Yritys päällä 2015 (II)
Tervetuloa lämminhenkiseen vertaistukiryhmään, jossa kuumeillaan plussaa raskaustestiin. Joukossa on vasta yrityksen aloittaneita, pidempään yrittäneitä ja kaikkea siltä väliltä. Jännätään, toivotaan ja mietitään yhdessä, olisiko tämä nyt SE kierto, jossa onni osuu kohdalle! :)
Uusista ryhmäläisistä olisi kiva kuulla jotain taustaa (esim. ikäsi, mones lapsi toiveissa, millä mielin nyt lasta yrittämässä, mitä raskautta edistäviä keinoja käytössä..), mutta se ei suinkaan ole pakollinen. Mikäli haluat nousevaan listaukseen, ilmoitathan kiertopäiväsi (kp) sekä mones yrityskierto (yk) on menossa tai milloin yritys on aloitettu (ya).
Hedelmällistä vuotta 2015 kaikille! :)
Kommentit (2455)
Pahoittelut LAULURASTAS83 :( paljon virtuaali haleja. Jospa seuraava kierto olis se teidän kierto :) mutta oletko varma ettei ole kiinnittymis vuotoa jos rusehtavaa ja vähäiset kivut?
143, kyllä tuo sun viiva tuossa testissä on ihan laillinen :o Hyvin rajoilla ehkä mennään että saako innostua vai ei, mutta mä kyllä innostuin jo sun puolesta! Ei kai tuollainen enää mikään viivanpaikka ole!
Itse tekisin varmaan tänään uuden vaikka ihan parin tunnin pidätyksen jälkeen.. RFSU:n liuskat on kuitenkin ihan ruokakaupassa superhalpoja joten niitä voi kyllä dippailla aika mielinmäärin.
Tilanne 7.8
EK0025 kp 39/32 yk3
Minniminni (22v) kp 39/32-36 ya 3/2015
Stardust (22v) kp 38/26-40 yk 4
Pioni1 (27v) kp 37/34 yk 5
Dimou (26v) kp 32/? yk 10 (ya 7/14)
Annuska (20v) kp 30/35-43 ya 12/14
Jannuli85 kp 29/24-30 yk 17 (ya 03/2014)
143 (22v) kp 29/26-31 yk 1
Supera (20v) kp 28/29 ya 2/14
Konttri (33v) kp 27/27 ya 5/2014
Pallopaita kp 25/27-29 yk 2
Mimmie (30v) kp 22/25-28 yk 5
Heta87 kp 22/27-28 ya 2/2014
Sipriina (27v) kp 22/29-31 yk 4
Uusio Mamma kp 21/26
Dreamer15 (28v) kp 21/30-40 yk 3
Myya (29v) kp 21/? yk 1
Candyk kp 20/? yk 2
Norappi kp 15/23-29 yk 5 (kkm 4/15)
Muffeli (29v) kp 14/28-33 yk 3
Tuulahdus (22v) kp 14/? yk 2
Mia94 (21v) kp 13/26-28 yk 2
Nuuskiksentytär kp 12/28-31 yk 6
Leona (29v) kp 10/35-37 yk 2
Meriemilia kp 8/27 yk 2
Guagua kp 8/29 yk 3
Kompuroiva Hylje (29v) kp 6/29 yk 3
Miuku Mauku (27v) kp 4/35? yk 5
Lumilla kp 4/25-27 yk 10
NooraV kp 4/? yk 8
PinkkiDrinkki (35v) kp 3/27-30 yk 8
Laulurastas83 kp 2/29-31 yk 9
muut kuumeilijat: Noelle (24v), Kisuliini, Starling (40v), Ninnni (20v), AnttiAmalia (24v), LaVieEstBelle (21v), Bansku25 (25v)
Tammikuussa 9 plussaa
Helmikuussa 12 plussaa
Maaliskuussa 13 plussaa
Huhtikuussa 5 plussaa
Toukokuussa 4 plussaa
KESÄKUUSSA PLUSSANNEET (6 plussaa)
Mamalukki (22v) yk 3, Belime yk 2, Pumpuli87 yk 1, HennaS (21v) yk 2, Tinttu1989 yk 5, EllieP (30v) yk 1
HEINÄKUUSSA PLUSSANNEET (9 plussaa)
Aliisia (25v) yk 3, Canna (24v) yk 3, Finest (28v) yk 8, Kevättähti yk 2, Ambrosiaa yk 3, Sofia2016 (21v) ya 1/14, Miimamuru yk 1, Minea92071 (25v) ya 11/14, Lise (28v) yk 1
ELOKUUSSA PLUSSANNEET
Kikiii (20v) yk 10, Hattu yk 2
Ilmoita kiertopäiväsi niin pääset listalle!
