Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko äidillä oikeus loukkaantua jos kiellän hänen miehen tulon meille

Vierailija
08.04.2015 |

vauvan synnyttyä? Asumme kaukana toisistamme ja vauvan synnyttyä äiti haluaa tulla meille muutamaksi päiväksi. Onko ihan todella törkeää ehdottaa, että tulisi yksin? Varmasti yöheräilyjen jälkeen haluan olla pidempään yövaatteissa ja sitten on tietysti imetykset ynnä muut. Silloin ei halua vierasta miestä kotiinsa ainakaan yökyläilemään. Äitini siis mennyt miehen kanssa yhteen kun olen jo ollut omillani ja näen häntä pari kertaa vuodessa, aika vieras on siis tämä mies minulle. Ei hänessä kuitenkaan mitään vikaa ole

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
08.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jos se on ihan normaali mies eikä mikään sika, niin onhan se vähän outoa. Mutta sun kotisi

Vierailija
2/10 |
08.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä onko oikeutta loukkaantua, mutta todennäköisesti joku siitä ainakin loukkaantuu. Joko mies tai äitisi, jos heidän suhteensa on kunnossa niin molemmat..

Ehkä keksit jonkin keinon ilmaista asian niin että saat viestin menemään läpi ilman loukkaamista?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
08.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis toki aion asiasta nätisti äidille sanoa. Että olisi hepompaa jos tulisi yksin. Meillä on kuitenkin aika pieni koti, eikä mitään erillistä vierashuonetta vaan vieraat punkkaa olohuoneessa. Ja on äiti miehensä kanssa meillä useaan otteeseen käynytkin, myös yksin. Tuossa tilanteessa en  vaan koe vierasta miestä mukavaksi, kun on yöheräilyjä, imetystä ja jos tosiaan haluaa olla aamun vaikka yöpaita päällä niin ei kehtaa.  ap

Vierailija
4/10 |
08.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totta kai jokaisella on oikeus loukkaantua ihan siitä, mistä haluaa loukkaantua. Ja totta kai sulla on yhtä lailla oikeus pyytää äitiäsi tulemaan yksin ilman miestään.

Vierailija
5/10 |
08.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua ihmetyttää, miksi mies edes haluaisi tulla teille? Miten hän saisi aikansa kulumaan? Kummallista, jos aikuiset ihmiset eivät pärjää muutamaa vuorokautta erillään. Vai onko mies niin passattu, että kuolee nälkään, jos äitisi ei ole pitämässä huolta? Kysy vaan reilusti äidiltäsi, voisiko hän tulla yksin.

Vierailija
6/10 |
08.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei todellakaan ole törkeää eikä outoa. mutta ehkä helpointa olisi ehdottaa, että äitisikin tulisi vasta vähän myöhemmin, ellet sitten erityisesti halua häntä heti paikalle.

Vierailija
7/10 |
08.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.04.2015 klo 15:25"]

Ei todellakaan ole törkeää eikä outoa. mutta ehkä helpointa olisi ehdottaa, että äitisikin tulisi vasta vähän myöhemmin, ellet sitten erityisesti halua häntä heti paikalle.

[/quote]Ei hänen mitenkään heti tarvitse tulla, mutta luulen että kuukauden sisään haluaa vauvan nähdä. Tätä ongelmaa ei ollutkaan isompien lasten kanssa, koska silloin äiti vielä eleli yksin.. ap

Vierailija
8/10 |
08.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No tuskin kukaan aikuinen mies edes haluaa matkustaa pitkää matkaa nukkumaan jonkun käytännössä tuntemattoman ihmisen olohuoneen sohvalle ja vielä kuuntelemaan vuorokauden ympäri vastasyntyneen itkua.

En tarkoita ylläolevaa loukkaukseksi, totean vain faktat. Siis että ap varmasti ihan turhaan pelkää, että tämä mies pölähtäisi paikalle heti synnytyksen jälkeen, saati yökyläilemään.

Vierailija
9/10 |
08.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei ole outoa vaan ymmärrettävää. Mä en imettänyt edes oman isäni tai veljieni nähden. Ainoa mies jonka läsnäollessa näin tein oli mieheni/lasten isä.

Vierailija
10/10 |
08.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos sun äiti on fiksu niin hän ymmärtää. Aika harva haluais useammaksi päiväksi paikalle itselleen vierasta miestä, kun toipuu synnytyksestä. Ja jos se mies on fiksu hän ehdottaa itse että jos äitisi menis yksin tällä kertaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän kuusi