Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

40 e lahjakortti lidliin, miten sijoitan köyhänä?

Vierailija
08.04.2015 |

siinäpä kysymys tulikin, mitä erityisesti lidlistä kannattaa köyhän ostaa.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
08.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nobelaneria koko rahalla

Vierailija
2/6 |
08.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä ostaisin tummaa makaronia, puurohiutaleita, perunaa, leipää, margariinia, jauhelihaa, kanaa, juustoa, porkkanaa, salaattia, maitoa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
08.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostat hiivaa ja sokeria ja teet kiljua. Mitä et itse jaksa juoda, myyt ostarin kulmilla teineille ja densoille.

Vierailija
4/6 |
08.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarjouslihaa kannattaa ostaa esim. pakkaseen. Ja kaappiin perus juttuja, säilykkeitä (esim. papuja) ja puuroa sekä riisiä ja makaroonia. Toki kannattaa myös vessapaperia ja pesuaineita ostaa, kun ne säilyy.

Vierailija
5/6 |
08.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vai sijoitukset mielessä.

Ehkä parhaimman tuoton saat rahoillesi ostamalla Lidlistä koko rahalla kasvien siemeniä. Sitten kasvatat pottua ja porkkanaa ja myyt kesällä torilla. Uuden perunan kilohinta on taivaissa, joten ei montaa kiloa tarvitse myydä jotta saat tienattua kustannukset, sitten porkkanoilla ja sipulilla teet kivaa lisätuloa. :)

Sitähän sää kysyit. :)

Toinen olisi tietty ostaa kananamunia koko rahalla ja kasvattaa niistä tipuja, eikös joku siinä onnistunut, mielestäni lehdestä luin. Neljälläkympillä saat 30 rasiaa munia, eli 300 munaa. Puolet kun haudot, niin 150 tipua on sulla. :) Sitten vaan kanala pystyyn.

Muita bisnesideoita ei mulla tähän hätään löydy, mutta voin kyllä miettiä lisää jos haluat?

Vierailija
6/6 |
08.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytä 30e perusruokaan jota muutenkin ostaisit. Ja kymppi herkutteluun, johon ei normaalisti ole varaa. Ehkäpä loheen tms.

Jos oot niin köyhä, että tekisi oikeasti tiukkaa tässä kuussa (ilman tuota lahjakorttia), niin sitten kaikki perusruokaan.