Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

mitä ajattelette työssäkäyvistä opiskelkjoista?

Vierailija
08.04.2015 |

itse opiskelen ja olen yöt ja viikonloput töissä, välillä meinaa seota kun aina pitää mennä paikasta toiseen ja nukkua päivällä, mutta mitä te ajattelette tälläisistä nuorista?:-)

onneksi lohduttaa viikon päässä häämöttävä miniloma ystävän kanssa, johon olen säästänyt pari kuukautta!

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
08.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rispektiä sinne päin. Mies21

Vierailija
2/7 |
08.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten jaksat? Opintosi eivät ole ilmeisesti kovin vaativia? Työssäkäynti opintojen ohella on ihan järkevää, mutta että kaikki yöt ja viikonloput..?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
08.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osoittaa ahkeruutta ja yritteliäisyyttä, jos samalla saa myös opintoja eteenpäin. Kannattaa kuitenkin huolehtia myös omasta jaksamisesta ja siitä, ettei polta itseään loppuun.

Vierailija
4/7 |
08.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen työssä käyvä, opiskeleva 5 lapsen äiti.. Mitä pitäisi ajatella?

Vierailija
5/7 |
08.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Järkeväähän se on, kunhan muistaa pitää vapaatakin. Itse tein opintojen ohella sen virheen, että parhaimmillaan valvomiset venyi 48 tuntia kahvin voimalla, eikä mitään elämää ollut. Onneksi jossain vaiheessa päänuppi pakotti ottamaan vähemmän töitä, kun en oikeasti sitä rahaa tarvinnut niin paljon. Aloin priorisoimaan, että minkälaista työtä otin vastaan. Ennemmin iltaa, yötä ja viikonloppua, jolloin vähemmästä duunista jää enemmän käteen.

Mutta se oli hieno tunne, kun lomalla teki töitä ja tunsi silti olevansa lomalla, kun ei tarvinnut miettiä niin kamalsti kouluasioita :D Nykyään normiduuni on mukamas ihan kamalan raskasta, kun ei enää muista niitä opiskeluaikojen raskaita pätkiä kunnolla.

Vierailija
6/7 |
08.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kateeks käy. Itsekin tekisin töitä jos sais. Tosin yövuoroon en enää pysty. Yks burn out riittää.

Vierailija
7/7 |
08.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo voimia hei! Opiskelujen ohella olin kaupan kassalla ja iltoja ja viikonloppuja. Vapaata oli mutta oli se silti raskasta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän kahdeksan