Alko pilasi joulun, nainen jo keskellä päivää kännissä
Tulin äskettäin viettämään joulua uudehkon naisystävän kotiin. Että oli shokki huomata tukeva humala jo keskipäivällä.
Nyt mietin että lähdenkö taksilla kotiin vai mitä teen. Taitaa olla entinen naisystävä tämä.
Kyllä ottaa päähän.
Kommentit (53)
No voi. Mene kotiisi ja vielä omannaköinen joulu.
Vieritätkö oikeasti syyn Alkon niskoille? Ja kyllä, pois sieltä eikä takaisin ole menemistä.
No väkisinkö se Alko sitä alkoholia kaatoi kurkkuun? Taisi nainen ihan itse pilata joulun sinun mielestäsi. Naisen mielestä varaan ihan hyvät joulut menossa.
Varmaan 70 prosenttia perheistä käy Alkossa ennen joulua. He eivät silti ole kännissä jouluna.
Älä nyt pilaa hyvää joulua tyhjän valittamisella.
Vierailija kirjoitti:
No väkisinkö se Alko sitä alkoholia kaatoi kurkkuun? Taisi nainen ihan itse pilata joulun sinun mielestäsi. Naisen mielestä varaan ihan hyvät joulut menossa.
Tässä tarkoitettiin nyt kyllä alkolla alkoholia.
Ajattelin otsikosta, että ehkä nait jo ennen puoltapäivää. Tosin av-ihmiset sanoisivat, että lienen naida.
Vierailija kirjoitti:
Et itse siis alkoholia käytä?
Käytän kyllä joskus. Ei kyllä tullut koskaan mieleen aloittaa kännäämisestä jouluaattona aamupäivällä.
Ja ei ollut mitään puhetta etukäteen että juotaisiin mitään tänään.
Luulisi olevan anteliaampi hieman kännissä?
Inhottavaa :( Tilaa taksi kotiin!
Hirveän kiusallista!
Mutta kuinka uusi tuttavuus tää on? Ajattelin vaan, että jos häntä jännitti sun tapaaminen ihan älyttömästi ja siksi joi itsensä humalaan. Tää siis voi olla kertamoka, jota nainen itsekin jälkikäteen katuu eikä koskaan enää toistu ja on vaan merkki kroonisesta jännittäjästä.
Tai sitten kyseessä on no hope -tapaus ja alkoholisti, jotka kandee karttaa. Ei voi tietää, kumpi on kyseessä muuta kuin tarkkailemalla tilannetta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tässä tarkoitettiin nyt kyllä alkolla alkoholia.
Kiitos, juuri näin.
Ja sitten voi tietty miettiä että ehkä tämä nainen on itse syyssä. Mutta alkoholilla palattuaan joulua kuitenkin tässä nyt mietin että mitä teen...
Kun loppuu aatto ja alkaa yö,
ihminen on sitä mitä hän syö
Sika
Vierailija kirjoitti:
Luulisi olevan anteliaampi hieman kännissä?
Tuskin, seksiä on ollut jo 4 kertaa.
Eikä minulle känninainen ole mikään kiinnostava.
Ja ilmeisesti ei näköjään edes bussit kulje tänään täältä pois. Prkl