Aivan, oletkin sysipaska ihminen. Onneksi sinua ei häiritse olla kiusattu ja mielisairas.
[quote author="Vierailija" time="09.04.2015 klo 02:12"]
Aivan, oletkin sysipaska ihminen. Onneksi sinua ei häiritse olla kiusattu ja mielisairas.
[/quote]
Mitä?
Voisit alottaa miettimällä asiaa. Vai oletko unohtanut täysin menneisyytesi?
Ap kyselee vain "mistä" ja "mitä" - mikä vajakki sä oot, etkö osaa lukea kommenttien sisältöjä? :D
[quote author="Vierailija" time="09.04.2015 klo 02:15"]
Ap kyselee vain "mistä" ja "mitä" - mikä vajakki sä oot, etkö osaa lukea kommenttien sisältöjä? :D
[/quote]
Mikä vajakki sä oot kun et osaa vastata kysymyksiin? Mistä mun pitäisi kertoa enemmän ja mikä osoittaa minun olevan sysipaska ihminen?
[quote author="Vierailija" time="09.04.2015 klo 02:14"]
Voisit alottaa miettimällä asiaa. Vai oletko unohtanut täysin menneisyytesi?
[/quote]
No sitähän mä tässä teen. En ole unohtanu mutta enhän mä tiedä mikä johtuu mistäkin. Ainakin "yhteisö" jossa kasvoin (ei muuten tarkoita nyt vl-yhteisöä vaan jotain mitä vaan ei voi perheeksikään sanoa) oli häiriintynyt. Oli riitaista ja olin aina yksin ja ahdistunut ja pelokas.
Mulle ruvettiin "syöttämään" mielialalääkkeitä 13-vuotiaana kun pelkäsin koko maailmaa enkä uskaltanut mennä kouluun. Hoitoon mua yritettiin toimittaa mutta päädyin kunnolla vasta 17-vuotiaana ja sitten olinkin vuosikausia laitoksessa, nimenomaan tuon pelokkuuden takia.
Nykyään mä en pysty hillitsemään itseäni, impulsiivisuus on pahin ongelma. Erittäin paha ongelma.
Oiskohan susta tullut mielisairas, koska olit/olet kiusattu, niin mulle kävi.
[quote author="Vierailija" time="09.04.2015 klo 03:06"]
Oiskohan susta tullut mielisairas, koska olit/olet kiusattu, niin mulle kävi.
[/quote]
Kyllä se on päinvastoin. Ensin minusta tuli mielisairas tuon kasvuympäristön takia ja siksi kiusattu.
Pitäisiköhän Sinun tutkituttaa pääsi? Ei kukaan normaali vastaa noin. Edes netissä.
[quote author="Vierailija" time="09.04.2015 klo 02:12"]
[/quote]
Kerro enemmän