Pikainen ON: täällä ei menkkoja näy ja testi näyttää negaa. Mieli on aivan maassa ja ahdistaa kamalasti. Toivottavasti kp 1 saapuisi pian niin saisi uuden yk:n käyntiin... :(
Viime viestistä unohtui laittaa kiertopäivä, eli tänään on kp20. Pari testiä ostin jo, kaapissa kovasti kuumottaa :) täältä lueskelin, että moni on verkosta tilannut, pitää ens kerralla itekin!
143: Kyllä tuossa minunkin mielestä plussa on, mut varmistaisin vielä huomenna/ylihuomenna :) Mulla kans eilen nippali alavatsaa n.20sek-1min välein koko illan ihan yölle asti, hui! Oliko sulla muita tuntemuksia? Voin sit niiden mukaan kuvitella itsenikin raskaaksi :D ;) Mulla siis nyt vissiin kp20 menossa.
Niin ja tuonne listaan voi muuten muuten päivittää että kp on 20/28(?), oletan kierron olevan tuon pituinen edellisen kierron mukaan.
Ja hei taas! Kiitokset kaikille tulkinnoista. Tänä aamuna tosiaan tein uuden testin sinne se viiva taas ilmaantui. Nopeammin ja selvemmin kuin eilen. :) Jotenkin en voi uskoa tätä, ja pelottaa, että jos innostunkin vaan turhaan. Maanantaihin saakka odottelen, ja teen sitten Clearbluen digitestin. En ollut lainkaan valmistautunut siihen, että tämä voikin käydä näin nopeasti, ja elämäntaparemonttikin on ihan vaiheessa! Pitänee ottaa nopea loppukiri.. Mieskin sanoi, ettei oikein tiedä mitä ajatella, tuntuu epätodelliselta. Jos digitesti antaisi sitten selvän ja todentuntuisemman vastauksen. :)
Candyk: Minulla nippailua oli enemmän ja vähemmän ovulaation jälkeen, ja nyt tosiaan eilen ja edellispäivänä sattui välillä kovastikkin, ihan kuin menkat alkaisivat, muttei sitten kuitenkaan. Nyt kipu alkaa jo hellittämään, vaikka tuntuukin välillä vielä hieman. Samaten kokoajan oli sellainen "märkä" olo, että jatkuvasti sai pelätä menkkojen alkamista. Ja vieläkin. Muuten hyvin normaaleja menkkatuntemuksia, kauhea ruokahalu ja hieman arat tissit. Ei siis mitään tavallisesta poikkeavaa, vuotokaan ei ehtinyt jäädä tulemattta, kun olin jo malttamattomana testailemassa. :D
Listalta minut saa ottaa pois jo, mutta mieluummin odottelen Clearbluen tulosta, ennen kuin uskallan sanoa plussanneeni.. :)
Supera: Juu, aukiolotutkimus on tehty leikkauksen yhteydessä 11/2012, eli onhan siellä voinu vaikka mitä tapahtuu sen jälkeen, tosin siihen en kuitenkaan usko että ois iteksiään auennu, mutta välillä koitan luoda toivoa sillä, että jos pikkusen ois edes tukostaan raottanu :D mutta sillon toiselta puolelta ei ollu kulkenu neste tippaakaan läpi. Onneks sitä ei tarvinnu kokee hereillä ollessa, vaan meni tuossa samalla nukutuksessa :) tuosta ylipainosta vaan oon lukenu, että tulis tuplasti hitaammin raskaaks :o mutta eihän se tietenkään kaikilla niin mee :) vähän vaan taistelen tässä toiveikkuuden (joka taas aiheuttaa pettymyksiä) ja epätoivon/realistisuuden (joka saa taas tuntemaan ettei tässä ikinä tai ainakaan vuosiin onnistuta!) välillä... ja mulla tuo painoindeksi on vielä enemmän kun sulla ja Finestilla :/
