Kuinka päästä eroon ihastuksesta?
Olen ihastunut henkilöön, johon minulla ei ole mitään mahdollisuuksia. Vinkkejä kiitos, kuinka ihastuksen saa pois mielestä.
Kommentit (47)
[quote author="Vierailija" time="07.04.2015 klo 00:28"]
[quote author="Vierailija" time="07.04.2015 klo 00:22"]
[quote author="Vierailija" time="07.04.2015 klo 00:17"]
Olen ihastunut henkilöön, johon minulla ei ole mitään mahdollisuuksia. Vinkkejä kiitos, kuinka ihastuksen saa pois mielestä.
[/quote]
Miksei sinulla ole mahdollisuuksia? Aina kannattaa yrittää! :)
[/quote]
Ihastukseni on liian nuori, ei siis kannata yrittää.
[/quote]
Kuinka nuori? Alaikäinen, lapsi?
Minkä verran ikäeroa? On kait se toinen kuitenkin täysikäinen?
[quote author="Vierailija" time="07.04.2015 klo 00:33"]
[/quote]
Ihan liikaa ikäeroa. Ihastukseni ei ole täysi-ikäinen, ei mene edes yli suojaikärajan, jää reilusti alle sen.
[quote author="Vierailija" time="07.04.2015 klo 00:36"]
[/quote]
Ihan liikaa ikäeroa. Ihastukseni ei ole täysi-ikäinen, ei mene edes yli suojaikärajan, jää reilusti alle sen.
[/quote]
Ettet vain satu olemaan K? Ihan tosissani kysyn.
[quote author="Vierailija" time="07.04.2015 klo 00:39"]
[quote author="Vierailija" time="07.04.2015 klo 00:36"]
[/quote]
[/quote]
Ettet vain satu olemaan K? Ihan tosissani kysyn.
[/quote]
Kyllä olen. Yritin tehdä aloitusta kirjautuneena, mutta nimimerkkini on nyt sitten bännätty. Enkä tajua miksi. En ole ainakaan tehnyt mitään epäasiallisia aloituksia.
Tsemppiä K. Mitä jos yrittäisit vain kääntää ajatukset muualle, kun mietit tätä tyttöä?
[quote author="Vierailija" time="07.04.2015 klo 00:47"]
Tsemppiä K. Mitä jos yrittäisit vain kääntää ajatukset muualle, kun mietit tätä tyttöä?
[/quote]
Olen yrittänyt, ei auta.
Inhottava tilanne :/ Itsellä on sama ongelma.. Olen ihastunut ja tiedän, että meidän välille ei voi tulla mitään koska liian erilaiset elämäntilanteet... Pitäis itsekin vaan yrittää unohtaa ja antaa olla. Miks jonkun semmosen pitää kolahtaa niin kovaa jota ei voi saada?? Tsemppiä sulle! Toivottavasti saat muuta ajateltavaa
Voi sua reppanaa :) kärsi rauhassa.
[quote author="Vierailija" time="07.04.2015 klo 00:54"]
Inhottava tilanne :/ Itsellä on sama ongelma.. Olen ihastunut ja tiedän, että meidän välille ei voi tulla mitään koska liian erilaiset elämäntilanteet... Pitäis itsekin vaan yrittää unohtaa ja antaa olla. Miks jonkun semmosen pitää kolahtaa niin kovaa jota ei voi saada?? Tsemppiä sulle! Toivottavasti saat muuta ajateltavaa
[/quote]
Toivottavasti saan. Rasittavaa... onneksi en kuitenkaan näe koko ihmistä. Kerran vain ollaan tavattu ja ihastus iski rajusti. Tsemppiä sinullekin!
11 jatkaa.. Itseäni auttaa jonkun verran kun saan viettää aikaa kavereiden kanssa tai harrastusten parissa. Vie ajatukset hetkeksi muualle. Yritä löytää joku mieluinen asia mitä teet kun epätoivo iskee. Oli se sitten kuntosali tai sanaristikot :D
[quote author="Vierailija" time="07.04.2015 klo 00:57"]
Siis mitä? Onko ap pedofiili?
[/quote]
Sherlock eksyi paikalle! :D K on pyörinyt täällä jo aika kauan, etkö vieläkään tunnista?
[/quote]
Toivottavasti saan. Rasittavaa... onneksi en kuitenkaan näe koko ihmistä. Kerran vain ollaan tavattu ja ihastus iski rajusti. Tsemppiä sinullekin!
[/quote]
Kiitos! Missä sitten tapasitte jos et kerta häntä enää nää?
[quote author="Vierailija" time="07.04.2015 klo 00:59"]
11 jatkaa.. Itseäni auttaa jonkun verran kun saan viettää aikaa kavereiden kanssa tai harrastusten parissa. Vie ajatukset hetkeksi muualle. Yritä löytää joku mieluinen asia mitä teet kun epätoivo iskee. Oli se sitten kuntosali tai sanaristikot :D
[/quote]
Huolien hukuttaminen on se ongelma... aikani valuu asioihin, joihin sen pitäisi mennä. En pysty tekemään mitään tärkeää. Tai jos totta puhutaan, kaikki on ongelmallista. Pääsispä pois täältä...
[quote author="Vierailija" time="07.04.2015 klo 01:01"]
[/quote]
[/quote]
Kiitos! Missä sitten tapasitte jos et kerta häntä enää nää?
[/quote]
Eräällä julkisella paikalla. Kuuntelin hänen ja perheensä puheita ja hän vaikutti ihanalta. Emme siis varsinaisesti edes tavanneet... kunhan vain näin hänet. Hänen isosiskonsa on tosin minulle puoliksi tuttu.
[quote author="Vierailija" time="07.04.2015 klo 01:08"]
Kauanko olet ollut ihastunut?
[/quote]
Varmaankin kuukauden tai jotain sinne päin.
[quote author="Vierailija" time="07.04.2015 klo 01:09"]
[quote author="Vierailija" time="07.04.2015 klo 01:08"]
Kauanko olet ollut ihastunut?
[/quote]
Varmaankin kuukauden tai jotain sinne päin.
[/quote]
Ajan kanssa hellittää, varsinkin jos vastakaikua ei tule ja ette ole tekemisissä.
[quote author="Vierailija" time="07.04.2015 klo 00:22"]
[quote author="Vierailija" time="07.04.2015 klo 00:17"]
[/quote]
Miksei sinulla ole mahdollisuuksia? Aina kannattaa yrittää! :)
[/quote]
Ihastukseni on liian nuori, ei siis kannata yrittää.