Miksi 27-vuotiaan miehen kokemattomuus herättää niin paljon raivoa?
Miksi on niin käsittämätöntä ajatella, että 27-vuotias mies voi vielä olla täysin kokematon?
Kommentit (24)
Kenessä se herättää raivoa ja miten se ilmenee?
Ei ole mitenkään käsittämätöntä. On tosi helppo uskoa.
Kuka raivoaa ja missä? Ketään ei kiinnosta.
Haluaisin omalle sellaista. Kaikki liian pelimiehiä.
Mä tiedän yhden juuri sinun ikäisen miehen, joka on myös kokematon. Jännää vaan on se, että se ei näy päällepäin lainkaan ja varmaan tuskin kukaan osaisi ajatella koulutetusta, lihaksikkaasta ja sosiaalisesta miehestä, että on se vieläkin kokematon.
Mutta elämä ei mene minkään kaavan mukaan. Ihmiset menevät omia polkujaan pitkin. Jos saisin tietää, että mies on kokematon niin suhtautuisin tähän tietoon mielenkiinnolla - en raivolla - sillä olisin kiinnostunut tietämään minkälaista polkua pitkin tämä mies on kulkenut elämäänsä.
N29
Vierailija kirjoitti:
Haluaisin omalle sellaista. Kaikki liian pelimiehiä.
Onko tytär k i l t t i t y t t ö?
Haluaisin, että oma tyttäreni tapaisi tällaisen miehen jos se on muuten mukava. Pelottaa, että joku limainen pelimies sekoittaa sen pään.
Haittaako jos kaksi naista vain raivoaa holvikaaren alla?
Koska en halua miestä, joka pelkää elämää tai on muuten outo
Raivoa? :D siis sinussa itsessäsi? Ota hetki ja mietiskele miksi raivoat, ei me voida sinun syitäsi tietää.
Missä mies on ollut ikävuodet 15-27? Haluaisin tietää. Tuossa iässä kaikkien mielessä on vain ja ainoastaan seksi niin onhan se jännää jos on tältä välttynyt kokonaan
Missä mielessä kokematon? Neitsyt? Vai ei ole ollut vakavassa parisuhteessa?
Vierailija kirjoitti:
Missä mies on ollut ikävuodet 15-27? Haluaisin tietää. Tuossa iässä kaikkien mielessä on vain ja ainoastaan seksi niin onhan se jännää jos on tältä välttynyt kokonaan
No ei ollut ainakaan mun mielessä seksi tai pariutuminen. Mietin harrastustani ja kouluttautumista. Ystävien kanssa olemista. Juhlittiin ja tanssittiin.
Kuka raivoaa? Sinä itse vai joku random mamma? Tuskin ketään ihan hirveästi kiinnostaa.
Ei ole lainkaan ihmeellistä. Koko touhu rituaaleineen vaatii valtavasti vaivaa mieheltä ja jos ei jaksa vaivautua (yhä useampi nuori mies keskittyy esim. videopeleihin nykyään) niin siinä helposti pysyy kokemattomana vaikka koko elämän.
Minulla oli tuossa iässä jo päälle sata kaatoa
Kaikki naiset ja menestyneet miehet vihaavat luuserimiehiä.
Se on niin paha asia.