Mies tulee heti
Olen alkanut tapailla 50v miestä ja hän tulee lähes heti seksissä. Siis muutaman työnnön jälkeen. Onko muilla kokemusta tästä? Muuttuuko tämä, kun alkuhuuma menee ohi?
Kommentit (18)
Miksi ette tee jotain muuta ensin, sinulle siis? Kielihoitoa ja sormetusta, leluja? Ja loppuuko seksi siihen miehen saamiseen....kuten yleensä käy, koska miehet itsekkäitä.
Jos se ei muutu paremmaksi alkuhuuman aikana, se ei muutu paremmaksi koskaan.
AP kirjoitti:
Onko muilla kokemusta tästä?
Eipä ole. Itse tulen yleensä 20min-40min päästä. Riippuu vähän mitä tarkalleen tehdään ja missä järjestyksessä.
Parhaan tiedon varmaan se kyseinen mies osaa sanoa että miten normaalisti hän tulee. Kysy häneltä itseltään.
M49
Ole onnellinen. Jää aikaa tähdellisempään tekemiseen kummallakin.
Herkästi laukeavat ovat sitä teinistä hautaan saakka, sillä syntyperäinen ominaisuus.
Miksi tämä on ongelma? Nainenhan saa nautinnon ihan muilla keinoin.
Oletteko kokeilleet; laukeaako mies yhä välittömästä 7-8:n peräkkäisen rakastelun jälkeen?!?
Vierailija kirjoitti:
Niinkö, kuka nainen? Minä nautin monin keinoin joista kunnon pano on yksi tärkeimmistä, pari työntöä ei todellakaan riittäisi.
Kyllä on kokemusta eikä siitä tullut mitään. Tavallaan miehellä ei edes ollut ongelmaa sillä hän sai joka kerta. Minä taas ehdin vasta kiihottua ja koska homma loppui miehen pikaiseen tulemiseen niin en saanut seksistä yhtään mitään.
Mies ei lisäksi ollut mikään velho tai edes taikatemppuilija kieli- tai sormipelissä vaan aika avuton niin siitäkään ei tullut mitään tyydytystä. Yritin kyllä neuvoa, mutta hän ei jotenkin kai ymmärtänyt naisen anatomiaa.
Ainoaksi vaihtoehdoksi mulle jäi hoidella itseni käsin miehen katsellessa ja se alkoi ärsyttää aivan hulluna, joten lopetin koko suhteen.
Vierailija kirjoitti:
Herkästi laukeavat ovat sitä teinistä hautaan saakka, sillä syntyperäinen ominaisuus.
Ei ole. Tuon pystyy harjoittelemaan. Jos tarvii sen vartin jyystää ja muija eleilee saaneensa tarpeeksi niin sitten antaa vasta tulla.
Vierailija kirjoitti:
Minun naiseni saa niillä muilla keinoin niin laimeaa nautintoa, että jos panoa ei ole luvassa niin seksiin ei edes kannata ryhtyä. Minusta se on sääli, koska häntä on tämän vuoksi mahdotonta houkutella etäseksiin, koska itse tehden se tuntuu hänellä kaikkein vähiten. Osan viikosta eri paikkakunnilla olevina etäseksille olisi enemmän kuin hyvä tilaus, mutta ei voi mitään.
Todellinen pointtinihan oli tietysti se, että tälläkään kertaa et voi puhua koko naissukupuolen puolesta. Mutta ehkäpä tuo sama heitto jonka aina laitat tilaisuuden tullen ja muulloinkin, on vain sinun tapasi kerjätä huomiota täältä palstalta?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minun naiseni saa niillä muilla keinoin niin laimeaa nautintoa, että jos panoa ei ole luvassa niin seksiin ei edes kannata ryhtyä. Minusta se on sääli, koska häntä on tämän vuoksi mahdotonta houkutella etäseksiin, koska itse tehden se tuntuu hänellä kaikkein vähiten. Osan viikosta eri paikkakunnilla olevina etäseksille olisi enemmän kuin hyvä tilaus, mutta ei voi mitään.
Todellinen pointtinihan oli tietysti se, että tälläkään kertaa et voi puhua koko naissukupuolen puolesta. Mutta ehkäpä tuo sama heitto jonka aina laitat tilaisuuden tullen ja muulloinkin, on vain sinun tapasi kerjätä huomiota täältä palstalta?
Mutta, sinä luulet puhuvasi kaikkien naisten kokemuksella, vaikka olet mies. Minä kyllä saan jättiorgasmeja vaikka ilman sitä yhdntääkin ja se on hienoa. En minäkään ala miestä haukkumaan jos suihinotto on heille nautinnollista, tai käsihoito. Miksi ei nainen saisi saada samoin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mutta, sinä luulet puhuvasi kaikkien naisten kokemuksella, vaikka olet mies. Minä kyllä saan jättiorgasmeja vaikka ilman sitä yhdntääkin ja se on hienoa. En minäkään ala miestä haukkumaan jos suihinotto on heille nautinnollista, tai käsihoito. Miksi ei nainen saisi saada samoin.
Voisitko ihan sanasta sanaan kertoa, mikä kohta tuossa kirjoittamassani puhui kaikkien naisten puolesta? Sinun tekstissäsi sanat ”nainenhan saa nautinnon ihan muilla keinoin” oli se tolkuton yleistys johon tartuin. Mikä minun tekstissäni oli mielestäsi väärin?
No minä olen nainen ja saan monin tavoin, ja niin saa muutkin, kun itse siitä kertovat. Sinä kielsit sen. Mutta ihan sama olet se fakki idiootti, joka vaan vänkää.
Vierailija kirjoitti:
No minä olen nainen ja saan monin tavoin, ja niin saa muutkin, kun itse siitä kertovat. Sinä kielsit sen. Mutta ihan sama olet se fakki idiootti, joka vaan vänkää.
Sano ne sanat millä minä olen mitään kieltänyt. Oikeasti haluaisin ymmärtää tuota sinun ajatteluasi, koska se on minulle täysin käsittämätöntä. Minä olen aina puhunut vain omista ja oman naiseni kokemuksista, en kenenkään muun, enkä sinultakaan mitään muuta toivo.
Tosin turha taitaa olla toivoni, koska sinä tarvitset niin kauhean paljon huomiota, ja sillä tavalla sitä ei saisi.
Antakaa naisten edes Jouluna saada orgasminsa miten haluavat!
Vierailija kirjoitti:
Itselläni riippuu naisesta. Voin panna niin kauan kuin haluan ja laueta kun haluan, mikäli ajatustasolla ei ole suurta kiihkoa kumppania kohtaan. Laukean herkästi, mikäli edellisestä kerrasta on venähtänyt aikaa ja myös mieli haluaa naista silmittömästi.
Sitä se paneminen teettää. Kannattaa runkata välillä, oikeasti.