Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Bookbeat vai Storytel?

Vierailija
24.12.2021 |

Vai joku muu äänikirjapalvelu? Missä on parhaat valikoimat? Joululahjaksi suunnittelin hankkivani. Lahjan saaja kuuntelee todennäköisesti enimmäkseen suomeksi ja on kiinnostunut myös tietokirjallisuudesta?

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
24.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tykännyt BookBeatista. Storytelia kokeilin joskus aikoinaan. BookBeat on kyllä nostanut hintojaan aika paljon mielestäni.

Vierailija
2/13 |
12.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myöhässä vastaus mutta pidän enemmän storytelistä. Värimaailma on kiva ja siellä on kivoja tilastoja kuuntelusta tai lukemisesta. Hyvä valikoima ja käyttäjät jättää aktiivisesti arvosteluja kirjoihin. Storytelin asiakkaana kokee olevansa osa yhteisöä sen myötä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
12.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Storyteliin olen ollut todella tyytyväinen. Maksan mielelläni sen vajaat 17€/kk siitä ilosta mitä se tuottaa.

Tosiaan hyvät grafiikat, laaja valikoima kaikenlaista kirjallisuutta ja käyttäjien arviot ovat käteviä uutta kuunneltavaa valitessa.

Vierailija
4/13 |
12.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on bookbeat ja oon ollut tyytyväinen, paljon löytyy tietokirjoja.

Vierailija
5/13 |
12.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Storytel itselläni on käytössä. En vaihtaisi pois. Ennemmin netflixit ja muut pois jos pitäisi valita :D

Vierailija
6/13 |
12.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Storytel toimii hyvin ja ehdottaa myös sopivia kirjoja aiemman perusteella.

Vierailija
7/13 |
12.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nextory on ainoa jota mä oon kokeillut ja on selkeä käyttää.

Vierailija
8/13 |
12.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä tuleeko vastaus myöhässä, mutta täällä on hyvä vertailu näistä eri palveluista https://vertailut.com/aanikirjat/ Itse olen pitänyt erityisesti Storytelista ja Nextorysta, kun molemmat helppokäyttöisiä ja niissä on laajat valikoimat. 

Vierailija
9/13 |
12.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Bookbetissa on todella hyvät tarjoukset. Ei siitä tarvitse sitä täyttä hintaa maksaa, kun älyää irtisanoutua ennen seuraavan kuun maksua.

Vierailija
10/13 |
12.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Storytelin ainoa selkeä etu muihin verrattuna on kohtuullinen valikoima omaa sisältöä mitä ei löydy muista palveluista. Muuten noissa ei ole eroa käytettävyyden tai muun kannalta.

Vierailija
11/13 |
12.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kumpaakaan. Äänikirja on turha keksintö. Sitä ei voi silmäillä, selailla tai pikalukea, eikä siihen voi tehdä hakuja.

Vierailija
12/13 |
12.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kumpaakaan. Äänikirja on turha keksintö. Sitä ei voi silmäillä, selailla tai pikalukea, eikä siihen voi tehdä hakuja.

Öööö... ja tätähän ei kysytty.

Vierailija
13/13 |
12.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloitin Bookbeatilla ja nyt käytän storytellia. Ihan sama valikoima kummassakin ja helppo käyttöliittymä kummassakin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä yhdeksän