Sertralin, aiheuttaako sinulle valveunia?
Aiheuttaako Sertralin- mielialalääke valveunia sinulle joko yksin tai yhdessä käytettynä jonkin muun lääkkeen kanssa kuten esimerkiksi melatoniini?
Kommentit (8)
Vierailija kirjoitti:
Ei, jos et tarkoita sitä, että on koko ajan väsynyt...Siksi en enää syö niitä.
Väsyttää minuakin, siksi otan illalla yhdessä melatoniinin kanssa. Mietin kun valveunet eivät vaivanneet aikana, jolloin en syönyt lääkettä, kyn en päässyt apteekkiin.
Vierailija kirjoitti:
Korvattiinko Sertralin jollain muulla ja miten olet voinut lopettamisen jälkeen?
Minulle ei sopinut sertralin ollenkaan. Olin ihan pihalla koko ajan, valot paloi mutta ketään ei ollut kotona. LIsäksi sain hirveitä ahdistuskohtauksia ja "takaumia". Yritin ottaa lääkkeen myös illalla mutta sitten en pystynyt nukkumaan. Kestin kokeilua kuusi päivää ja lopetin. En ole nyt kokeillut muita lääkkeitä.
Pitäisi syödä viikkoja että haitat vähenee, tuo ei kuuloista kuitenkaan niin haitalliselta että lääke pitäisi lopettaa.
Vierailija kirjoitti:
Minulle ei sopinut sertralin ollenkaan. Olin ihan pihalla koko ajan, valot paloi mutta ketään ei ollut kotona. LIsäksi sain hirveitä ahdistuskohtauksia ja "takaumia". Yritin ottaa lääkkeen myös illalla mutta sitten en pystynyt nukkumaan. Kestin kokeilua kuusi päivää ja lopetin. En ole nyt kokeillut muita lääkkeitä.
Oliko sinulla valveunia ja söitkö muita lääkkeitä Sertralinin kanssa?
En syö enää, vaikka pitäisi...ei pysty. Koko ajan paha olo (fyysinen) ja olo kuin zombilla.