Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Biseksuaalit naiset

Vierailija
06.04.2015 |

Voisiko joku teistä olla polyamorisessa suhteessa? Olisi esimerkiksi poikaystävä ja tyttöystävä samanaikaisesti. Kuitenkin niin, että kaikki tietävät. Pettämistä ei siis tapahdu.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
06.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
2/8 |
06.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisin, ja haluaisin olla. Miehen lisäksi haluaisin vaimon.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
06.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisin, mutta en ole. Mieheni arvostaa yksiavioisuutta ja uskollisuutta.

Vierailija
4/8 |
06.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

en voisi. ja minua ahdistaa ja suututtaa että tämä tuntuu olevan se yleinen odotus, että minulla on melkeinpä velvollisuus panna kaikkien kanssa. jos olen jonkun kanssa suhteessa, olen vain ja ainoastaan sen henkilön kanssa. 

Vierailija
5/8 |
06.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.04.2015 klo 17:39"]

Voisin, ja haluaisin olla. Miehen lisäksi haluaisin vaimon.

[/quote]

Asuisitteko kaikki saman katon alla?

Vierailija
6/8 |
06.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En osaa sanoa varmaksi. Todennäköisesti en. Miehen puolesta olisi täysin ok, että mulla olisi tyttöystävä, mutta en osaa ajatella, että asia olisi julkisesti myös tuttujen ja sukulaisten tiedossa. Todennäköisempi skenaario voisi olla sellainen, jossa asuisin mieheni kanssa, mutta lisäksi tapailisin tätä tyttöystävääni. Parhaiten varmasti toimisi, jos hänelläkin olisi samanlainen järjestely kotona. Sellaisen ihmisen kun vielä jostain löytäisi ja natsaisi muutenkin yhteen. Ei taida ihan heti tapahtua.

Vierailija
7/8 |
06.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.04.2015 klo 18:02"]

En osaa sanoa varmaksi. Todennäköisesti en. Miehen puolesta olisi täysin ok, että mulla olisi tyttöystävä, mutta en osaa ajatella, että asia olisi julkisesti myös tuttujen ja sukulaisten tiedossa. Todennäköisempi skenaario voisi olla sellainen, jossa asuisin mieheni kanssa, mutta lisäksi tapailisin tätä tyttöystävääni. Parhaiten varmasti toimisi, jos hänelläkin olisi samanlainen järjestely kotona. Sellaisen ihmisen kun vielä jostain löytäisi ja natsaisi muutenkin yhteen. Ei taida ihan heti tapahtua.

[/quote]

Juu, kyllä tälläinen järjestely voi olla monimutkainen. Samankaltaisia hekilöitä voi toki löytää polyamoristen vertaistukiryhmissä ja järjestöissä.

Vierailija
8/8 |
06.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen parhaillaankin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi kolme