Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Friendzonaan jokaisen miehen, enkä osaa lopettaa

Vierailija
06.04.2015 |

Kuulostaa typerältä, mutta on totta. :D Enkä voi tälle mitään. Muilla vastaavaa?

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
06.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten haluaisit, että tämä friendzonettamasi mies toimii, jos haluaa sieltä pois?

Vierailija
2/15 |
06.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama täällä! Kunnes yksi pyristeli pidemmälle ja nyt ollaankin oltu jo vuosikausia naimisissa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
06.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä helvettiä tuo edes tarkoittaa?

N22

Vierailija
4/15 |
06.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.04.2015 klo 22:22"]Mitä helvettiä tuo edes tarkoittaa?

N22
[/quote]

Pahus vieköön, anteeksi unohdin vastata. Siis se tarkoittaa sitä että kokee toisen kaverina. En osaa selittää tätä järkevästi.

Vierailija
5/15 |
06.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.04.2015 klo 22:21"]Miten haluaisit, että tämä friendzonettamasi mies toimii, jos haluaa sieltä pois?
[/quote]

Ai mies haluaa pois? Sieltä ei tulla pois. Ainakaan kovin helposti.

Vierailija
6/15 |
06.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä myös. Jotenkin olen omalla kohdallani ajatellut sen johtuvan siitä, etten ole psyykkisesti kovin naisellinen, vaan enemmänkin äijä. Siksi minulle on hyvin luontevaa päätyä miesten kanssa kaverisuhteeseen, mutta seksuaalista kipinää ei vaan sitten synny, kun ollaan lopulta liian samanlaisia. Ulkoisesti olen kyllä hyvin naisellisen näköinen, ja moni mies kiinnostuu minusta sen takia, mutta sitten kun paremmin tutustutaan päädytään hyviksi kavereiksi vaan. 

Olen aina ajatellut että suhde toisen samanlaisen "sukupuolettoman" kanssa voisi ehkä toimia, sellaisen joka ei edes odottaisi parisuhteelta muuta kuin hyvä kaveruus seksillä. 

Vierailija
7/15 |
06.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.04.2015 klo 23:23"]Minä myös. Jotenkin olen omalla kohdallani ajatellut sen johtuvan siitä, etten ole psyykkisesti kovin naisellinen, vaan enemmänkin äijä. Siksi minulle on hyvin luontevaa päätyä miesten kanssa kaverisuhteeseen, mutta seksuaalista kipinää ei vaan sitten synny, kun ollaan lopulta liian samanlaisia. Ulkoisesti olen kyllä hyvin naisellisen näköinen, ja moni mies kiinnostuu minusta sen takia, mutta sitten kun paremmin tutustutaan päädytään hyviksi kavereiksi vaan. 

Olen aina ajatellut että suhde toisen samanlaisen "sukupuolettoman" kanssa voisi ehkä toimia, sellaisen joka ei edes odottaisi parisuhteelta muuta kuin hyvä kaveruus seksillä. 
[/quote]

Millä tavalla olet psyykkisesti miesmäinen? Kiinnostuin, koska löysin viestistäsi minunlaisia piirteitä mutta en ole ajatellut asioita vastaavanlaisesti. Olen ehkä henkisesti "kova ", eli en näytä tunteita ja en loukkaannu oikeen mistään. Ulkoisesti minäkin hyvin naisellinen.

Ap

Vierailija
8/15 |
06.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.04.2015 klo 23:26"]

[quote author="Vierailija" time="06.04.2015 klo 23:23"]Minä myös. Jotenkin olen omalla kohdallani ajatellut sen johtuvan siitä, etten ole psyykkisesti kovin naisellinen, vaan enemmänkin äijä. Siksi minulle on hyvin luontevaa päätyä miesten kanssa kaverisuhteeseen, mutta seksuaalista kipinää ei vaan sitten synny, kun ollaan lopulta liian samanlaisia. Ulkoisesti olen kyllä hyvin naisellisen näköinen, ja moni mies kiinnostuu minusta sen takia, mutta sitten kun paremmin tutustutaan päädytään hyviksi kavereiksi vaan.  Olen aina ajatellut että suhde toisen samanlaisen "sukupuolettoman" kanssa voisi ehkä toimia, sellaisen joka ei edes odottaisi parisuhteelta muuta kuin hyvä kaveruus seksillä.  [/quote] Millä tavalla olet psyykkisesti miesmäinen? Kiinnostuin, koska löysin viestistäsi minunlaisia piirteitä mutta en ole ajatellut asioita vastaavanlaisesti. Olen ehkä henkisesti "kova ", eli en näytä tunteita ja en loukkaannu oikeen mistään. Ulkoisesti minäkin hyvin naisellinen. Ap

[/quote]

Minä myös olen tavallaan aika kova ja itseriittoinen. Lisäksi olen ehdottomasti enemmän järki- kuin tunneihminen. Sellainen joka ongelman tullen etsii käytännön ratkaisua eikä vain halua puhua ongelmasta. Minuun ei ikinä toimi ne kuvaukset naisen ja miehen eroista kuten että "mies ei ymmärrä että nainen ei kaipaa mieheltä ratkaisuehdotuksia vaan hän haluaa vain puhua" - minä olen tuossa ja monessa muussa esim. Mars ja Venus -kirjoissa kuvatuissa jutuissa sen miesroolin kaltainen, en naisroolin. 

