Huomenna alkaa laihdutus!
Olen paisunut niin että painan nyt 101kg ja olen 173cm pitkä. Kamalaa eikö :(
Koko kulunut talvi ollut täynnä stressiä ja syön syön vaan ..
Kommentit (5)
Niin alkaa! Tai no, Nutriletilla ensin 10 kg pois ja sit ravitsemusterapeutin juttusille. :) T. 101/169
Mulla alkoi jo eilen, söin 1800 kaloria liikuin varmaan 600 kcal(kävelylenkki ja tanssitreeni). Päivän ruokia oli pari lattea, hedelmiä(2 banaania ja 2 kiiviä), proteiinipirtelö banaanilla ja marjoilla, lounas:perunoita, avokadosalaattia ja papupihvejä, illallinen pastaa ja pesto rossoa.
itse en välitä nykyisistä proteiinidieeteistä, tykkään hiilareista sillä liikun paljon. Laihdutellessa syön noin 1700-1800 päivässä.
Oli jo tippunut 1 kilo, varmaan nestettä ja suolistossa kulkeneita herkkujäämiä.
2,tilasitko niitä halpis pussikeittoja? Minä meinaan niillä kokeilla 1-2 vkoa.
Miksei tänään? Todennäköisemmin onnistut jos vain oikeasti aloita etkä mieti "no sitten huomenna...tai ensi viikolla..tai toukokuussa...tai ehkä ensi vuonna..."
Mullakin alko kuun alussa taas, liikaa myötäillyt miehen ruokavaliota talven aikana ja nyt on tiristelemistä. Nyt käytössä glucomannan ja vihreä tee, yohimbiinia pitäis tilata kun aiemmin joskus auttoi treenin kanssa. Onko teillä mitään valmisteita apuna dieetin rinnalla?