Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi pitää olla näin törkeä liikenteessä?

Vierailija
08.04.2015 |

Rengas puhkesi ja ajoin vararenkaalla sellaista 70km/h vauhtia satasen alueella. Aina, siis aina kun perään alkoi kertyä autoja jonoksi, väistin bussipysäkille ja päästin perässä tulevat ohittamaan. Tai jos tuli hyvä ohituspaikka muuten, hiljensin vielä entisestään että olisi helpompi ohittaa. Ja millaisia reaktioita ohittajilta! Heiluteltiin keskisormea tai nyrkkiä, muutama tööttäili ja pitkiäkin vilkuteltiin ennen ohitusta. Miksi pitää olla noin törkeä? Kenekään matka ei takiani viivästynyt viittä minuuttia enempää.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
08.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen vasta alkanut ajamaan enemmän, ja olen aina ihmeissäni siitä, kuinka hulluja riskejä kuskit ottavat. Ihan kuin ei ymmärrettäisi, että on sillä edessä ajavallakin aivot ja syy esimerkiksi hitaasti ajamiseen, ja kannattaa aina rauhallisesti katsoa, mikä on tilanne esimerkiksi silloin, kun letkaa muodostuu, eikä lähteä ohittamaan sokkona. Pari viikkoa sitten jono hidastui (ja siis muutama auto vaan jonossa, pieni paikkakunta) ja jonon viimeinen hermostui ja lähti ohittamaan. Jonon ensimmäinen siis yritti kääntyä vasemmalle, mutta ei voinut vastaantulevan liikenteen vuoksi. Todella vaarallinen tilanne, kun ensin vastaantuleva liikenne joutui väistämään tätä kuskia, ja sitten hän ois vielä kosahtanut kääntyvän auton kylkeen.  Oli onni matkassa ettei tullut enemmänkin uhreja. Tällaisia ihan vaan kärsimättömyydestä johtuvia juttuja näkee jatkuvasti.

Vierailija
2/6 |
08.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osa ihmisistä on idiootteja, ei sille vaan voi mitään, niiden kanssa on pakko pärjätä. Monelle on esimerkiski täysin käsittämätöntä tajuta että jollakin voi olla oikeasti joku syy ajaa hiljaa. Itsellä hajosi autosta moottori vähän aikaa sitten ja köröttelin sillä "suojatilassa" korjaamolle, koin samaa kuin sinä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
08.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nostan. Eikö ole ketään keskarinheiluttajaa linjoilla selittämässä käytöstään?

Vierailija
4/6 |
08.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei yleensä noin tehdä. Kaikki vaan kiroaa, että hitsin mummo kun siinä edessä pitää köröttää mutta ei keskaria näytetä.

Vierailija
5/6 |
08.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaihdoitko naisena itse vararenkaan alle ns. tienpäällä? 

Maaaad respect. 

Vierailija
6/6 |
08.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.04.2015 klo 19:17"]

Vaihdoitko naisena itse vararenkaan alle ns. tienpäällä? 

Maaaad respect. 

[/quote]

Vaihdoin. Edellisestä kerrasta on aikaa, mutta vielä osasin!