Miehen mielestä mulla ei saisi olla mitään muuta elämää kuin vauvanhoito
Koska hän käy palkkatöissä! Haluaisin käydä edes pari kertaa viikossa salilla niin ei onnistu.
Kommentit (20)
Idiootti mies! Kai pidät huolen, että hän tekee sitten vastaavasti niitä töitä kaiken aikaa, ettei vaan itse livahda salille!?
En jaksa kuunnella sitä helvetin valittamista ja syyllistämistä siitä, että haluan vain itselleni etuja. Ap
Olitteko keskustelleet tuosta ennen vauvaa?
No emme me kirjallista sopimusta mun omasta ajasta tehneet, emmekä varsinkaan siitä, että mies saa alkaa valittaa joka saatanan asiasta sen varjolla, että minä en nyt ole palkkatyössä! Ap
Kaiken lisäksi mies haluaa lisää lapsia, itse ennemmin eroan kuin suostun siihen. Miestä ei yhtään kiinnosta, mitä Minä haluan! Ap
[quote author="Vierailija" time="07.04.2015 klo 17:13"]En jaksa kuunnella sitä helvetin valittamista ja syyllistämistä siitä, että haluan vain itselleni etuja. Ap
[/quote]
Etuja? Onko teillä joku kilpajuoksu meneillään. Nyt vaan kuule ilmoitat että jaksaaksesi arkea, tarvitset aikaa myös itsellesi. Teette elämän molemmille mukavaksi eikä niin et kokoajan toinen kyttää mitä toinen saa enemmän ja mitä vähemmän. Teillä on yks elämä. Älkää pilatko sitä tappelemalla turhasta.
Oota vielä vähän aikaa niin se äijä alkaa valittamaan miten oot päästänyt itses repsahtamaan.
1. Penikka miehen hoteisiin. 2. Lähdet ulos ilman lasta.
Ja tuollaisen helmen kanssa menit tekemään lapsia?
Ei kai siinä ku et tuttipullo valmiiks, vauva sänkyyn/leikkikehään/ukon syliin ja heippodei!
[quote author="Vierailija" time="07.04.2015 klo 17:33"]Oota vielä vähän aikaa niin se äijä alkaa valittamaan miten oot päästänyt itses repsahtamaan.
[/quote] Toki rupsahtamiseni on yksi huomauttelun aihe. Ap
Anna nyt esimerkki miten mies sanoo että et voi mennä harrastamaan liikuntaa pari kertaa viikossa? Miten sellainen idioottimainen lause sanotaan?
Ja saatko jonkun muun katsomaan vauvaa hetkeksi, onko paikkaa mihin vauvan voi ottaa mukaan ja onko kuinka pienestä kyse? Hulluksihan sinä tulet pelkästään vauvan kanssa kotona.
Saan kuulla tosiaan jatkuvasti valitusta siitä, että vaadin itselleni etuja joita en ansaitse ja esimerkkinä sitten salillakäynti. Ap
Kuulostaa siltä, että toi mies saa tapettua sut vielä henkisesti. Luonnevikainen on saanut naisen nalkkiin ja ote kiristyy, kohta sulla ei oo enää mitään omaa ja uskot itsekin, ettet oo mitään. :(
Miettisin sinuna vakavasti, onko tuossa suhteessa sinulla muuten hyvä olla. Vauvan kanssa pärjää tässä yhteiskunnassa hyvin ilman miestäkin, monissa tapauksissa jopa paremmin kuin miehen kanssa.
Eikö tuo nyt ole aika outo kommentti sanoa, että vaadit etuja, joita et ansaitse? Seuraako sun mies vähän liikaa uutisia, samaistuuko valtakunnansovittelijaan? Ei kai noin puhuta puolisolle?
Kysy millä perusteella sinä et ansaitse käydä salilla pari kertaa viikossa koska mieskään ei ole voinut vauvaa pyöräyttää maailmaan. Että lisäännypä sitten sinä itse nyt ensi kerralla kun kerran toisen lapsen haluat. Ja jos mies on palkkatyössä ja sinä hoidat vauvaa työksesi niin mitä vittua se mies sitten kotona käy, olisi siellä töissä 24 h valmiudessa ja antaisi sinun rauhassa hoitaa vauvaa kotona 24 h valmiudessa niin on tasapuolisempaa.
Sulla on sitten sellainen vähän vanhanaikainen ihana mies. No, sama se, mitä sen mielestä sulle kuuluu, sinä kuitenkin olet ihan itsenäinen nainen, joten sanot vastaan ja kerrot, että aiot käydä jatkossa pari kertaa viikossa salilla.