Aiotko äänestää aluevaaleissa?
Kommentit (16)
Äänestän. Löysin sopivan ehdokkaan vaalikoneesta ja ääni menee kepulle.
Suomi äkkiä Natoon! kirjoitti:
Kyllä, kerran porvari, aina porvari.
Mutta ei siellä mistään natosta päätetä, onko porvari näin epätietoinen?
Vierailija kirjoitti:
Suomi äkkiä Natoon! kirjoitti:
Mutta ei siellä mistään natosta päätetä, onko porvari näin epätietoinen?
Ei, mutta kun ottaa huomioon Putinin puheet, niin jäsenhakemus olisi syytä tehdä.
Muuten kyllä, mutta mulle ei ole tullut vaalien äänioikeusilmoitusta.
Olen sitä mieltä, että ei murskavoittoa Kokoomukselle, joten kyllä se on silloin äänestettävä. Tietääkö kukaan mikä on todennäköisin lopputulos jos äänestysprosentti jää johonkin 40 vaiheille tai allekin?
EN , kuulun suurimpaan eli " nukkuviin".
Kyllä, RKP tai kristilliset.
Punavihreitä en ilmiselvistä syistä äänestä, ilmasto jne. vähemmistöjen oikeudet näille menee aina suomalaisten hyvinvoinnin edelle.
Kepu on täällä päin vihollinen, jatkuvaa vastakkainasettelua heidän "hallitsemien" alueiden ja minun alueen välillä.
Kokoomuksen suhteen olen liian huolissani että vähävaraiset kärsii liioitellusti hyvinvointialueista.
Syyt miksi eduskuntavaaleissa äänestän PS, ei kuulu hyvinvointialueiden toimintaan.
RKP erittäin hyvin puolustanut aluettani, siitä hyötyy myös alueen suomenkieliset vaikka täällä paljon suomenruotsalaisiakin.
Kristillisiä pidän luotettavana jos puhutaan hyvinvoinnista, ehkä vähän liikaa keskittyvät perheisiin ja itse yksinasuva. Pitää tarkemmin lukea ehdokkaista.
Muistakaa myös että nyt puhutaan hyvinvointipalveluista ja pelastustoimesta. Ketkä puolustaa ja edustaisi parhaiten sinua tässä. Tämä on monelle vielä uusi tieto kun ei aluevaaleista tiedetä mitään. Puhutaan nyt alueiden terveydenhoito ja pelastuspalveluista. Esim kuka haluaa yksityistää, kuka lisätä julkisten maksuja, kuka nostaa veroprosenttia, kuka viedä pienemmiltä kunnilta palvelut jne.
Vierailija kirjoitti:
Kiitos että annat minun päättää puolestasi
Vierailija kirjoitti:
Hieno homma, minun äänellä on sitten enemmän merkitystä.
Vierailija kirjoitti:
Muuten kyllä, mutta mulle ei ole tullut vaalien äänioikeusilmoitusta.
Odotin että tulisi postissa, mutta jostain syystä tulikin sähköisesti. Vanhemmilleni tuli taas postitse.
Toivottavasti toi kommarilaitos ajetaan konkkaan että ketään ei voi äänestää.