Onko teillä unelmaelämää? Millainen se on?
Oma unelmani tuntuu vaihtuvan jatkuvasti. Haluaisin asua jossain melko pohjoisessa rehdin ja kouluttautuneen miehen kanssa. Tilava koti, pari koiraa ja ehkä joskus tulevaisuudessa lapsia.
Kommentit (8)
No joo, ehkä. Velaton, varakas, kaunis, lapseton, erittäin hyvin koulutettu ja kovapalkkaisessa duunissa.
Vuodenvaihteen jälkeen taas ulkomaille työkomennukselle, pakoon Suomen kylmää talvea.
Vois mennä huonomminkin.
Lottovoitto tietenkin on yksi unelma. Toinen melkein yhtä mahdottomalta tuntuva haave on että kannabis laillistuisi suomessakin. Saisi nauttia ilman seuraavan päivän kärsimistä.
Koti jossain Suomea lämpimämmässä paikassa, maaseudulla mutta kohtuullisella etäisyydellä palveluista. Kiva koti, ei iso mutta lämmin ja mukava. Paljon eläimiä, aaseja, poneja, vuohia, kanoja ym ja pari koiraa. Joku lähistöllä asuva luotettava hoitaja niille sekä matkojeni ajaksi että välillä ihan arkenakin, kun itse haluan tehdä jotain muuta kuin herätä aikaisin. Ihana puutarha. Toimeentuloni saan kirjailijana. Puoliso saa jo olla vapaaherrana.
Ainoa pieni este haaveen täyttymiselle on se, etten ole kirjoittanut sitä ensimmäistäkään romaania, josta olisi tullut myyntihitti :-DDD
Tämmöinen kuin nytkin, mutta niin että ei aina ois rahat loppu eikä tarvis stressata, riittääkö. Ja Tsmpereen yliopisto saisi palata takaisin tiedeyliopistoksi, hervantalaiset yrittää nyt latistaa siitä teknologisteollisuuden soveltavaa kehitysosastoa. (Olin tilaisuudssa, joss harvantwlaisille tuli yllätyksenä! Että ”soveltaminen” on tiedon tasona vain keskitasoa, kun taas ”analyyttiseen” ja ”luova” ovat paljon korkeammalla tiedon js tieteen hierarkiissa” Tämä kuvaa aika hyvin.
Koti rannalla, missä ei ole muita. Meren tai ison järven. Iso tontti, jonka voisi aidata ettei siellä kukaan marjastaja tallustelisi. Koiria, kissoja, vuohia, lampaita tontille. Ja joku, joka hoitaisi niitä, jos en itse kykene.
Jossain missä ei ole muuta ihmissaastaa lähettyvillä.
Elän unelmaelämääni.
Vanha omakotitalo (maksettu) maaseudulla, jossa kuitenkin kauppa-ja muita palveluita muutaman kilometrin etäisyydellä. Lähimpään suureen kaupunkiin 40 kilsaa.
Työkyvyttömyyseläkkeellä, joten aikaa on runsaasti matkustelulle, vaelluksille, moottoripyöräilylle ym. harrastuksille.
Vanhemmat kuolleet ja jälkikasvua vain yksi lapsi joka pärjää hyvin jo omillaan, joten ei huolta vanhuksista, eikä lapsista.
Ei kotieläimiä vaivoina, vaan täydellinen vapaus.
new yorkissa, puolison ja kissojen kanssa. ehkä joskus sitten lapsiakin. hyvä taloustilanne, mutta ei tarvitse mitenkään rikas olla. haaveilen, että minä ja kaikki läheiset saataisiin elää turvassa ja terveenä <3