Miten elämässään epäonnistunut pitää olla, jos katsoo asialliseksi tehdä tai jakaa pääministeri-aiheisia meemejä?
Esimerkkinä tämä viimeisin hassun hauska "Veetuilitte mun biletyksistä - kostoksi suljin ravintolat".
Valtaosa meemeilijöistä vieläpä taitaa olla ihan "aikuisia" ihmisolettuja...
Huh huh.
Kommentit (11)
Kuulostaa hauskalta meemiltä, en ole nähnyt.
Jos pm käyttäytyy kuin pikkukakara niin voi vain sanoa että sitä saa mitä tilaa.
Et sinä nyt ole ap tosissasi... politiikoista ei ole asiallista tehdä meemejä?
Hei voitteko linkittää tähän parhaat pm-meemit?
Ihan mielenkiinnosta kysyn, että millä sivuilla ap vierailee, kun törmäilee itseään harmittaviin meemeihin? Itse en ole ikinä noin vain törmännyt yhteenkään meemiin.
Whatsapp puskee näitä hassutteluja >:(
ap
Vierailija kirjoitti:
Tehtiin meemejä Sipilästäkin.
Niin mutta Sipilä onkin mies ja riistoporvari. Vähällä se sika pääsi.
Vierailija kirjoitti:
Kuulostaa hauskalta meemiltä, en ole nähnyt.
Jos pm käyttäytyy kuin pikkukakara niin voi vain sanoa että sitä saa mitä tilaa.
Voisiko aloittaja tarjota noita meemejä meidänkin iloksemme? Kuulostaa tosi hauskoilta ja totuudenmukaisilta.
Aloittaja nyt muistelee vaan mitä pääministeri hänenkaltaisilleen boomereille totesi,
Joten alapa aloitaja hommiin ja sukkelaan. Haluan nähdä kaikki nuo meemit.
Vierailija kirjoitti:
Hei voitteko linkittää tähän parhaat pm-meemit?
Just. Ja minä voin vielä antaa niille sitä suomalaisten demarien mielestä niin mahottoman hyvää kansainvälistä näkyvyyttä.
Muuten kumma muija tämä demari-Marin, kun aikaa riittää biletykseen ja kaiken maailman jonniin joutaviin TV-ohjelmiin, mutta mitään asiallista ei osaa tehdä. Järkyttävä muija. On Veitolaa ja nyt on joku Elämäni biisi ja ties mitä muuta vielä tulekaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tehtiin meemejä Sipilästäkin.
Niin mutta Sipilä onkin mies ja riistoporvari. Vähällä se sika pääsi.
Jaha Marin on itsekin krapulastaan herännyt uuden illan biletykseen ja heti tarkistanut, mitä hänestä kirjoitetaan ja vai kirjoitetaanko lainkaan eli onko taas kohellettava viimeisen päälle, jotta narsistinen mieli saa mitä haluaa.
Eikö Marin vieläkään ole oppinut, ettei hänellä ole varaa aukoa päätään yhtään kenellekään, mokomalla tulevienkin sukupolvien elämän tuhoajalla.
Tälläkin palstalla on aika järkkyneitä ihmisiä.