Onko sinulla ollut jossain iässä tai edelleen ns. hyvä peppu. Mistä sen olet päätellyt?
Oletkonsaanut miesten kommentteja, katseita vai jotain muuta josta tiedät
Kommentit (21)
Vierailija kirjoitti:
Porin jazzeilla teinipoikajoukko kulki perässäni ja kommentoi että onpas hyvä perse.
Olin itse 19 v.
Olin pitkään ajatellut että mulla on liian iso takamus. En tiedä miksi, mun bmi oli ehkä 20 tuolloin.
Metoo aikana luulisit edelleen että liian iso
Sanoisin että 6-10vuotta sitten peppu oli täys 10 vaikken sitä ehkä silloin tajunnut. Varsinkin farkuissa ne oli fööfekt! Eikä siihen tarvittu mitään miehiä sitä kertomaan.
Vierailija kirjoitti:
Kaikki aina sanoivat. Levispeppu.
Vai tarkoittivatkohan että peppu levis...
Ei voi tietää kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaikki aina sanoivat. Levispeppu.
Vai tarkoittivatkohan että peppu levis...
Hauska sanaleikki, mutta siitä ei ollut kysymys. Olen aina ollut hoikka.
Vierailija kirjoitti:
Sanoisin että 6-10vuotta sitten peppu oli täys 10 vaikken sitä ehkä silloin tajunnut. Varsinkin farkuissa ne oli fööfekt! Eikä siihen tarvittu mitään miehiä sitä kertomaan.
Ilman miesten arviota et voi tietää 100 varmasti
Vierailija kirjoitti:
Naiset kävi kiinni pakaroihin discossa kun olin 20v M47
Olet päässyt helpolla👍 Nykyisinkin naiset tarraavat kiinni😕 On ankeaa olla pelkkä objekti naisille😐
-Aito ja alkuperäinen, (valitettavan) vähän käytetty yksilö-
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ilman miesten arviota et voi tietää 100 varmasti
Miten tai miksi siihen miehen sana tarvitaan?!
Kaunis kaari, ei poimua pakaran alla. Kyykkyjä, kävelyä, pilatesta.
Mummo 61v vain pari kiloa ylipainoinen
Muutama mies on sanonut. Olen katsonut peiliin. Uskottava se on.
50+
On ollut aina. Vanhempana se vaatii liikuntaa ja terveellistä ruokaa. Moni on sanonut. Ei oo kukaan uskaltanut tulla puristelemaan. Vain ihailla.
Jos mun 501 oli kokoa 26”/34” niin kai se tarakka jonkinmoinen oli, ainakin miesten mieleen. 🍑
Joo parikymppisenä sain jatkuvasti miehiltä kommentteja perseestäni. Enää en niinkään..
Discossa nuorempana mun jalkapallo peppua kosketeltiin. Oli vissiin hyvä peppu? M23
Ei mitään hajua. En yleensäkään ole miettinyt koskaan omaa takapuoltani.
Sen nyt näki helposti peilistä ja varsinkin valokuvista, joissa oli muita perseitä, johin verrata. Toki tuli myös miehiltä huutelua ja vislausta.
Hyvä se on edelleen, vaikka itse sanonkin.
n48
Porin jazzeilla teinipoikajoukko kulki perässäni ja kommentoi että onpas hyvä perse.
Olin itse 19 v.
Olin pitkään ajatellut että mulla on liian iso takamus. En tiedä miksi, mun bmi oli ehkä 20 tuolloin.