Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lapsuudenystävä soitti kovassa humalassa

Vierailija
23.12.2021 |

Tämä oli jo ainakin neljäs kerta. Olen yrittänyt myös itse soittaa hänelle, mutta silloinkin hän on ollut humalassa. Tuntuu pahalta, kun hän oli niin suloinen ja kiva toveri nuoruudessa. Jos ei pysty olemaan selvin päin pientä hetkeä, että voi soittaa, niin miksi soittaa ollenkaan?
Toivotin hyvää joulua ja lopetin puhelun alle kolmessa minuutissa.
En anna tämän pilata iltaani. Alkoholismi on sairaus. Muiden sairaiden ystävieni puhelut vaan eivät ole rasittavia.

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
23.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meneekö paljon pieleen, kun arvaan iäksesi 73 vuotta?

Vierailija
2/11 |
23.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu jos itse on selvä niin ei humalaisten juttuja jaksa kuunnella. Mä laitan puhelimen 9 illalla kiinni koska sen jälkeen ei soita kuin kaikki känniläiset.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
23.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei alkoholistien kanssa pidä olla tekemisissä. Miksi soitit hänelle, jos hän on kerrankin soittanut humalassa?

Vierailija
4/11 |
23.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikilla on kohtalonsa. Hänen kohtalokseen on muodostunut alkoholi. Onko perhettä vai onko yksinäinen juoppo?

Vierailija
5/11 |
23.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta olisi kivaa jos lapsuuden ystävät soittelisivat. Vaikka sitten humalassa.

Vierailija
6/11 |
23.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kuullut sanottavan että ilo ilman viinaa on teeskentelyä

Vierailija
7/11 |
23.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla eivät soita edes känniääliöt. Kukaan ei soita. Ketään ei kiinnosta.

Vierailija
8/11 |
23.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikilla on kohtalonsa. Hänen kohtalokseen on muodostunut alkoholi. Onko perhettä vai onko yksinäinen juoppo?

Hänellä on mies, mutta lapsia ei ole. Mies on ollut raittiina AA-toveriseuran avulla jo 15 vuotta. Harvinaista, että raitis mies jaksaa olla juovan puolison kanssa. Naiset kattelevat pitempään ja toivovat, että joskus tapahtuu käänne parempaan. AP

Vierailija
9/11 |
23.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei alkoholistien kanssa pidä olla tekemisissä. Miksi soitit hänelle, jos hän on kerrankin soittanut humalassa?

Yhteidenotto tuli yli 50 vuoden takaa. Totta kai toivoin, että vanha ystävyys voisi palata ja syventyä, nyt kun molemmat olemme jo eläkeiässä. Hän on ainoa, johon noilta vuosilta olen enää saanut yhteyden. Vain hän muistaa, millainen olin 12-16 -vuotiaana, mistä juteltiin, mitä bändejä fanitettiin ja muuta nuoruuteemme kuuluvaa. AP

Vierailija
10/11 |
23.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän soittaa kännissä, koska kännissähän se sellainen tietty liikuttuneisuus nousee pintaan ja sitten sitä soittelee känniääliöpuheluita, niinhän känniset ukotkin tekee. Ja aamulla noi kännipuheluiden soittajat häpeävät silmät päästään ja siksi ne ei pysty muuta selvin päin tekemään kuin katumaan. Sitten taas känni päälle ja sama ralli alkaa alusta. Mutta kandeeko tuomita ankarasti, jos kyseessä ei ole muuta kuin silloin tällöin humalainen puhelu? Eihän sun häntä tarvitse nähdä, ja ystäväsi tarkoittaa hyvää. Hän välittää sinusta ja haluaa siksi ottaa yhteyttä. Hän vain ei kehtaa eikä pysty tekemään sitä selvin päin.

Vierailija
11/11 |
23.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hän soittaa kännissä, koska kännissähän se sellainen tietty liikuttuneisuus nousee pintaan ja sitten sitä soittelee känniääliöpuheluita, niinhän känniset ukotkin tekee. Ja aamulla noi kännipuheluiden soittajat häpeävät silmät päästään ja siksi ne ei pysty muuta selvin päin tekemään kuin katumaan. Sitten taas känni päälle ja sama ralli alkaa alusta. Mutta kandeeko tuomita ankarasti, jos kyseessä ei ole muuta kuin silloin tällöin humalainen puhelu? Eihän sun häntä tarvitse nähdä, ja ystäväsi tarkoittaa hyvää. Hän välittää sinusta ja haluaa siksi ottaa yhteyttä. Hän vain ei kehtaa eikä pysty tekemään sitä selvin päin.

Minä en kehtaisi soittaa humalassa kenellekään, mutta kukin tyylillään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan kolme