143: Isot, isot onnittelut!! :) edellinenkin oli selkee plussa ja tuo vasta onkin! toivottavasti pieni pysyy matkassa koko matkan! <3 ihanaa lukee näitä uutisia kun ite elää niin tylsää vaihetta :) ja muutenkin! :) millasia elämäntaparemontteja sulla oli sitten tarkotuksena tehdä? :)
Candyk:lla ja Banskullakin on jännät ajat pikkuhiljaa! kiva! saa taas jännäillä muiden puolesta :) tuokaa tekin kohta hyviä uutisia ja tehkää tästä viimesestä kesä-kuukaudesta kunnolla plussakas! :D
Laulurastas83: Pahottelut menkoista! :( kehtaskin vielä kiusata pitkittyneellä kierrolla!! :(
Paljon malttia ja hyviä hermoja Sipriinan testin teko-odottelulle! :) toivottavasti tuut kertomaan meille kohta hyviä uutisia! :)
ON: Miehellä alkaa nyt viikon kesäloma, joten jos ovis tulee samoihin aikoihin kun viime kierrosta, alkaa hyödylliset ajat talletuksien suhteen loman loppuvaiheilla :) kp 15 oli viimeks ja nyt se sattus sunnuntaille 16.pv (tässä kierrossa on muuten helppo laskee kiertopäivät :D ). Tuskin se ovis on tuloillaan niin aikasin kun ekalla kierrolla, kp 11. Eipä tässä oikein muuta :D tiputtelun loppumista odotellessa...
Mä oon vaan seuraillut mitä täällä on kirjoiteltu.
Oma napailen nyt nopeeta vaan. Ovistesti näytti plussan tiistaina ja talleteltiin päivinä -4,-3,-2 ja -1. Toivotaan että tämä tuottaisi tulosta paremmin kun joka toinen päivä. Nyt ei kyllä eilen jäänyt selväksi että olisi ovis ollut. Teki taas niin pirun kipeetä ja oli paha olo oikein. Nyt vaan piinailen ja odottelen parin viikon alkaa menkat. Meille on miehen kanssa toivo korkealla nyt.
Kp15/27-29 dpo1 yk5
Norappi
Kompuroiva Hylje: Kiitos paljon <3 Suurimpana muutoksena tupakoinnin lopettaminen, vähensin jo jonkun verran, ja tarkoitus oli jättää se hiljalleen pois kokonaan, mutta nyt tulikin suunnitelman muutos, eikä tätä kovin hiljalleen voi tehdä.. :D Lisäksi pitäisi syödä oikein ja säännöllisesti, sekä juoda paljon vettä. No, muutokset on edelleen tehtävä, nyt vaan hieman oletettua nopeammalla tahdilla. :D
Täällä samoilla fiiliksillä kuin ja tuntemuksilla kuin 143. :) Epätodellinen olo vaikka tein digitestin eilen ja se näytti viikkoja olevan 2-3! Kokoajan pelkään että vuoto alkaa, mutta koitan nyt olla stressaamatta vaikka mitään "oireita" ei ole pientä kuvotusta ja lieviä alavatsakipuja lukuunottamatta. Jättäydyn siis ainakin nyt listalta pois ja toivon suuresti että pikkuhiljaa tulee kaikkien vuoro uusien plussien myötä tehdä samoin. <3
Hihhei, taas pääsee onnittelemaan :D Onnea Ek0025!
