Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Pitkä- ja vaaleahiuksisesta pojastani oli käytetty nimitystä "no mitäs plikka tietää"

Vierailija
23.12.2021 |

Poika on jo 9v, ja tietää kyllä kumpaa sukupuolta on. Naapurin pappa ei varmaan ole kovin tarkkanäköinen, kun selkeät poikien vaatteet lapsella. Harmaa-musta- takki. mustat housut tummansininen pipo. Poika kysyi sisällä, voisinko leikata hänen hiuksensa. Tietty voin. En vaan osaa tehdä kovin siistiä jälkeä ja mikään parturi ei liene Tampereella Lempäälän alueella auki? Osaan googlettaa, mutta ajat ovat sinne ja tänne. Kukaan ei vastaa puhelimeen, enkä viitsisi turhaan ajaa.

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
23.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Mitäs se tätiä kiinnostaa"

Vierailija
2/21 |
23.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Okei

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
23.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Urpo kirjoitti:

"Mitäs se tätiä kiinnostaa"

Tuskin pappa on pitkätukkainen mekko päällä kulkeva hinari

Vierailija
4/21 |
23.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Fiskarsilla nyt enimmät ja joulun välipäivinä parturissa loput. Ei kai asialla nyt niin hätä ole. Vanhat ihmiset eivät vain yleensä pysty päivittämään kulttuurisesti itseään.

Vierailija
5/21 |
23.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osta pojalle joululahjaksi sähkökitara.

Vierailija
6/21 |
23.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi pojan pitää taantua menneisyyden vangiksi, vaikka menneisyyden aivopiereskelyt nenään haiseekin?

Poika opettelee sanomaan mitä on ja jos joku länkyttää pitkistä hiuksista, voi sanoa että Jeesuskin kuvataan pitkähiuksisena (ja "mekko" päällä).

Poika voi myös tehdä kuten se yksi poika, joka kasvatti hiuksiaan lahjoittaakseen ne peruukkina hiuksensa menettäneille.

Vierailija
7/21 |
23.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

"No mitäs plikka tietää" ei ole nimitys.

Vierailija
8/21 |
23.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluan viiltää itseäni kurkun kohdalta

Vierailija
9/21 |
23.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis papparainen kyselee poikasi kuulumisia nimittämällä häntä plikaksi.

Poika voisi vastata: Mitäs vanha haahka hinuri ihan itte??!!

Vierailija
10/21 |
23.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisiko joku käydä työntämässä tämän trollin perseeseen 30 senttisen dildon?

Vierailija
11/21 |
23.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän oli siis miesoletettu. Eikö juuri niin pidä olettaakin - ei siis pitää mies- tai naispuolisena, vaan olettaa?

Vierailija
12/21 |
23.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se pappa on todennäköisesti itsekin ollut nuorena pitkätukkainen, joten miksi taas vanhemmat kiskovat hernettä nenään.

Minä erehdyin sanomaan omalle pojalle, että "väistä, tuolta laskee ensin yksi lapsi" ja tämän äiti kiekaisi sivusta heti, että "ei se ole mikään lapsi enää, sillä on jo 10 vuotta ikää ja se osaa jo itsekin väistää". Että onko se sitten esiteini, henkilö vai olento?

Vierailija
13/21 |
23.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No johan oli vakavaa! Minunkin setäni aina piruili :"Mitäs pojat!".

...mutta, minähän olenkin lesbo! Ai kamala, siitäkö se johtuukin! Jos olisi sanonut että mitäs plikka, olisin hetero! Sori, mun pitää mennä. Missä mun puhelin on, mun on pakko soittaa mun psykiatrille! Sedän syytä kaikki. Kaikki!!!1!

Vierailija
14/21 |
23.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voisiko joku käydä työntämässä tämän trollin perseeseen 30 senttisen dildon?

Poikittain...

Vierailija
15/21 |
23.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt on oiva tilaisuus opettaa pojalle, että naiseksi olettaminen ei ole yhtä kuin haukkuminen ja naiseudessa ei ole mitään sellaista mitä tarvisi vähätellä tai aliarvostaa.

Vierailija
16/21 |
23.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaisko opettaa sille pojalle vähän itsetuntoa? Hän varmaan osaa sanoa olevansa poika, jos kerran sellainen tuntee olevansa.

Vierailija
17/21 |
23.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun naapurisetä kysyi aina nähdessään, että kenenkäs poika sää oot. Oikea vastaus oli, että eikös täti tunne? Kuhan höpisi ja kiusasi.

Vierailija
18/21 |
23.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pappa oli vain moderni eikä olettanut vaatteiden perusteella, että kyseessä olisi poika vaan pelasi poliittisesti korrektisti varman päälle ja tiedusteli hienovaraisesti onko kyseessä sellainen transistori vai miksi niitä nykyään sanotaan.

Vierailija
19/21 |
23.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja minua luultiin usein pojaksi kun olin lapsi. Vaikka oli pitkät hiukset. Liikuin poikien seurassa ja vaatteetkin oli veljen vanhoja. En saanut traumoja, olin vaan hyvillään. Jos joku valitti meistä äitille,en jäänyt ikinä kiinni, kun ne oli ne teidän pojat.

Vierailija
20/21 |
23.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö ne vauvakiharat olisikin jo aika leikata pois?