Lisäksi olen hyvin miehisellä alalla, harrastan miehisenä pidettyjä juttuja (pelaan tietokoneella, seuraan fudista ja lätkää, rakastan nopeita autoja, maistuu kalja ja mallasviski). Monet miehet tykkäävät olla mun kanssa semmoisia kavereita että tavataan baareissa ja heitetään läppää, tai katsotaan yhdessä jotain matseja tms, mutta ei niitä meikäläisen kaltainen nainen esim. seurustelukumppaniksi tai vaimoksi kiinnosta. Siihen ottavat semmoisia perinteisemmän naisellisia.

Vierailija
9/15 |
06.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.04.2015 klo 23:31"][quote author="Vierailija" time="06.04.2015 klo 23:26"]

[quote author="Vierailija" time="06.04.2015 klo 23:23"]Minä myös. Jotenkin olen omalla kohdallani ajatellut sen johtuvan siitä, etten ole psyykkisesti kovin naisellinen, vaan enemmänkin äijä. Siksi minulle on hyvin luontevaa päätyä miesten kanssa kaverisuhteeseen, mutta seksuaalista kipinää ei vaan sitten synny, kun ollaan lopulta liian samanlaisia. Ulkoisesti olen kyllä hyvin naisellisen näköinen, ja moni mies kiinnostuu minusta sen takia, mutta sitten kun paremmin tutustutaan päädytään hyviksi kavereiksi vaan.  Olen aina ajatellut että suhde toisen samanlaisen "sukupuolettoman" kanssa voisi ehkä toimia, sellaisen joka ei edes odottaisi parisuhteelta muuta kuin hyvä kaveruus seksillä.  [/quote] Millä tavalla olet psyykkisesti miesmäinen? Kiinnostuin, koska löysin viestistäsi minunlaisia piirteitä mutta en ole ajatellut asioita vastaavanlaisesti. Olen ehkä henkisesti "kova ", eli en näytä tunteita ja en loukkaannu oikeen mistään. Ulkoisesti minäkin hyvin naisellinen. Ap

[/quote]

Minä myös olen tavallaan aika kova ja itseriittoinen. Lisäksi olen ehdottomasti enemmän järki- kuin tunneihminen. Sellainen joka ongelman tullen etsii käytännön ratkaisua eikä vain halua puhua ongelmasta. Minuun ei ikinä toimi ne kuvaukset naisen ja miehen eroista kuten että "mies ei ymmärrä että nainen ei kaipaa mieheltä ratkaisuehdotuksia vaan hän haluaa vain puhua" - minä olen tuossa ja monessa muussa esim. Mars ja Venus -kirjoissa kuvatuissa jutuissa sen miesroolin kaltainen, en naisroolin. 

Lisäksi olen hyvin miehisellä alalla, harrastan miehisenä pidettyjä juttuja (pelaan tietokoneella, seuraan fudista ja lätkää, rakastan nopeita autoja, maistuu kalja ja mallasviski). Monet miehet tykkäävät olla mun kanssa semmoisia kavereita että tavataan baareissa ja heitetään läppää, tai katsotaan yhdessä jotain matseja tms, mutta ei niitä meikäläisen kaltainen nainen esim. seurustelukumppaniksi tai vaimoksi kiinnosta. Siihen ottavat semmoisia perinteisemmän naisellisia.
[/quote]

Ei hyvä tavaton. Taidan olla kuin sinä. Inhoan tunteista puhumista, mietin kaiken loogisesti ja mullakin miesmäiset harrastukset... Hohhoi. Mitähän tässä nyt tekisi.

Ap

Vierailija
10/15 |
07.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En usko että kovin suuri osa niistä miehistäkään haluaa sinne friendzonelle joutua mutta eivät myöskään uskalla näyttää sitä. Eli jos uskallat tehdä jonkunlaisen aloitteen mahdollisimman aikaisessa vaiheessa niin siitä sen homman pitäisi edetä. 

T: Mies

PS: Oletan nyt siis että olet ihan normaalinäköinen nainne etkä mikään lähiömonsteri

Vierailija
11/15 |
07.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi tämä on ongelma?

Vierailija
12/15 |
07.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jos et pidä romanttisesti niistä miehistä, jotka lähestyvät, niin mitä muutakaan tekisit?

Vierailija
13/15 |
07.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin haluaisin friendzonettaa jonkun, koska haluaisin miespuolisia kavereita. Tai miksi ei naispuolisiakin, mutta tapaan enemmän miehiä ja muutaman miespuolisen kaverin muutettua muualle, niitä ei enää ole. Mutta minua ei lähestytä parisuhdemielessä koskaan. Kaveriksikaan en kelpaa, vain panoksi joillekin, mikä ei itseäni kiinnosta.

Vierailija
14/15 |
07.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saa friendzonettaa toki. Mutta 90% naisista on sen verran epäkiinnostavia muuten, että mitään yhtettä ei huvita pitää sen jälkeen. Kyllä, valitsen ystäväni tarkemmin, kuin mahdolliset seurustelukumppanit.

Vierailija
15/15 |
07.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen saanut kerran friendzonen silmien väliin, mutta yllättäen sitten se kääntyi siihen että kun sitten noudatin "kohtaloani", tämä tapaus möksähti kun en yhtäkkiä antanutkaan huomiota.  keu keu.

Toki on niitäkin friendzonetapauksia sitten joiden kanssa ollaan ihan oikeasti kaveriväleissä. Yks on raskaana ja hänellä on hyvä mies :) olen onnellinen, että hän saa vihdoin asettua aloilleen ihan rauhassa. 

-m35

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi kahdeksan