Ystäviä Englannista
Mitä kautta löytyisi netistä ystäviä Englannista? Ennen oli penpal tmv ja sieltä ainakin löytyi ulkomailta kavereita. Onko nykyään vastaavia?
Kommentit (4)
Olen itse tutustunut ihmisiin eri maista pelaamalla netissä. Useimmat pelit ovat tosi kansainvälisiä ja kun ensin on hieman tutustunut, niin juttua keksii helposti muustakin kuin peliin liittyvistä aiheista. Useimmat pelaajat ovat aika nuoria, mutta toisaalta nelikymppisiä ja vanhempiakin on paljon.
Vierailija kirjoitti:
Aikuisiällä voi olla hankalampaa... Mene jonnekin englantilaiselle deittisivustolle, ehkä löydät sieltä miehen ja miehen kautta ystäviä?
Btw, en ihan ymmärrä miksi haluat ystäviä sieltä. Minulla on ainakin lähinnä huonoja kokemuksia englantilaisista.
Deittisovellus on toki yksi vaihtoehto. Voihan niissäkin etsiä ystäviäkin vain.
Olen joskus asunut siellä ja pidin paljon siitä maasta ja ihmisistä siellä. Valitettavasti vain enää ei olla pitkiin aikoihin oltu tekemisissä, jotenkin se yhteydenpito vain jäi puolin ja toisin. Haluan myös petrata englantiani ja se onnistuu parhaiten olemalla tekemisissä englantia puhuvien kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Olen itse tutustunut ihmisiin eri maista pelaamalla netissä. Useimmat pelit ovat tosi kansainvälisiä ja kun ensin on hieman tutustunut, niin juttua keksii helposti muustakin kuin peliin liittyvistä aiheista. Useimmat pelaajat ovat aika nuoria, mutta toisaalta nelikymppisiä ja vanhempiakin on paljon.
Olisiko suositella jotain pelejä? Olen hirmuisen vähän itse pelaillut mitään.
Aikuisiällä voi olla hankalampaa... Mene jonnekin englantilaiselle deittisivustolle, ehkä löydät sieltä miehen ja miehen kautta ystäviä?
Btw, en ihan ymmärrä miksi haluat ystäviä sieltä. Minulla on ainakin lähinnä huonoja kokemuksia englantilaisista.