Plussanneille paljon onnea ! :)
FINEST // Meillä vika on miehen testosteroneissa, ei oikein mistään muusta oo löytyny syytä siihen miksi siittiöt on epämuodostuneita n. 100%. Ja niitä myös on hieman liian vähän, harkittevat clomihoitoa tuolle miehelle 2-3kk ennen ivfään menoa. Joo se on se yrityksen "lopettaminen". Mä en nyt jaksakkaan tuota hullua yritystäkään yritän kovasti ny tuhlata aikani mun viimeiseen kouluvuoteen ja töihin :)
HYLJE // Hakeutukaa tutkimuksiin :) teillä on siihen kyllä syy että teitä hoidettaisiinkin.
TÄNÄÄN KP 1/29
Omaanapaa hiukan! Hei voi plääh! :D Nyt ku tuo megakierto vihdoin loppu, niin luulisi, että menkat ois runsaat! Mut ei, päinvastoin. Mun mittapuulla nää on säälittään niukat. Kp5 ja vuoto on muuttunu ruskeeksi tuhruksi. Mulla on yleensä aina menkat "normaalia" runsaammat ja kestää sellaisina koko viikon. :O
Noorav, kp 5, yk8
NooraV, mulla oli ihan sama mun 52 päivän kierron jälkeen! Vuotoa tuli kaks päivää ja siihen sitten jäi. Onkohan tossa sitten jotain että hormonitasot ihan viturallaan, joka vaikuttaa paitsi siihen että ovista ei tule, myös siihen että limakalvot ei kasva kunnolla. En tiedä, jotain tämmöistä itsekseni pienessä päässäni silloin pohdin.
Dimou/NooraV: oletteko käyneet lääkärissä pitkien kiertojen vuoksi? Jos, mitä lääkärit ovat arvioineet syyksi? Voin vaan kuvitella kuinka raastava tuollaiset pitkät kierrot ovat!! Tämä on 38/34 (ja vielä jatkuu..) on jo ihan syvältä. Jos ei kerran ole raskaana, voisi alkaa edes kp1 että saisi uuden yk:n käyntiin, nyt tuntuu että jokainen kulutettu päivä on hukkaan heitettyä aikaa. Raivostuttavaa.
Nyt on ollu sit kunnolla menkkamaista polttelua ja vihlontaa koko päivän :/ nännit kihelmöi mut tissit ei oo kipeet. Nivusissa tuntuu aina välillä semmosta repäsy kipua aina välillä. Menkka kivut tulee mulla vasta sillon kun vuoto alkaa. Ei kai ne menkat nyt vielä ala :/ liikaa en viitti miettiä ja toivoo et olis tärpänny. enkä voi vielä edes testiä tehdä....iiiikkk
Paljon onnea plussanneet :)
Sipriina kp 23/29-31 yk 4
Dimou - tuo kuullostaa hyvinkin todennäköiseltä! Ja ärsyttävältä >:(
Pion1 - Mulla on ensin nyt verikokeet, en muista mitä kaikkea niistä katottiin, mutta ne nyt ensin. Jos niissä ei oo mitään vikaa, mutta vauvaa ei vaan kuulu, niin joudun odottamaan varmaan siihen mystisen vuoden rajaan. Tai mennä yksityiselle gynelle. Näin ilmaisi terkkari. Eli ennen pidä päätäni ja vaadi lisätutkimuksia, niin mun asiat liikkuu eteenpäin, mut ei silti liiku eteenpäin :/ Kattellaan nyt ne verikokeet ensin, että selviääkö niistä jotain.... :s Mitään mulla ei ennen oo diagnosoitu.
Huh, täällä viimein alkoi kp 1, kyllä helpotti!
Pioni1 (28v) kp 1/34 yk 6
Voi päivitellä listaan että kp1/29-31 yk 9 arvasin että tämä oli vaan pitkä kierto. Laimeat menkkakivut ja ruskea vuoto alkoi. :( Alkaa kyllä usko loppua.
Laulurastas83